ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:03

«Καρφιά» Καραμανλή προς Τσίπρα πως χάρισε 500 εκατ. σε μεγαλοεργολάβους

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών απάντησε στον Αλέξη Τσίπρα για την ολοκλήρωση του οδικού άξονα Πάτρας-Πύργου αναφέροντας πως ο δρόμος θα ήταν έτοιμος αν η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν έσπαγε το έργο στα 8.

Μετά τις δηλώσεις του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αλέξη Τσίπρα από την Ηλεία όπου εξέφρασε την ανησυχία του για την ολοκλήρωση των έργων στον οδικό άξονα Πάτρας-Πύργου, ενώ επιτέθηκε στην κυβέρνηση πως ακολουθεί εκδικητική πολιτική στα έργα υποδομών, ο αρμόδιος υπουργός Κώστας Αχ. Καραμανλής ανέφερε πως «Ο κ. Τσίπρας ήταν πρωθυπουργός της κυβέρνησης που χάρισε 500 εκατ. πανωπροίκια στους εργολάβους, συνεπώς θα έπρεπε να είναι πάρα πολύ προσεκτικός πριν μιλήσει για «λογικές νταβατζήδων».

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών αναφέρθηκε και στις ανησυχίες του αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την ολοκλήρωση του έργου υπογραμμίζοντας: «Ιδίως μάλιστα όταν αναφέρεται στο πολύπαθο έργο Πάτρα-Πύργος, το οποίο η δική του κυβέρνηση παρέλαβε έτοιμο να υλοποιηθεί και με εξασφαλισμένη χρηματοδότηση, αλλά σκανδαλωδώς το έσπασαν στα 8, ικανοποιώντας τον εκλεκτό τους εργολάβο, με τις γνωστές καταστροφικές συνέπειες. Αν δεν είχαν κάνει αυτό το πολιτικό έγκλημα, σήμερα ο δρόμος θα ήταν έτοιμος».

Όπως υπογραμμίζει ο κ. Καραμανλής, «Η κυβέρνηση μας, με συνέπεια και σοβαρότητα, λύνει σύνθετα προβλήματα που κληρονόμησε. Λέμε την αλήθεια στους πολίτες. Και εξασφαλίζουμε ότι ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας-Πύργου θα γίνει πραγματικότητα το συντομότερο δυνατό, καθώς έχουμε διασφαλίσει τη χρηματοδότηση και για την επόμενη περίοδο, αν χρειαστεί».

«Το ελληνικό δημόσιο δε θα ξοδέψει ούτε ευρώ παραπάνω για την υλοποίηση του έργου από το ποσό που έχει ήδη καθοριστεί με τις υπάρχουσες εργολαβίες», υποστήριξε ο αρμόδιος υπουργός.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έξι χρόνια μετά την καταστροφή θα ολοκληρωθούν τα έργα στη Θεσσαλία

Χρειάστηκαν 17 μήνες για να πάρουν τον δρόμο για το Ελεγκτικό Συνέδριο οκτώ συμβάσεις έργων και δύο για συμβούλους, ενώ μαίνεται η «μάχη» κατασκευαστικών εταιρειών που μπορεί να φτάσει ως το ΣτΕ.
γέφυρα,εργα,υποδομες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα μεγάλα έργα του 2025: Η Θεσσαλία, οι δρόμοι και το μετρό Θεσσαλονίκης

Σε ρυθμούς Ταμείου Ανάκαμψης κινείται ο σχεδιασμός για τα έργα υποδομών που μονοπωλούν τον σχεδιασμό της νέας χρονιάς, σε μία ύστατη προσπάθεια να μην χαθούν σημαντικοί πόροι. Αναθεωρείται βάσει των διαθέσιμων πόρων η λίστα έργων για την τριετία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μεγάλα έργα με πρόταση από εταιρείες αλλά χωρίς δημόσια χρηματοδότηση

Νομοθετικές αλλαγές για να προχωρήσουν οι πρότυπες προτάσεις για έργα άνω των 200 εκατ. ευρώ. Θα αφορούν μόνο ΣΔΙΤ και παραχωρήσεις, δηλαδή δεν θα υπάρχει χρηματοδότηση από το κράτος. Μέτρα για διαφάνεια.