ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Access Fashion

Η ACCESS FASHION συμμετέχει σε ευρωπαϊκές παγκοσμίου φήμης εκθέσεις μόδας

Η Access Fashion έλαβε μέρος στις εκθέσεις Who’s Next, CIFF, Pure London και White Milano όπου συμμετείχαν επισκέπτες και buyers των μεγαλύτερων multi branded καταστημάτων μόδας, όπως Selfridge’s και Harrods.

Στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες της μόδας Λονδίνο, Μιλάνο, Παρίσι και Κοπεγχάγη παρουσίασε η Access Fashion την κολεξιόν της Φθινόπωρο – Χειμώνα 2023-2024, ενισχύοντας την παρουσία της στη διεθνή αγορά. Η Access Fashion έλαβε μέρος στις εκθέσεις Who’s Next, CIFF, Pure London και White Milano και ολοκληρώσε τον πρώτο γύρο συμμετοχής της. 

Στις σημαντικές αυτές εκθέσεις μόδας συμμετείχαν επισκέπτες και buyers των μεγαλύτερων multi branded καταστημάτων μόδας, όπως Selfridge’s και Harrods, ενώ σημαντικοί επισκέπτες από όλον τον κόσμο στήριξαν για μια ακόμη χρονιά την Access Fashion με την παρουσία τους.

Με στόχο να συμβάλει στην κυκλική οικονομία και την πράσινη ανάπτυξη η Access Fashion δημιούργησε την καμπάνια Cyqlo, την οποία και παρουσίασε στις εκθέσεις που συμμετείχε. Η ιδέα της καμπάνιας Cyqlo απορρέει από την ανάγκη για αλλαγή στη βιομηχανία της μόδας και τη στήριξη της πράσινης ανάπτυξης. Συμβάλλοντας ουσιαστικά στην κυκλική οικονομία η Access Fashion από αυτήν τη σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι 2023 παράγει ρούχα φιλικότερα προς το περιβάλλον με τα προϊόντα της να καταλαμβάνουν το 30% της φετινής κολεξιόν. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Intrafashion (Pink Woman) Body Talk
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κίνηση - ματ από την Intrafashion: Τι σημαίνει η εξαγορά της Bodytalk

Η Intrafashion αποκτά το ισχυρό brand Bodytalk και βάζει πλώρη για διεθνή επέκταση στην Ιταλία, την Αίγυπτο και τις αγορές των Βαλκανίων. «Ανάσα» για την Bodytalk η συμφωνία μετά από δύο χρόνια επιδείνωσης αποτελεσμάτων.
hm-ermou
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

H&M: Ανακοινώνει την επαναλειτουργία καταστημάτων σε Αθήνα και Πειραιά

Τα νέα καταστήματα στην Ερμού και τον Πειραιά ενσωματώνουν το next-gen concept της εταιρείας: Μια νέα εποχή για τη μόδα, που συνδυάζει βιώσιμο design, ψηφιακές καινοτομίες και fashion-forward ατμόσφαιρα.