Οι αστυνομικές αρχές προχώρησαν στη σύλληψη ενός 21χρονου οδηγού, ο οποίος εντοπίστηκε στη Νέα Εθνική Οδό Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος της Κηφισιάς, να κινείται με ταχύτητα 210 χιλιομέτρων την ώρα, υπερβαίνοντας κατά 110 χλμ/ώρα το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο. Η σύλληψη πραγματοποιήθηκε από αστυνομικούς των Ομάδων Ελέγχου και Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Διεύθυνσης Τροχαίας Αττικής.
Σύμφωνα με την ΕΛΑΣ, μέσω συσκευής radar διαπιστώθηκε ότι ο νεαρός οδηγός κινούνταν με 210 χλμ/ώρα, αντί του ανώτατου επιτρεπόμενου ορίου των 100 χλμ/ώρα. Η υπερβολική ταχύτητα θεωρήθηκε ότι προκάλεσε σοβαρό κίνδυνο για τους υπόλοιπους χρήστες της οδού.
Σε βάρος του σχηματίστηκε δικογραφία από το Β΄ Τμήμα Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων ΠΑΘΕ Αττικής για το αδίκημα της επικίνδυνης οδήγησης