Επεισοδιακή ήταν η σύλληψη 37χρονου αλλοδαπού στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος εντοπίστηκε τα ξημερώματα στην περιοχή της Μοναστηρίου να κινείται με κλεμμένη μοτοσικλέτα, έχοντας ως συνεπιβάτιδες δύο ανήλικες. Το περιστατικό προκάλεσε ένταση και κινητοποίηση των αστυνομικών αρχών.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, κατά τον εντοπισμό του από πλήρωμα της Άμεσης Δράσης, ο οδηγός αγνόησε το σήμα για έλεγχο και επιχείρησε να διαφύγει. Στην προσπάθειά του αυτή πραγματοποίησε επικίνδυνους ελιγμούς και προέβη σε σωρεία παραβάσεων του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
Η ακινητοποίηση του δικύκλου συνοδεύτηκε από έντονη αντίσταση του 37χρονου, υπηκόου Αλγερίας, κατά τη στιγμή της σύλληψής του. Σε έρευνα που ακολούθησε, εντοπίστηκε στην κατοχή του μικροποσότητα κάνναβης, η οποία κατασχέθηκε.
Από την περαιτέρω προανάκριση του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Δέλτα προέκυψε ότι η μοτοσικλέτα είχε αφαιρεθεί λίγα 24ωρα νωρίτερα από το κέντρο της Θεσσαλονίκης. Οι αστυνομικοί συνεχίζουν την έρευνα για τις συνθήκες της κλοπής.
Σε βάρος του 37χρονου σχηματίστηκε δικογραφία, ενώ συνελήφθησαν και οι δύο ανήλικες συνεπιβάτιδες του — μία 17χρονη από την Αλβανία και μία 16χρονη ημεδαπή. Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στις αρμόδιες αρχές για τα περαιτέρω.