Από Δευτέρα 16 Ιουνίου μέχρι και Δευτέρα 30 Ιουνίου 2025 οι δημόσιοι φορείς, αλλά και μεμονωμένοι δημόσιοι υπάλληλοι ή λειτουργοί, καλούνται να καταθέσουν ηλεκτρονικά τις καινοτόμες ιδέες και δράσεις τους για τα Βραβεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης μέσω της πλατφόρμας digitalawards.gov.gr.
Ο θεσμός, που υλοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, στηρίζει ενεργά τον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους, αναδεικνύοντας υπαλλήλους και ομάδες που συμβάλλουν με έργα υψηλής προστιθέμενης αξίας σε μια αποτελεσματική, ανοιχτή και πολυεπίπεδη Δημόσια Διοίκηση.
Θεματικές και κατηγορίες διάκρισης
Οι προτάσεις θα αξιολογηθούν σε επτά θεματικές ενότητες:
- Κεντρική Δημόσια Διοίκηση
- Τοπική Αυτοδιοίκηση (Δήμοι – Περιφέρειες)
- Οικονομία – Ανάπτυξη & Επιχειρηματικότητα
- Υγεία – Εργασία & Κοινωνικές Υποθέσεις
- Παιδεία – Πολιτισμός – Αθλητισμός
- Δικαιοσύνη – Ασφάλεια του Πολίτη
- Οίκοθεν (δράσεις του ίδιου του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης)
Κάθε θεματική περιλαμβάνει δύο υποκατηγορίες:
- Καλύτερη Εφαρμοσμένη Ιδέα – λύσεις που λειτουργούν ήδη ή βρίσκονται σε δοκιμαστική φάση για τουλάχιστον τρεις μήνες.
- Καλύτερη Νέα Ιδέα – προτάσεις σε στάδιο σύλληψης ή πιλοτικής διερεύνησης.
Η τελική επιλογή θα γίνει μετά από διαδικασία αξιολόγησης, με την ημερομηνία απονομής να ανακοινώνεται προσεχώς. Στην ιστοσελίδα digitalawards.gov.gr διατίθενται αναλυτικά ο κανονισμός, τα κριτήρια και οι τεχνικές λεπτομέρειες συμμετοχής.
Τα Βραβεία, που καθιερώθηκαν το 2022 και σημείωσαν μεγάλη ανταπόκριση, αποσκοπούν στην επιβράβευση της δημιουργικότητας των ανθρώπων του Δημοσίου και στην περαιτέρω ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού προς όφελος πολιτών, επιχειρήσεων και ευρύτερης κοινωνίας.