ΓΔ: 1968.72 -0.08% Τζίρος: 158.43 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Όλγα Κεφαλογιάννη ομιλία
Φώτο: Φόρουμ των Δελφών

Κεφαλογιάννη - ΕΣΕΕ: Στρατηγική για Shopping in Greece στον τουρισμό

Η Όλγα Κεφαλογιάννη και η ΕΣΕΕ σχεδιάζουν κοινή στρατηγική ανάδειξης της αγοραστικής εμπειρίας ως εργαλείο για ποιοτικό τουρισμό και στήριξη του εμπορίου.

Η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, πραγματοποίησε πρόσφατα συνάντηση εργασίας με αντιπροσωπεία της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), με επικεφαλής τον πρόεδρό της, Σταύρο Καφούνη.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, παρευρέθηκαν επίσης η Γενική Γραμματέας Τουριστικής Πολιτικής και Ανάπτυξης, Βασιλική Κουτσούκου, το μέλος της Επιτροπής Τουρισμού της ΕΣΕΕ και πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ιεράπετρας, Ευάγγελος Μπινιχάκης, η Επιστημονική Διευθύντρια του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ, Βάλια Αρανίτου, καθώς και η Υπεύθυνη Επικοινωνίας της ΕΣΕΕ, Κλειώ Καρανίκα.

Σύμφωνα με ενημέρωση από την ΕΣΕΕ, το επίκεντρο της συζήτησης αποτέλεσαν οι δυναμικές συνέργειες μεταξύ τουριστικής και εμπορικής δραστηριότητας. Στόχος είναι η προσέλκυση επισκεπτών με αυξημένο αγοραστικό ενδιαφέρον, γεγονός που αναμένεται να προσφέρει σημαντικά οφέλη τόσο σε τοπικές κοινωνίες όσο και στις επιχειρήσεις.

Κεντρικός πυλώνας της στρατηγικής αυτής είναι η ανάδειξη της αγοραστικής εμπειρίας στην Ελλάδα (Shopping in Greece), με βασικές επιδιώξεις:

  • Την ποιοτική αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου.
  • Την ενίσχυση του τζίρου των εμπορικών επιχειρήσεων που συμμετέχουν στο ευρύτερο οικοσύστημα του τουρισμού.
  • Την προώθηση νέων προορισμών με έμφαση στην αυθεντική εμπειρία αγορών.

Η κυρία Κεφαλογιάννη τόνισε πως ο τομέας του τουρισμού συνδέεται άμεσα ή έμμεσα με την πλειονότητα των κλάδων της ελληνικής οικονομίας, επισημαίνοντας ότι «η στοχευμένη ανάδειξη κλάδων της ελληνικής εμπορικής αγοράς μπορεί να αποτελέσει καταλυτικό παράγοντα στην εφαρμογή της στρατηγικής για ποιοτική ανάπτυξη του τουρισμού, συμβάλλοντας στην ευρύτερη διασπορά των επισκεπτών σε όλη την επικράτεια και σε όλο το έτος».

Από την πλευρά του, ο κύριος Καφούνης επισήμανε πως «η εμπειρία αγορών στην Ελλάδα αποτελεί ένα στρατηγικό πλεονέκτημα για τον τουρισμό, το οποίο ως σήμερα παραμένει σε μεγάλο βαθμό αναξιοποίητο. 

Με την ενεργή συνεργασία της Υπουργού και την ορθή βούληση από πλευράς Πολιτείας, είμαστε σε θέση να υλοποιήσουμε στοχευμένες ενέργειες για την προώθηση του Shopping in Greece, ενισχύοντας την ταξιδιωτική εμπειρία και συμβάλλοντας στη δυναμική ανάκαμψη του ελληνικού εμπορίου σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ