ΓΔ: 1975.56 1.30% Τζίρος: 168.49 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:19:32
Μπουκάλι κρασί αμπελώνας
Φώτο: Shutterstock

Καμπάνια προβολής του ελληνικού οινοτουρισμού σχεδιάζει ο ΕΟΤ

Ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δ. Φραγκάκης, εξήγησε ότι προτεραιότητα του Οργανισμού αποτελεί η προβολή των εμπειριών ως βασικό πυλώνα προσέλκυσης νέων επισκεπτών στην Ελλάδα

Η σχέση της Ελλάδας με το κρασί είναι μια σχέση βαθιά, που ανατρέχει στις ρίζες της ιστορίας μας. Στη χώρα μας σήμερα παράγονται πολλές και εξαιρετικά ποιοτικές ποικιλίες οίνου, που συνεχώς κερδίζουν αφοσιωμένους οπαδούς διεθνώς. Ολοένα και περισσότεροι λάτρεις του κρασιού, αλλά και οι ταξιδιώτες, έρχονται στην Ελλάδα για να συνδυάσουν τις διακοπές τους με μια ξεχωριστή οινική εμπειρία, που περιλαμβάνει όχι μόνο την απόλαυση του ελληνικού κρασιού, αλλά και την επίσκεψη στα οινοποιεία της χώρας μας. Έτσι, το ελληνικό κρασί αναδεικνύεται σε ισχυρό πόλο έλξης για τον ελληνικό τουρισμό, όπως επισημαίνεται από τους διοργανωτές της δράσης.

Καμπάνια προβολής επικεντρωμένη στο κρασί και τον οινοτουρισμό αναμένεται να παρουσιάσει ο ΕΟΤ στα τέλη του έτους, σε συνεργασία με το Travel Channel, όπως είπε γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, από το βήμα της έναρξης των εργασιών του 3ου συνεδρίου οινοτουρισμού που διοργανώνει στη Νεμέα το υπουργείο Τουρισμού, ο ΕΟΤ και η περιφέρεια Πελοποννήσου. Ο κ. Φραγκάκης, εξήγησε ότι προτεραιότητα για τον ΕΟΤ αποτελεί η προβολή των εμπειριών ως βασικό πυλώνα προσέλκυσης νέων επισκεπτών στην Ελλάδα.

Στην κύρια μέρα των εργασιών του συνεδρίου, αναμένεται η παρουσίαση της ειδικής ιστοσελίδας που θα περιλαμβάνει τα επισκέψιμα οινοποιία της χώρας, όπως είπε η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη.

Στην Πελοπόννησο παράγεται το 1/3 του κρασιού της χώρας, όπως ανάφερε ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα ότι η Περιφέρεια εργάζεται για να γίνει η Πελοπόννησος η αιχμή του δόρατος στον τουρισμό, με όχημα τον πολιτισμό, την ιστορία, περιβάλλον κλπ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

elia, elaiolado
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα βήματα σε Ισπανία και Ιταλία ακολουθεί ο ελαιοτουρισμός στην Κρήτη

Ο ελαιοτουρισμός, ο όποιος τελευταία προωθείται ταχύτατα έχει κάνει κάποια σημαντικά βήματα και στην Ελλάδα, ενώ στην Κρήτη έχουν επισημανθεί και αναπτύσσονται σε όλη την Κρήτη περίπου 80 ελαιοκομικά αξιοθέατα.
Αποταμίευση χρημάτων
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Περιορίζονται οι διακοπές των Ελλήνων εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων

Σε έρευνα του ΙΕΛΚΑ το 75% των καταναλωτών δηλώνει ότι έχει ακυρώσει δαπάνες διασκέδασης εξαιτίας των πληθωριστικών πιέσεων με έναν στους δυο καταναλωτές να αναφέρουν ότι δεν θα κάνουν διακοπές το 2023.
beer
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Απογείωσε» τις πωλήσεις της μπύρας η χρονιά των ρεκόρ στον τουρισμό

Σημαντική αύξηση πωλήσεων όχι μόνο σε αξία αλλά και σε όγκο καταγράφουν τα στελέχη της αγοράς. Παρά τον έντονο ανταγωνισμό, οι εταιρείες πέρασαν ανατιμήσεις 8% - 9%. Μεγάλες αυξήσεις στο κόστος κριθαριού και ενέργειας.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Σοφία Στάικου στο BD: Το Κτήμα Semeli, μια νέα εμπειρία οινοτουρισμού

Η πρόεδρος και διευθύνουσα σύμβουλος της Σεμέλη Οινοποιητική μιλά στο BD για τις επενδύσεις στο Κτήμα Semeli που δημιούργησαν μια νέα εμπειρία οινοτουρισμού με προτεραιότητα στον σεβασμό του περιβάλλοντος.
Παραλία Θεσσαλονίκης ακίνητα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ο γαστρονομικός τουρισμός για τη Θεσσαλονίκη

Κόμβο γαστρονομικού τουρισμού για όλη την ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης αλλά ακόμη και της ανατολικής Μεσογείου μπορεί να αποτελέσει η Θεσσαλονίκη, σημείωσε η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη.