ΓΔ: 2019.25 1.15% Τζίρος: 240.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Λίμνη Ορεστιάδα Καστοριάς
Φωτο: Λίμνη Ορεστιάδα, Καστορία. Credit: Shutterstock

Καστοριά: Νέα τουριστική καμπάνια με τη σφραγίδα της Marketing Greece

Ο Δήμος Καστοριάς και η Marketing Greece συνεργάζονται για την προβολή της περιοχής μέσω της καμπάνιας «Travel Reimagined», αναδεικνύοντας φύση, ιστορία και αυθεντικές εμπειρίες.

Η Καστοριά προστίθεται στον διαρκώς διευρυνόμενο κατάλογο ελληνικών προορισμών που υιοθετούν την πρωτοβουλία «Travel Reimagined | Tomorrow's Content Today», σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για την τουριστική προβολή της περιοχής.

 Σε αυτή τη στρατηγική συμμαχία, ο Δήμος Καστοριάς και η Marketing Greece δρομολογούν μια σειρά ενεργειών με έμφαση στην παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου.

Στόχος της καμπάνιας είναι η ανάδειξη της μοναδικής ταυτότητας της Καστοριάς στο διεθνές ταξιδιωτικό κοινό. Μέσα από έξι δυναμικά short-form videos, παρουσιάζονται οι αυθεντικές εμπειρίες που προσφέρει η πόλη και η ευρύτερη περιοχή της, προσελκύοντας ταξιδιώτες που αναζητούν γνήσιες στιγμές και πολιτιστική αυθεντικότητα.

Η λίμνη Ορεστιάδα, σήμα κατατεθέν της Καστοριάς, βρίσκεται στο επίκεντρο της εμπειρίας. Το ταξίδι στην πόλη ξεκινά με μια βαρκάδα στη λίμνη, συνεχίζεται με ποδηλατόβολτα στη γυρολιμνιά,όπως χαρακτηριστικά την ονομάζουν οι ντόπιοι  και ολοκληρώνεται με μια περιήγηση στις διαχρονικές γειτονιές του Ντολτσού και του Απόζαρι, όπου η ιστορία αποτυπώνεται στα αρχοντικά και στους δρόμους.

 Ο Νεολιθικός Οικισμός Δισπηλιού φέρνει τους επισκέπτες σε επαφή με την αρχαιότητα της περιοχής, ενώ οι καταρράκτες της Αγίας Άννας αποκαλύπτουν το φυσικό της μεγαλείο. Τα τοπικά προϊόντα συμπληρώνουν το μωσαϊκό των εντυπώσεων, προσφέροντας μία ολοκληρωμένη αίσθηση του προορισμού.

Ο Νίκος Διαμαντόπουλος, γενικός διευθυντής της Marketing Greece, επισήμανε: «Η νέα αυτή συνεργασία με τον Δήμο Καστοριάς απορρέει από το κοινό μας όραμα για ανάδειξη της αυθεντικότητας της περιοχής στο παγκόσμιο ταξιδιωτικό κοινό. 

Η Καστοριά αποτελεί προορισμό με ισχυρή ταυτότητα, ικανό να προσφέρει βιωματικές εμπειρίες ζωής σε κάθε επισκέπτη».

Από την πλευρά του, ο Δήμαρχος Καστοριάς, Ιωάννης Κορεντσίδης, δήλωσε: «Η σύμπραξή μας με τη Marketing Greece συνιστά ένα ουσιαστικό βήμα προς την εξωστρέφεια. 

Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία έχουμε την ευκαιρία να προβάλλουμε με σύγχρονο ύφος και δημιουργικότητα την αυθεντικότητα, τη φύση, την ιστορία και τον πολιτισμό μας. 

Η Καστοριά εξελίσσεται σε μια εμπειρία ζωής που πρέπει να απολαύσει κάθε επισκέπτης. Στόχος μας είναι να επενδύουμε διαρκώς σε δράσεις που ενδυναμώνουν την τουριστική μας ταυτότητα».

Η πρωτοβουλία «Travel Reimagined | Tomorrow's Content Today» ανοίγει τον δρόμο για μια νέα προσέγγιση στην τουριστική προβολή, ενισχύοντας την προστιθέμενη αξία της Καστοριάς ως αυθεντικού ελληνικού προορισμού.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Παύλος Μελάς ηρωική μορφή
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Εικονικός ξεναγός στη Θεσσαλονίκη ζωντανεύει ήρωες και μύθους με AR

Ο «Εικονικός Ξεναγός» φέρνει την ιστορία και τους μύθους της Δυτικής Μακεδονίας στη ζωή, αξιοποιώντας επαυξημένη πραγματικότητα και τεχνητή νοημοσύνη, προσφέροντας διαδραστικές ξεναγήσεις σε αξιοθέατα μέσω κινητού.
Ελληνική Οικονομία
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το διψήφιο άλμα στον τουρισμό έφερε μείωση του ελλείματος στο οκτάμηνο

Η Τράπεζα της Ελλάδος καταγράφει μείωση του ελλείμματος τρεχουσών συναλλαγών στα 6,6 δισ. ευρώ στο 8μηνο, με τις ταξιδιωτικές εισπράξεις να αυξάνονται κατά 12% και τις αφίξεις ξένων επισκεπτών κατά 4%.
Απόστολος Τζιτζικώστας πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Ο Επίτροπος Απόστολος Τζιτζικώστας επισκέπτεται το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης

Ο Ευρωπαίος Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, Απόστολος Τζιτζικώστας, θα επισκεφθεί το Δημαρχείο Θεσσαλονίκης στις 24 Οκτωβρίου, όπου θα τον υποδεχθεί ο Δήμαρχος Στέλιος Αγγελούδης.