ΓΔ: 1967.02 0.57% Τζίρος: 274.26 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φώτο: ΑΠΕ

Εξυπηρέτηση των πολιτών από τα ΚΕΠ και με βιντεοκλήση

Θα κερδηθεί χρόνος τον οποίο οι πολίτες διέθεταν για τη φυσική τους παρουσία στα ΚΕΠ, ανέφερε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γιώργος Γεωργαντάς, παρουσιάζοντας τη σχετική τροπολογία, που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή.

Tη δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών και των επιχειρήσεων από τα ΚΕΠ με βιντεοκλήση, σε ειδική πλατφόρμα, μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης, δίνει τροπολογία που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή.

Θα κερδηθεί χρόνος τον οποίο οι πολίτες διέθεταν για τη φυσική τους παρουσία στα ΚΕΠ, ανέφερε ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης -αρμόδιος για θέματα απλούστευσης διαδικασιών- Γιώργος Γεωργαντάς, παρουσιάζοντας τη σχετική τροπολογία στην επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης όπου συζητείται το σχέδιο νόμου για την ενίσχυση των οπτικοακουστικών έργων και την ενίσχυση ψηφιακής διακυβέρνησης, στο οποίο έχει κατατεθεί η συγκεκριμένη διάταξη.

Όπως εξήγησε ο υφυπουργός, η βιντεοκλήση θα γίνεται κατόπιν ραντεβού, στο οποίο θα επιλέγει ο πολίτης συγκεκριμένη θεματική ενότητα του ενδιαφέροντός του, ώστε να κατευθύνεται το ερώτημα σε εξειδικευμένο υπάλληλο του ΚΕΠ που θα μπορεί να απαντήσει επί της συγκεκριμένης θεματικής ενότητας, μέσω της βιντεοκλήσης. 

Δεν θα είναι απαραίτητο να υπάρχει συνεχής εικόνα αν ο υπάλληλος δεν το επιθυμεί, αλλά θα υπάρχει συνομιλία χωρίς εικόνα, αφού όμως ο πολίτης προηγουμένως έχει επιδείξει την ταυτότητά του, ανέφερε επίσης. 

Ο υφυπουργός επισήμανε ότι ο υπάλληλος του ΚΕΠ, εφόσον γνωρίζει από πριν το ερώτημα, θα έχει προετοιμαστεί για την απάντηση και θα υπάρχουν έτοιμοι και κόμβοι επικοινωνίας ώστε να αντλείται πληροφορία, ακόμη και τη στιγμή της συνομιλίας. 

Παράλληλα, ο κ. Γεωργαντάς τόνισε ότι ήδη εκπαιδεύεται προσωπικό των ΚΕΠ από τους δήμους. Η πρόσθετη αυτή υπηρεσία θα ξεκινήσει αρχικά σε ορισμένα ΚΕΠ αλλά στη συνέχεια προβλέπεται διεύρυνση των καταστημάτων που θα εξυπηρετούν τον πολίτη, με τον τρόπο αυτό. 

Πάντως, όπως έσπευσε να υπογραμμίσει ο υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καθώς μεγάλο μέρος του πληθυσμού δεν είναι εξοικειωμένο με ψηφιακές δεξιότητες, θα υπάρχουν πάντα τα ΚΕΠ αναβαθμισμένα και στελεχωμένα και τεχνικώς επαρκώς εξοπλισμένα ώστε να εξυπηρετούνται οι πολίτες. 

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πάνω από 6,8 εκατ. συναλλαγές πολιτών και επιχειρήσεων στα ΚΕΠ το 2024

Ο υφυπουργός Εσωτερικών, Βασίλης Σπανάκης, και ο γγ Δημόσιας Διοίκησης, Γιάννης Φουστανάκης, συναντήθηκαν με το ΔΣ της ΠΟΣΕΚΕΠ για τη βελτίωση της καθημερινής εξυπηρέτησης των πολιτών από τα 1.023 ΚΕΠ της χώρας.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Β. Σπανάκης: Τριπλός εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ όλης της χώρας

Ο υφυπουργός Εσωτερικών πρόσθεσε ότι αυτή τη στιγμή τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών εξυπηρετούν πάνω από 3 εκατ. συναλλαγές σε ετήσια βάση για πολίτες και επιχειρήσεις και απασχολούν πάνω από 3.700 εργαζομένους.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Με πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης «τρέχει» ο μετασχηματισμός των ΚΕΠ

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την αναβάθμιση και αντικατάσταση του τεχνολογικού εξοπλισμού των ΚΕΠ με στόχο να παρέχουν περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες προς επιχειρήσεις και πολίτες.