ΓΔ: 2104.21 -0.08% Τζίρος: 165.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: ΑΠΕ

Κώστας Καραμανλής: Υπέρ των πολιτών η νέα σύμβαση για την Αττική Οδό

«Θεσπίσαμε το άρθρο 65 του νόμου 4663, ώστε να μπει ένα τέλος στο φαινόμενο να δημιουργούνται προβλήματα στο οδικό δίκτυο και μετά να μην πληρώνει κανένας», επισήμανε ο υπουργός Υποδομών.

«Η νέα σύμβαση με την Αττική Οδό θα κατοχυρώνει το συμφέρον των πολιτών κι όχι των εργολάβων» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής σχετικά με την πρόσφατη κακοκαιρία και τόνισε ότι «οι ευθύνες του παραχωρησιούχου είναι προφανείς».

Σε συνέντευξη του στο Πρώτο Θέμα ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι «το πιο σημαντικό είναι ότι επιτέλους και για πρώτη φορά, αυτές οι ευθύνες μπορούν να του αποδοθούν. Η σύμβαση της Αττικής Οδού του 1996 ήταν μια κλασική ‘‘σύμβαση αλά ΠΑΣΟΚ’’, δηλαδή κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του εργολάβου. Μας δέσμευε, χωρίς να είναι δική μας. Όμως η δική μας κυβέρνηση, το 2020, δημιούργησε το νομικό πλαίσιο για απόδοση ευθυνών στους παραχωρησιούχους όταν κλείνουν οι αυτοκινητόδρομοι. Θεσπίσαμε το άρθρο 65 του νόμου 4663, ώστε να μπει ένα τέλος στο φαινόμενο να δημιουργούνται προβλήματα στο οδικό δίκτυο και μετά να μην πληρώνει κανένας... Πρέπει, λοιπόν, να αποδοθούν ευθύνες. Πρέπει να επιβληθούν κυρώσεις. Και έτσι θα γίνει. Συγκροτήσαμε ήδη την Επιτροπή Διερεύνησης και σύντομα περιμένουμε το πόρισμά της. ‘‘Ναι στην ιδιωτική πρωτοβουλία’’, ‘‘ναι στη συνεργασία με ιδιώτες’’ αλλά υπό μια σαφή και αυστηρή προϋπόθεση: με εποπτικό -κι όχι διακοσμητικό-ρόλο του Κράτους με διαφανείς όρους, όρια, υποχρεώσεις και δικαιώματα».

Αναφορικά με τον σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα έργα επεκτάσεων της Αττικής Οδού, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι: «Αυτό είναι κάτι για το οποίο εργαζόμαστε εντατικά. Όμως όλα αυτά τα έργα δεν είναι αποσπασματικά. Βλέποντας μπροστά μπορούμε να υποθέσουμε ότι σε λίγα χρόνια η Αθήνα θα έχει την ‘‘τύχη’’-ατυχία πολλών μεγάλων πόλεων του εξωτερικού: το κέντρο της θα είναι απροσπέλαστο. Γι’ αυτό λοιπόν επιχειρούμε από τώρα να συνθέσουμε ένα πλέγμα έργων, ‘‘τα έργα Αττικής’’, με τρείς πολύ σημαντικές παρεμβάσεις - επέκταση Λεωφόρου Κύμης, επέκταση Ραφήνας -Λαυρίου, επέκταση δυτικής περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού προς Ηλιούπολη - το οποίο θα υψώσει τείχος ασφαλείας για να μην ‘‘πνιγεί’’ η πρωτεύουσα από την κίνηση».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Η παρέμβαση Θεοδωρόπουλου, το στοίχημα Εξάρχου και τα διόδια της Αττικής Οδού

Η ηχρή παρέμβαση Θεωδορόπουλο για τα μπλόκα των αγροτών , το στοίχημα  Εξάρχου για  την υπερκάλυψη του ομολόγου της ΑΚΤΟΡ, ποιά τράπεζα έχει αποκλειστικότητα στο venture debt και οι αυξήσεις διοδίων στην Αττική Οδό.
Κυριάκος Πιερρακάκης
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

To ευρωπαϊκό «στοίχημα» Πιερρακάκη, η επέκταση της Αττική Οδού και ο Λαφαζάνης

Οι πιθανότητες επικράτησης του Κ. Πιερρακάκη στην «κούρσα» του Εurogroup, γιατί πλημμύρισε με Έλληνες η 5η Λεωφόρος, η επέκταση της Αττική Οδού, πόσο θα «κουρέψουν» το τίμημα της Εγνατίας οι σήραγγες, ο Αλ. Τσίπρας και ο Λαφαζάνης.
Ολομέλεια Βουλής άδεια
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στη Βουλή οι συμβάσεις της Εγνατίας Οδού, της Αττικής Οδού και του Νέου Αερολιμένα Ηρακλείου

Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του Υπ. Υποδομών & Μεταφορών για την κύρωση και τροποποίηση συμβάσεων της Εγνατίας Οδού, Αττικής Οδού και του Νέου Αεροδρομίου Ηρακλείου.
Μεταχειρισμένα αυτοκίνητα σειρά
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία στην Περιφερειακή Αιγάλεω μετά τις ρυθμίσεις

Η αστυνομία ανακοίνωσε την πλήρη αποκατάσταση της κυκλοφορίας στην Περιφερειακή Αιγάλεω, καθώς και σε τμήματα των λεωφόρων Δημοκρατίας και Γρ. Λαμπράκη και στον παράδρομο της παλαιάς ΕΟ Αθηνών–Κορίνθου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

H Αττική Οδός κάνει τη «διαφορά» στη λειτουργική κερδοφορία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ

Με εντυπωσιακή άνοδο σε έσοδα και EBITDA, αλλά και με νέα μεγάλα έργα σε τροχιά υλοποίησης, οι παραχωρήσεις εξελίσσονται σε βασικό μοχλό σταθερής και διατηρήσιμης κερδοφορίας για τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ.