ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:00
Κτίριο Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου
Φώτο: Shutterstock

Κομισιόν: Από τα μεγαλύτερα έργα της Πολιτικής Συνοχής η επέκταση του μετρό

Την επέκταση του Μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά που εγκαινιάστηκε σήμερα χαιρέτησε με ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή τονίζοντας ότι είναι ένα από τα μεγαλύτερα έργα στην ΕΕ.

«Σήμερα εγκαινιάζεται ένα από τα μεγαλύτερα έργα που χρηματοδοτούνται από την πολιτική συνοχής στην Ελλάδα και σε όλη την ΕΕ, η επέκταση της γραμμής του μετρό της Αθήνας προς τον Πειραιά. Το έργο έχει λάβει χρηματοδότηση ύψους 470 εκατ. ευρώ από την ΕΕ» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Η Επίτροπος Συνοχής και Μεταρρυθμίσεων κ. Ελίζα Φερέιρα δήλωσε σχετικά: «Χάρη στα κονδύλια της πολιτικής συνοχής, θα βελτιωθεί η ζωή των πολιτών στην ευρύτερη περιοχή της Αθήνας και του Πειραιά. Το μετρό θα φτάσει στην πόλη του Πειραιά, την τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας, συνδέοντας το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της χώρας με το μεγαλύτερο λιμάνι της σε λιγότερο από μία ώρα. Αυτό το μείζον έργο θα δώσει ώθηση στην ανάπτυξη και ωφελήσει σημαντικά την εθνική οικονομία της Ελλάδας».

Με το έργο αυτό, όπως σημειώνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, «ολοκληρώνεται η γραμμή μετρό 3 από την Αθήνα στον Πειραιά και βελτιώνεται σημαντικά η πρόσβαση των κατοίκων του λεκανοπεδίου Αττικής στο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών. Με τους τρεις νέους σταθμούς, Μανιάτικα, λιμάνι Πειραιά και Δημοτικό Θέατρο, για πρώτη φορά οι πολίτες θα μπορούν να φτάσουν από τα προάστια του Πειραιά, τα Μανιάτικα, τη Νίκαια και τον Κορυδαλλό και, κατ’ επέκταση, τη Νεάπολη, στο διοικητικό, εμπορικό και επιχειρηματικό κέντρο του Πειραιά μέσα σε λίγα μόλις λεπτά. Οι αναμενόμενες αλλαγές στην κινητικότητα θα είναι καθοριστικής σημασίας για τη μείωση της κυκλοφορίας στους κεντρικούς άξονες της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται να προσφέρει σε άλλα 174.000 άτομα εύκολη πρόσβαση στο δίκτυο του μετρό, συμβάλλοντας στη μείωση της χρήσης ιδιωτικών οχημάτων και των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα. Το έργο εντάσσεται στις ευρύτερες επενδύσεις της πολιτικής συνοχής σε υποδομές δημόσιων μεταφορών στην περιφέρεια της Αττικής, οι οποίες περιλαμβάνουν τα δίκτυα μετρό, τραμ, λεωφορείων και προαστιακού σιδηρόδρομου. Τον Μάρτιο του 2017, η Επιτροπή ενέκρινε τη δεύτερη φάση της χρηματοδότησης του μετρό από την ΕΕ».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ρομπότ αυτοκινητοβιομηχανίας
ΔΙΕΘΝΗ

Ο Μερτς υπέρ της πρότασης ΕΕ για κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035

Ο Φρίντριχ Μερτς χαρακτήρισε σωστό βήμα την απόφαση της Ε.Ε. να μην καταργήσει πλήρως τους κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035, επισημαίνοντας τον κίνδυνο επιπλέον γραφειοκρατίας και επιβαρύνσεων για τις γερμανικές επιχειρήσεις.
Κτίριο Ευρωπαϊκής Επιτροπής
ΔΙΕΘΝΗ

Η Κομισιόν ανακοίνωσε το πρώτο Ευρωπαϊκό Σχέδιο Προσιτής Στέγασης

Η Κομισιόν παρουσίασε το πρώτο Ευρωπαϊκό Σχέδιο για Προσιτή Στέγαση, εστιάζοντας σε αύξηση προσφοράς κατοικιών, επενδύσεις, μεταρρυθμίσεις και στήριξη ευάλωτων ομάδων λόγω της εκτίναξης τιμών σε σπίτια και ενοίκια.
Σημαίες Ουκρανίας Ρωσίας χάρτης
ΔΙΕΘΝΗ

Ευρωπαίοι προτείνουν πολυεθνική δύναμη αν υπάρξει ειρήνη στην Ουκρανία

Ηγέτες δέκα ευρωπαϊκών χωρών και η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν πρότειναν πολυεθνική δύναμη για την Ουκρανία, που θα στηρίζεται από τις ΗΠΑ και θα περιορίζει τον ουκρανικό στρατό σε 800.000 άτομα, στο πλαίσιο ειρηνευτικής συμφωνίας.