ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Lidl-store
Φωτο: Lidl

Νέα καταστήματα και επέκταση στην Κρήτη για τη Lidl Hellas το 2025

Τι είπε ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της εταιρείας στην Ελλάδα για τον πληθωρισμό, την έλλειψη εργαζομένων και το κλίμα που διαμορφώνει η νέα διοίκηση Τραμπ στις ΗΠΑ.

Με νέα καταστήματα και εδραιωμένη τη δεύτερη θέση στο ελληνικό λιανεμπόριο τροφίμων ξεκίνησε το 2025 η Lidl. Μάλιστα, όπως δήλωσε χθες ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της Lidl Ελλάς, κ. Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ, στην Ελλάδα η γερμανική εταιρεία κινείται εντός στόχων στο δίμηνο, το οποίο είναι και το τελευταίο της χρήσης που ολοκληρώνεται σήμερα.

Ο κ. Μάρτιν Μπραντενμπούργκερ παρευρέθηκε χθες στην εκδήλωση για την αποφοίτηση των σπουδαστών και σπουδαστριών του προγράμματος Lidl UP: Learn & Work. Μέσα από αυτό το πρόγραμμα οι νέοι και νέες που ολοκλήρωσαν με επιτυχία τον 2ο κύκλος του προγράμματος απέκτησαν αναγνωρισμένο πτυχίο ως «Στελέχη Λιανικού Εμπορίου».

Δύο ακόμα καταστήματα θα ανοίξει στην Αττική η Lidl μέσα στο 2025, ενώ αναμένεται να αλλάξουν τοποθεσία τέσσερα ακόμα σε όλη την επικράτεια. Όσον αφορά τα καταστήματα στην Αττική, η Lidl ετοιμάζει το νέο κατάστημα στο ύψος του Κηφισού και το κατάστημα στο παλιό κτίριο της Miele στο Ψυχικό, για το οποίο όπως είπε ο κ. Μπραντενμπούργκερ είναι σε φάση αναμονής των οικοδομικών αδειών.

Παράλληλα, η εταιρεία θα προχωρήσει σε ένα relocation τεσσάρων καταστημάτων με έμφαση σε Αττική και τη βόρεια Ελλάδα.  

Όσον αφορά το υπάρχον δίκτυο καταστημάτων, σε αυτό συνεχίζεται το πρόγραμμα επέκτασης και ανάπτυξης των ορόφων στο Ίλιον αλλά και σε άλλες περιοχές. Υπενθυμίζεται ότι τα καταστήματα αυτά της Lidl είναι ιδιόκτητα και όχι ενοικιαζόμενα.

Για τα σχέδια που έχει ο γερμανικός κολοσσός για την Ελλάδα, όπως ήταν αναμενόμενο δίνει μεγάλη βάση στην Κρήτη, όπου η Lidl Ελλάς διαθέτει 16 σημεία. Ο πρόεδρος Διοίκησης της Lidl Ελλάς είπε ότι προχωρούν οι εργασίες για το άνοιγμα του καταστήματος στη Χερσόνησο. Επίσης διερευνά και άλλες ευκαιρίες σε περιοχές του νησιού όπως Σητεία, Λασίθι και Χανιά είπε ότι εξετάζονται πιθανές επεκτάσεις δικτύου με την εταιρεία να βλέπει θετικά την ανάπτυξη στην Κρήτη.

Άλλωστε η Κρήτη είναι από τις γεωγραφικές περιοχές όπου σημειώθηκε η μεγαλύτερη ανάπτυξη πωλήσεων για το 2024 στα σούπερ μάρκετ, σύμφωνα με τη Circana για το 2024, όπου είχε αύξηση 5,2% λόγω και της μεγάλης τουριστικής κίνησης, η Βόρεια Ελλάδα (+3,9%), η Πελοπόννησος (+3,1%), η Θεσσαλονίκη (+2,7%) και τέλος η Αττική με αύξηση πωλήσεων (+2%) και η Κεντρική Ελλάδα με (+1,7%).

Παράλληλα προχωράει κανονικά η υλοποίηση της μεγάλης επένδυσης των 100 εκατ. ευρώ της Lidl για τη δημιουργία ενός νέου κέντρου logistics στην Ελευσίνα 60.000 τ.μ. έως το 2029. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρεία έχει συνολικά πέντε κέντρα διανομής στη χώρα, από τα οποία τροφοδοτεί τα καταστήματά της.

Επίσης η Lidl Ελλάς αναβαθμίζει από 1η Μαρτίου το πρόγραμμα πιστότητας Lidl Plus το οποίο με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης, θα προσφέρει ακόμα πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες στους πάνω από 1,5 εκατ. πελάτες των σούπερ μάρκετ.

Η Lidl δεν είναι Walmart!

Ερωτηθείς για τον πληθωρισμό ο κ. Μ. Μπραντενμπούργκερ τόνισε ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό ότι για δεύτερο συνεχόμενο μήνα συνεχίζεται ο αρνητικός πληθωρισμός στα τρόφιμα με βάση την ευρωπαϊκή στατιστική αρχή, ενώ επανέλαβε ότι η Lidl Ελλάς είναι δεύτερος μεγαλύτερος retailer στην Ελλάδα και ο όμιλος Swartz είναι πρώτος στην Ευρώπη.

Όπως ήταν αναμενόμενο δεν γινόταν να μην ερωτηθεί για το αν αντιμετωπίζεται εχθρικά το σήμα της εταιρείας στις Ηνωμένες Πολιτείες, λόγω της πολιτικής του νέου Αμερικανού προέδρου Τραμπ. Ωστόσο είπε ότι δεν θέλει να προβεί σε κάποιο σχολιασμό, ενώ συνέστησε ψυχραιμία αναφορικά με τα όσα ακούγονται για τους δασμούς. Τόνισε όμως ότι ο όμιλος είναι πολύ ισχυρός, λέγοντας ότι η μητρική έχει και παραγωγική βάση και μπορεί να διαχειριστεί τις νέες προκλήσεις. «Εμείς δεν είμαστε Walmart», είπε χαρακτηριστικά.

Σχολιάζοντας όλα αυτά που ακούγονται από άλλους επιχειρηματίες του κλάδου, ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού και δεν βρίσκουν τα σούπερ μάρκετ προσωπικό, ο κ. Μπραντενμπούργκερ δήλωσε: «Όταν μια εταιρεία πληρώνει, θα έχει προσωπικό, είναι τόσο απλό».

Όπως εξήγησε όλα συνδέονται με τους μισθούς και συμπλήρωσε ότι η Lidl Ελλάς εκφράζει έμπρακτα την αφοσίωσή της στη νέα γενιά, καθώς θεωρεί ότι είναι υποχρέωσή της να στηρίξει την τοπική κοινωνία στην οποία δραστηριοποιείται εδώ και 25 χρόνια.

Για τον λόγο αυτό και στα άμεσα πλάνα της εταιρείας είναι και η δημιουργία επιπλέον προγραμμάτων εκπαίδευσης και στήριξης της νέας γενιάς, σχεδιάζοντας προγράμματα που σχετίζονται με την απορρόφηση αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, ενώ ετοιμάζει και ένα πρόγραμμα, για το οποίο θα ανακοινώσει λεπτομέρειες σε λίγο καιρό.

«Συζητάμε με το υπουργείο Παιδείας για δυνατότητα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, με σκοπό την αναβάθμιση των δεξιοτήτων για νέους από απομακρυσμένες περιοχές», είπε χαρακτηριστικά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Μείωση τιμών έως 35% σε 160 προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας

Η εταιρεία εξασφαλίζει σε συνεργασία με τους προμηθευτές της, για ακόμη μία φορά, τις πιο συμφέρουσες τιμές στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της, επιτυγχάνοντας μείωση έως 35% σε επιλεγμένα προϊόντα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιατί δεν τολμά ο κολοσσός της Lidl να μπει στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ανάλυση της Barclay's εξηγεί ότι το υψηλό κόστος και τα μηδαμινά περιθώρια κέρδους εμποδίζουν ως τώρα την κίνηση του γερμανικού ομίλου προς τις ηλεκτρονικές πωλήσεις. Ποιες είναι οι πρώτες δοκιμαστικές κινήσεις, τι σχεδιάζεται στην Ελλάδα.