ΓΔ: 1970.24 0.16% Τζίρος: 193.48 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φωτο: Shutterstock

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Επιπλέον δρομολόγια και προσφορές από την 1η Ιουνίου

Δυναμική επιστροφή των δρομολογίων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αυξάνονται σε αριθμό, με την εταιρεία να επιβραβεύει τους πελάτες που επιλέγουν το τρένο για τις μετακινήσεις τους.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, σε συνέχεια της σταδιακής επαναφοράς των δρομολογίων, μετά την χαλάρωση των περιορισμών στις μετακινήσεις, ανακοινώνει την επανακυκλοφορία επιπλέον αμαξοστοιχιών στο δίκτυό της.

Παράλληλα, επιβραβεύει τους επιβάτες που επιλέγουν το τρένο για τις μετακινήσεις τους, με μοναδικές προσφορές σε επιλεγμένα δρομολόγια. Περισσότερες πληροφορίες στο: http://www.trainose.gr.

Από τη Δευτέρα 1.06.2020, επανακυκλοφορούν οι αμαξοστοιχίες IC54 και IC55 στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, αυξάνοντας τον αριθμό των δρομολογίων σε 5 ζεύγη ανά κατεύθυνση.

Επίσης, επανακυκλοφορούν οι αμαξοστοιχίες 884 και 885 στο τμήμα Αθήνα-Καλαμπάκα-Αθήνα.

Επιπλέον, στο τμήμα του Προαστιακού Θεσσαλονίκης - Λάρισας θα κυκλοφορούν οι αμαξοστοιχίες 1591-1592-1597-1598-1590-1593-1594-1599-2593-2594-2597-3590-2592-2595-2596-2599 και στο τμήμα Λάρισα-Βόλος, οι αμαξοστοιχίες 1571, 1573, 1575, 1577, 1579, 2571, 2575, 1572, 1574, 1576, 1578, 2570, 2572, 2576.

Στο τμήμα Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο επανέρχονται οι αμαξοστοιχίες 1682, 1683, από Δευτέρα έως και Παρασκευή.

Σε πλήρη λειτουργία τίθενται και τα τουριστικά δρομολόγια του Οδοντωτού Σιδηρόδρομου Διακοπτό-Καλάβρυτα, καθώς και το Τραινάκι του Πηλίου Άνω Λεχώνια-Μηλιές.

Τέλος, επανέρχονται όλα τα δρομολόγια στη λεωφορειακή γραμμή Κιάτο-Πάτρα, καθώς και τα δρομολόγια του Προαστιακού Σιδηρόδρομου Πάτρας.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ ευχαριστεί το επιβατικό κοινό, που παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες, συνεχίζει να δείχνει έμπρακτα την εμπιστοσύνη του. Η πληρότητα των δρομολογίων, ακόμα και στο 50% των διαθέσιμων θέσεων, αποτελεί κινητήριο δύναμη για το έργο μας τονίζει η εταιρεία και δεσμεύεται να μεριμνά προκειμένου όλοι οι επιβάτες της να συνεχίσουν να απολαμβάνουν ένα ευχάριστο ταξίδι με ασφάλεια.

Όπως σημειώνει η εταιρεία, οι αμαξοστοιχίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ πληρούν όλες τις προϋποθέσεις προστασίας για την υγεία και την ασφάλειά τους, καθώς και για την υγεία και την ασφάλεια του προσωπικού της.

Συγκεκριμένα αναφέρει:

  • Το προσωπικό μας χρησιμοποιεί τον απαραίτητο εξοπλισμό,
  • Υπάρχουν σημεία με αντισηπτικό σε κάθε βαγόνι όλων των αμαξοστοιχιών
  • Υπάρχει συνεχής εισροή φρέσκου αέρα σε όλες τις αμαξοστοιχίες
  • Γίνεται διαρκής αλλαγή φίλτρων αέρος σε όλες τις αμαξοστοιχίες
  • Γίνεται καθημερινή απολύμανση όλων των αμαξοστοιχιών
  • Υπάρχει έλεγχος για την αποφυγή συγχρωτισμού
  • Όλα τα εισιτήρια μας εκδίδονται και ηλεκτρονικά
  • Υπάρχει ειδική σήμανση εντός των συρμών, για την υπενθύμιση της αναγκαιότητας τήρησης της απόστασης.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα γραμμή άμυνας Μητσοτάκη για Τέμπη: «Ποτέ ξανά» και αλλαγές στον ΟΣΕ

Σκληρές κοινοβουλευτικές δοκιμασίες ενόψει για την κυβέρνηση. Ο πρωθυπουργός θα δεσμευτεί για μέτρα που θα καταστήσουν ασφαλές το σιδηροδρομικό δίκτυο. Τι προτείνει ο Κ. Χατζηδάκης για τον ΟΣΕ.
Τρένο Hellenic Train
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΓΑΙΑ ΟΣΕ: Κατηγορία για μη εκτέλεση συντήρησης τρένων σε οκτώ στελέχη

Η δίωξη σε βάρος των οκτώ κατηγορουμένων, ασκήθηκε μετά από παραγγελία της Οικονομικής Εισαγγελίας η οποία διενέργησε προκαταρκτική εξέταση, στο πλαίσιο ελέγχου συμβάσεων που αφορούσαν τα τρένα.
Xristos Spirtzis
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χρ. Σπίρτζης: Μεγάλη η απομείωση του προσωπικού στον σιδηρόδρομο

Επί υπουργίας μου ανησυχούσα για όλα, αλλά όχι για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου είπε ο κ. Σπίρτζης, σημειώνοντας ότι είχε μεν υπάρξει μεγάλη μείωση προσωπικού πριν αναλάβει, ωστόσο το προσωπικό κατά το διάστημα 2015-2019 ήταν «επαρκέστατο».
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Η τελευταία Σοβιετική «Δημοκρατία», η ψυχρολουσία της ΕΛΒΟ και οι ασφάλειες

Η περιγραφή του ΟΣΕ ως «το τελευταίο κατάλοιπο ενός κρατικού σοβιετικού συστήματος» που ταιριάζει γάντι και για τη χώρα, πού οφείλεται η υπανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα, η ψυχρολουσία με την ΕΛΒΟ, οι τιμές των καυσίμων και πώς ποινή 400 χρόνων «εξοφλείται» με 6,5 χρονάκια.
Καρώνης-Αντύπας
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Στα χαρακώματα JP Morgan - Καρώνης, καψόνια από Hellenic Train και η βύθιση του ΑΕΠ

Οι επικίνδυνες σχέσεις του Χ. Καρώνη με τους Αμερικανούς μετόχους της Viva, πώς εκτροχιάστηκε η επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων, η κατακρήμνιση των εισοδημάτων, η παράταση για τον ΒΟΑΚ και το καλάθι του νονού.