ΓΔ: 2011.41 -1.32% Τζίρος: 234.01 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:05
Ράφια σούπερ μάρκετ
Φωτογραφία Shutterstock

Ένταξη τεσσάρων νέων μελών στην Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας

Tέσσερις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι Σ ΥΝ.ΚΑ, ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΟΥΝΤΣΙΔΗΣ και ΑΦΟΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΙ, προσχώρησαν ως νέα μέλη της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Την αναπτυξιακή της πορεία συνεχίζει η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας (ΕΣΕ) ενισχύοντας τον αριθμό των μελών της με την ένταξη τεσσάρων νέων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στο δυναμικό της.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τέσσερις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, οι Σ ΥΝ.ΚΑ, ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ, ΓΟΥΝΤΣΙΔΗΣ και ΑΦΟΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΙ, προσχώρησαν ως νέα μέλη της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας.

Η ΣΥΝ.ΚΑ. ΚΡΗΤΗΣ Π.Ε, η οποία αποτελεί το νέο Τακτικό Μέλος της ΕΣΕ, διαθέτει δίκτυο 38 καταστημάτων στην Κρήτη απασχολώντας σήμερα περισσότερους από 1.100 εργαζομένους.

Η αλυσίδα ΑΝΔΡΙΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΕΒΕ, το νέο Συνδεδεμένο Μέλος της ΕΣΕ, εξυπηρετεί τις ανάγκες των καταναλωτών στην ευρύτερη περιοχή της Πάτρας με το δίκτυο των 13 καταστημάτων της.

Επιπλέον, η ΓΟΥΝΤΣΙΔΗΣ Α.Ε., το νέο Συνδεδεμένο Μέλος της ΕΣΕ, διαθέτει 16 καταστήματα στο Νομό Δράμας.

Ο όμιλος ΑΦΟΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΙ, το νέο Συνδεδεμένο Μέλος της ΕΣΕ με έδρα τη Σπάρτη, διαθέτει 27 καταστήματα στους νομούς Λακωνίας, Μεσσηνίας και Αρκαδίας.

Με τη νέα προσθήκη, η ΕΣΕ εδραιώνει περαιτέρω το θεσμικό της ρόλο, απαριθμώντας πλέον 17 μέλη - αλυσίδες λιανεμπορίου και χονδρεμπορίου τροφίμων.

Ο γενικός διευθυντής της ΕΣΕ, Απόστολος Πεταλάς, δήλωσε: «Η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας και τα μέλη της συνεργάζονται στενά με τις αρχές και τους θεσμικούς φορείς με στόχο την προώθηση της αρτιότητας, της καινοτομίας και του υγιούς ανταγωνισμού στον κλάδο λιανικής τροφίμων και καταναλωτικών αγαθών, την προαγωγή του κλάδου και κατ' επέκταση τη συμβολή μας στην ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας. Μέσα από αυτήν τη συνεργασία, συμμετέχουμε στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και προϊόντων που προσφέρονται στους καταναλωτές. Η διαρκής προσπάθεια για ανάπτυξη και βελτίωση αποτελεί τον πυρήνα της ΕΣΕ, ενώ η ένταξη νέων μελών αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη αυτού του στόχου».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διάδρομος σούπερ μάρκετ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χωρίς βασικά προϊόντα διατροφής η λίστα με τις μειώσεις τιμών στα σούπερ μάρκετ

Απογοητευμένοι οι καταναλωτές διαπιστώνουν ότι βασικά αγαθά όπως ελαιόλαδο, φρούτα, λαχανικά και κρέας απουσιάζουν από τη λίστα των 2.000 προϊόντων με μειωμένη τιμή στα σούπερ μάρκετ. Στους 1.356 οι κωδικοί ιδιωτικής ετικέτας.
AB Eshop
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

ΑΒ Βασιλόπουλος: Δέκα χρόνια δίπλα στους καταναλωτές το ΑΒ Eshop

Από το 2015 με το λανσάρισμα του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήματος ως AB Click2Shop, μέχρι σήμερα, το AB Eshop έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο ολοκληρωμένα και αξιόπιστα ηλεκτρονικά supermarkets της χώρας.
Euronext, Ευρωπαϊκά Χρηματιστήριο
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Η Black Friday των σούπερ μάρκετ, flash boys έξω (Euronext) - βραδύποδες μέσα

Τί είπε ο Κ. Μητσοτάκης για την ενεργειακή θέση της χώρας, η Black Friday των σούπερ μάρκετ και τα ψιλά γράμματα, ταχύτητα αστραπής για τους ξένους (Euronext) - ακινησία για τους ντόπιους και τα κίνητρα που ζήτησε ο Γ. Κοντόπουλος.
Ο Κορκίδης στο βήμα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κορκίδης: Θετικό βήμα οι μειώσεις τιμών, αλλά η ακρίβεια παραμένει

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ, Βασίλης Κορκίδης, χαρακτήρισε θετική την πρωτοβουλία για μείωση τιμών στα σούπερ μάρκετ, ζητώντας διαρκή έλεγχο και απλοποίηση τιμολόγησης για ουσιαστικό όφελος των καταναλωτών.
super-market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ένωση Σούπερ Μάρκετ: Τι ισχύει με τα 2.000 προϊόντα με μειωμένη τιμή

Οι κωδικοί που συμπεριλαμβάνονται στην πρωτοβουλία και οι οποίοι θα έχουν μειωμένη τιμή, θα εμφανίζονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα, ως το τέλος του χρόνου.