ΓΔ: 2062.73 1.10% Τζίρος: 220.38 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Λογότυπο Hellenic Train
Το λογότυπο της Hellenic Train με επιγραφή σε τοίχο ελληνικού σταθμού.

Ακινητοποιήθηκε η αμαξοστοιχία 521 στην Τιθορέα λόγω βλάβης τηλεδιοίκησης

Η αμαξοστοιχία 521 ακινητοποιήθηκε στην Τιθορέα λόγω βλάβης στην τηλεδιοίκηση στο τμήμα Δαύλεια-Σφίγγα. Μετά την αποκατάσταση, αναχώρησε με 95 λεπτά καθυστέρηση.

Σημαντική καθυστέρηση σημειώθηκε σε δρομολόγιο της Hellenic Train το πρωί της Τετάρτης, όταν η αμαξοστοιχία 521, που εκτελούσε τη διαδρομή Λειανοκλάδι-Αθήνα, αναγκάστηκε να ακινητοποιηθεί στην περιοχή της Τιθορέας γύρω στις 07:00. Η αιτία της ακινητοποίησης αποδόθηκε σε βλάβη στο σύστημα τηλεδιοίκησης στο τμήμα Δαύλεια-Σφίγγα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train, στο σημείο έσπευσε άμεσα τεχνικό προσωπικό του Διαχειριστή Υποδομής (κλειδούχος) για να αποκαταστήσει το πρόβλημα. Μετά την επιδιόρθωση της βλάβης, η αμαξοστοιχία συνέχισε το δρομολόγιό της, φτάνοντας στον τελικό προορισμό με καθυστέρηση 95 λεπτών.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα για την καλύτερη εξυπηρέτηση των 34 επιβατών, δίνοντας έμφαση στη φροντίδα και την άμεση ενημέρωση τους μέσω συνεχών ανακοινώσεων. Κατά τη διάρκεια της αναμονής, το προσωπικό της αμαξοστοιχίας προσέφερε νερό στους επιβάτες, με στόχο την ελαχιστοποίηση της αναστάτωσης.

Δικαιώματα Αποζημίωσης για Καθυστέρηση

Η Hellenic Train ενημερώνει ότι, βάσει του Ευρωπαϊκού Κανονισμού 2021/782, οι επιβάτες που επηρεάστηκαν από τη συγκεκριμένη καθυστέρηση δικαιούνται αποζημίωση 25% της αξίας του εισιτηρίου τους. Η διαδικασία αποζημίωσης διαμορφώνεται ως εξής:

  • Εισιτήρια που εκδόθηκαν και πληρώθηκαν με μετρητά, αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
  • Για εισιτήρια που αγοράστηκαν με κάρτα - ανεξάρτητα από το κανάλι πώλησης (εκδοτήριο, διαδικτυακές πωλήσεις, εφαρμογή) οι επιβάτες μπορούν:
    • Να προσέλθουν σε εκδοτήριο σταθμού για την αποζημίωση.
    • Να υποβάλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της "φόρμας παραπόνων/αιτημάτων", επισυνάπτοντας τον αριθμό του εισιτηρίου ή το σχετικό pdf/φωτογραφία, ώστε το ποσό της αποζημίωσης να επιστραφεί στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά.

Για περαιτέρω πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να απευθυνθούν στις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ