ΓΔ: 2083.49 -0.14% Τζίρος: 261.17 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Μυτιληναίος

Προσφορά από την Μυτιληναίος για τον άξονα Άκτιο - Αμβρακία

Μέχρι το βράδυ της Παρασκευής δεν είχαν ανανεώσει την ισχύ των προσφορών τους οι υπόλοιποι διεκδικητές του «στοιχειωμένου» έργου των 150 εκατ. ευρώ.

Στον όμιλο Mytilinaios φαίνεται ότι θα καταλήξει ο οδικός άξονας Άκτιο – Αμβρακία, έργο προϋπολογισμού ύψους περί τα 150 εκατ. ευρώ

Σημειώνεται ότι ο όμιλος ήταν ο μόνος από τους τέσσερις ομίλους που διεκδικούσαν το έργο που ανανέωσε την ισχύ της προσφοράς όπως είχε ζητηθεί από το υπουργείο Υποδομών. 

Σύμφωνα με πληροφορίες μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα δεν είχαν ανανεώσει την ισχύ των προσφορών τους οι άλλοι τρεις υποψήφιοι όμιλοι: Intrakat, ΑΒΑΞ και GD Infrastrutture. Έτσι αν δεν υπάρξουν νέες προσφυγές, ο όμιλος Mytilinaios θα αναλάβει το έργο. Σημειώνεται ωστόσο ότι η μεγάλη καθυστέρηση στην υλοποίηση του έργου, που φτάνει τα δύο χρόνια, οφείλεται στις προσφυγές. 

Στο διαγωνισμό για το έργο του οδικού άξονα Ακτιο – Αμβρακία είχε αρχικά μειοδοτήσει η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ – ΤΕΡΝΑ ωστόσο υπήρξαν προσφυγές και εμπλοκές εξαιτίας της διένεξης μεταξύ Επιτροπής Ανταγωνισμού και τεχνικών εταιρειών για την μεταξύ τους συνεργασίας. 

Αν και αρχικά το υπουργείο Υποδομών είχε ανακοινώσει πως ο διαγωνισμός θα ακυρωθεί και θα επαναληφθεί τελικά άλλαξε στάση και στις αρχές Ιουλίου ζήτησε από τέσσερις εκ των υποψηφίων να ανανεώσουν τις προσφορές τους, ώστε να προχωρήσει στην αξιολόγησή τους, κάτι που έκανε μόνο η Μυτιληναίος. 

Σημειώνεται ότι, από τα 48,5 χιλιόμετρα του άξονα Άκτιο – Αμβρακία με τις τέσσερις αρχικές εργολαβίες, που είχαν υπογραφεί το 2010, ολοκληρώθηκαν μόνο τα 15. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

«Σκούρα» με τους αγρότες, η αντιΜητσοτακική «γιορτή» και το φράγμα Ενιπέα

Οι αγρότες στρεσάρουν την κυβέρνηση, η εκδήλωση της εφημερίδας Δημοκρατία, ποιες τεχνικές διεκδικούν μεγάλο έργο του Daniel, νωρίτερα οι γεωτρήσεις στο Ιόνιο και η συμμετοχή Ν. Δένδια στο ΕΒΕΑ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι «μεγάλοι» των κατασκευών στη «μάχη» για οδικά ΣΔΙΤ 700 εκατ. ευρώ

ΑΒΑΞ, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και AKTOR – Metlen ατην κούρσα για τις συμπράξεις κατασκευής των αξόνων που θα βελτιώσουν την οδική ασφάλεια στις συνδέσεις Θεσσαλονίκη – Έδεσσα και Δράμα – Αμφίπολη, όπου κυκλοφορούν και πολλά βαρέα οχήματα.
Νίκος Παππάς, ΣΥΡΙΖΑ
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Η καλή (αριστερή) εξυγίανση των ΕΛΤΑ, μπηχτές Μυλωνά και ποιος γελάει καλύτερα

Η «αριστερή» και «δεξιά» εξυγίανση των ΕΛΤΑ, ο Κ. Πιερρακάκης φρεσκάρει τη μνήμη Φάμελλου - Παππά, όχι σε deals εντυπώσεων απο Μυλωνά, τί είπε ο Ευ. Μυτιληναίος για τη μετοχή, έρχεται συνέντευξη (και κόμμα;) Σαμαρά και αγρότες στο Σύνταγμα.
Νίκος Δένδιας
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Ηγετική εμφάνιση Δένδια, το νερό ακριβαίνει και επιστροφή στην καθημερινότητα

Το... προσκύνημα στα εγκαίνια της νέας όψης του ΥΠΕΘΑ, οι φολκλόρ υπερβολές, η μετατόπιση της κυβερνητικής ατζέντας σε πιο καθημερινά θέματα, η λειψυδρία που επιταχύνει τις αυξήσεις στο νερό και το ρεύμα που παραμένει ακριβό.