Ο Κώστας Τσουκαλάς σχολίασε τις πρόσφατες δηλώσεις του κυβερνητικού εκπροσώπου Παύλου Μαρινάκη για το ΠΑΣΟΚ και την ακρίβεια, υποστηρίζοντας ότι «επτά χρόνια οι Έλληνες νιώθουν απροστάτευτοι». Όπως ανέφερε, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος «προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα και να πείσει πως η μετονομασία μιας πλατφόρμας είναι η λύση στο πρόβλημα της ακρίβειας».
Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής σημείωσε ότι «ο κ. Μαρινάκης και οι συνεργάτες του άρχισαν …και τις τιμοληψίες -κατά δήλωση του». Ειδικότερα ανέφερε ότι «ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, θέλοντας να κάνει αντιπολίτευση στο ΠΑΣΟΚ, πληροφόρησε τον ελληνικό λαό ότι θα είχε φθηνότερες επιλογές για 12 από τα 14 προϊόντα του βασικού καλαθιού του νοικοκυριού, με βάση τις τιμές που κατέγραψαν μέσα στο Σαββατοκύριακο και σήμερα σε δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ και στο #posoKanei».
Σύμφωνα με τον κ. Τσουκαλά, «συγκρίνουν το σήμερα με τις αθροιστικές ανατιμήσεις ομοειδών προϊόντων από το 2019-2026, προσπαθώντας να μας πείσουν ότι δεν υπάρχει ακρίβεια».
Ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ έθεσε σειρά ερωτημάτων: «Αμφισβητούν και την ΕΛΣΤΑΤ που προσδιορίζει στο 40% τον αθροιστικό πληθωρισμό τα τελευταία επτά χρόνια; Αμφισβητούν ότι σε επιμέρους κατηγορίες, όπως το κρέας, οι αθροιστικές ανατιμήσεις ξεπερνούν το 60%; Πώς σχολιάζουν πως μόνο στο πρώτο τρίμηνο του 2026 καταγράφεται αύξηση των τιμών στην αγροτική παραγωγή κατά 4,8%, ενώ στην Ευρωπαϊκή Ένωση έπεσε στο -2,9%; Πώς εξηγούν τις υπερδιπλάσιες τιμές πληθωρισμού σε κρέας, φρέσκο γάλα, εσπεριδοειδή και λαχανικά;».
Ο κ. Τσουκαλάς τόνισε ότι «όσο ο κ. Μαρινάκης προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα και να πείσει πως η μετονομασία μιας πλατφόρμας είναι η λύση στο πρόβλημα της ακρίβειας, τόσο οι πολίτες αντιλαμβάνονται πως η κυβέρνηση Μητσοτάκη ούτε θέλει ούτε μπορεί». Επισήμανε επίσης ότι «επτά χρόνια οι Έλληνες νιώθουν απροστάτευτοι από το καρτέλ κερδοσκοπίας στα τρόφιμα και τα βασικά προϊόντα, από τις αυξήσεις στο ρεύμα και από την αύξηση του κόστους στέγασης».
Καταλήγοντας, ο εκπρόσωπος του ΠΑΣΟΚ υπογράμμισε ότι «τα προβλήματα αυτά χρειάζονται μεγάλες κρατικές παρεμβάσεις και κράτος ενεργό δίπλα στον πολίτη. Όχι το κράτος-θεατής της Νέας Δημοκρατίας που απλά καταγράφει τα προβλήματα». Όπως σημείωσε, «το κράτος πρέπει να ξαναγίνει μέρος της λύσης και να παρέμβει για να λύσει τα μεγάλα προβλήματα προς όφελος των πολλών».