ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Alexandros Michailidis / SOOC

Συγχώνευση ΑΒΕΑ – ΒΙΟΧΥΜ για την ενίσχυση των κρητικών προϊόντων

Για τη συγχώνευση, ο Πρόεδρος του ΔΣ της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων Μιχάλης Μαρακάκης, ανέφερε : «Η επιτυχία της ΑΒΕΑ και της ΒΙΟΧΥΜ δεν θα ήταν εφικτή χωρίς τη συμβολή των εργαζομένων, των παραγωγών και των προμηθευτών.

Η συγχώνευση της ΑΒΕΑ με τη ΒΙΟΧΥΜ αποτελεί ορόσημο για τον αγροδιατροφικό τομέα της Κρήτης, δημιουργώντας έναν ισχυρό παραγωγικό οργανισμό. Αυτή η στρατηγική συνεργασία ενισχύει τη διεθνή θέση των Κρητικών προϊόντων, αναδεικνύοντας την ποιότητα, την αυθεντικότητα και την καινοτομία της Κρητικής παραγωγής.

Ένα ισχυρό όραμα για την Κρήτη

Η ΑΒΕΑ, με ιστορία άνω των 130 ετών στον τομέα της παραγωγής και τυποποίησης ελαιολάδου και της σαπωνοποιίας, και η ΒΙΟΧΥΜ, κορυφαία στον τομέα των φυσικών χυμών NFC, συνενώνουν τις δυνάμεις τους για τη δημιουργία ενός ισχυρού εξαγωγικού οργανισμού. Η νέα εταιρεία «ΑΒΕΑ – ΒΙΟΧΥΜ» προσφέρει προϊόντα που ενσωματώνουν την παράδοση, τη φρεσκάδα και την ποιότητα της Κρήτης, προβάλλοντας διεθνώς τη μοναδικότητα της Κρητικής γαστρονομίας και κουλτούρας.

Ο ρόλος της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων

Η Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων, ως βασικός μέτοχος των δύο εταιρειών, αποτέλεσε τον καταλύτη της ενοποίησης και της ανάπτυξής τους. Μέσα από στρατηγικές επενδύσεις και οικονομική υποστήριξη, ενίσχυσε την ικανότητα της ΑΒΕΑ και της ΒΙΟΧΥΜ να καινοτομούν, να εκσυγχρονίζουν τις υποδομές τους και να παράγουν προϊόντα υψηλής ποιότητας που ξεχωρίζουν τόσο στην ελληνική όσο και στη διεθνή αγορά.

Για τη συγχώνευση, ο Πρόεδρος του ΔΣ της Συνεταιριστικής Τράπεζας Χανίων Μιχάλης Μαρακάκης, ανέφερε : «Η επιτυχία της ΑΒΕΑ και της ΒΙΟΧΥΜ δεν θα ήταν εφικτή χωρίς τη συμβολή των εργαζομένων, των παραγωγών και των προμηθευτών. Το ανθρώπινο δυναμικό και οι συνεργάτες των δύο εταιρειών αποτελούν τη βάση για την επίτευξη στρατηγικών στόχων και τη δημιουργία προϊόντων κορυφαίας ποιότητας».

Δέσμευση για στήριξη της τοπικής κοινωνίας

Η νέα ενιαία εταιρεία εστιάζει σε δράσεις που ενισχύουν τη συνεργασία με την τοπική κοινωνία:

  • Μακροχρόνιες συνεργασίες: Διασφάλιση σταθερότητας και ανάπτυξης για τους παραγωγούς ελαιολάδου και εσπεριδοειδών.
  • Προώθηση βιώσιμων πρακτικών: Στήριξη καλλιεργειών που προστατεύουν το περιβάλλον και διασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων.
  • Κυκλική οικονομία: Αξιοποίηση παραπροϊόντων για τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την εξοικονόμηση πόρων.

Καινοτομία και Βιωσιμότητα

Η νέα ενιαία εταιρεία ενσωματώνει την παράδοση με την τεχνολογία, δημιουργώντας προϊόντα που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες:

  • Καινοτόμα προϊόντα: Παραγωγή premium σειρών ελαιολάδου, φυσικών χυμών NFC, προϊόντων σαπωνοποιίας και βιολογικών προϊόντων με διεθνείς πιστοποιήσεις.
  • Βιώσιμη παραγωγή: Υιοθέτηση σύγχρονων τεχνολογιών για τη μείωση της ενεργειακής κατανάλωσης και την ενίσχυση της παραγωγικής αποδοτικότητας.
  • Διεθνής προβολή: Ενίσχυση του brand «Made in Crete», προβάλλοντας την ποιότητα και την αυθεντικότητα των Κρητικών προϊόντων σε παγκόσμια κλίμακα.

Η ΑΒΕΑ και η ΒΙΟΧΥΜ, μέσω της δυναμικής συγχώνευσής τους, αναδεικνύουν την Κρήτη ως διεθνές πρότυπο ποιοτικής παραγωγής, βιωσιμότητας και καινοτομίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

elia, elaiolado
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα βήματα σε Ισπανία και Ιταλία ακολουθεί ο ελαιοτουρισμός στην Κρήτη

Ο ελαιοτουρισμός, ο όποιος τελευταία προωθείται ταχύτατα έχει κάνει κάποια σημαντικά βήματα και στην Ελλάδα, ενώ στην Κρήτη έχουν επισημανθεί και αναπτύσσονται σε όλη την Κρήτη περίπου 80 ελαιοκομικά αξιοθέατα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

​​​​​​​«Απόβαση» στην Αθήνα από την κρητική εταιρεία Τσατσαρωνάκης

Στην πιο αναπτυξιακή φάση της 76χρονης ιστορίας βρίσκεται η χανιώτικη εταιρεία «Το Μάννα» Ν. Τσατσαρωνάκης ΑΒΕΕ καθώς ετοιμάζεται να δημιουργήσει μεγάλη παραγωγική μονάδα στην Αθήνα, ενώ μετατρέπεται σε όμιλο.
graviera_Kritis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χάνει πωλήσεις η κρητική γραβιέρα, σε διαρκή δοκιμασία οι τοπικές μονάδες

Αν και η τιμή παραγωγού του πρόβειου γάλακτος στην Κρήτη είναι η χαμηλότερη από την υπόλοιπη Ελλάδα, το μικρό μέγεθος των μονάδων δεν επιτρέπει στις τοπικές μονάδες να αξιοποιήσουν αυτό το πλεονέκτημα.