ΓΔ: 1979.01 -0.97% Τζίρος: 159.10 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:03:35
λεωφορεία ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
Φώτο; Shutterstock

ΟΑΣΘ: Νέα γραμμή και ενισχύσεις δρομολογίων λόγω διακοπής του Μετρό

Ο ΟΑΣΘ ενεργοποιεί νέα γραμμή και ενισχύει τρεις υπάρχουσες, ενώ συγκροτεί ομάδα άμεσης δράσης, για να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης κατά τη μηνιαία παύση του Μετρό Θεσσαλονίκης.

Ο ΟΑΣΘ έχει καταρτίσει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα για τη διαχείριση των αυξημένων αναγκών μετακίνησης που θα προκύψουν από τη Δευτέρα, καθώς το Μετρό Θεσσαλονίκης διακόπτει προσωρινά τη λειτουργία του για έναν μήνα.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα περιλαμβάνει την έναρξη μιας νέας λεωφορειακής γραμμής, την ενίσχυση τριών υφιστάμενων γραμμών και τη συγκρότηση ομάδας δράσης από οδηγούς και σταθμάρχες, ώστε να καλύπτονται άμεσα έκτακτες ανάγκες δρομολόγησης.

Για την υλοποίηση του σχεδίου, ο ΟΑΣΘ προχωρά στην αναστολή των αδειών των οδηγών και σταθμαρχών από τις 10 Νοεμβρίου έως τις 10 Δεκεμβρίου, διάστημα κατά το οποίο το Μετρό θα παραμείνει κλειστό.

Η νέα γραμμή Μ1 διαθέτει χαρακτηριστικά ημι-εξπρές και θα συνδέει τη Νέα Ελβετία με τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό, ακολουθώντας άξονα παράλληλο με αυτόν του Μετρό, αλλά μέσω της οδού Κωνσταντίνου Καραμανλή. Θα πραγματοποιεί 11 στάσεις και θα εξυπηρετείται από 17 αρθρωτά λεωφορεία, με συχνότητα δρομολογίων κάθε 7,5 λεπτά στις ώρες αιχμής.

Τα δρομολόγια θα εκτελούνται από τις 5:00 το πρωί έως τις 12:30 μετά τα μεσάνυχτα από Κυριακή έως Πέμπτη, ενώ Παρασκευές και Σάββατα θα ολοκληρώνονται στη 1:00 μετά τα μεσάνυχτα.

Ενίσχυση υφιστάμενων γραμμών

Παράλληλα, ενισχύονται τρεις γραμμές που διέρχονται από τη ζώνη επιρροής του Μετρό:

- Η γραμμή 3 (ΙΚΕΑ – Νέος Σιδηροδρομικός Σταθμός) ενισχύεται με δύο επιπλέον λεωφορεία, αυξάνοντας τη συχνότητα από 15 σε 8 λεπτά.

- Η γραμμή 31 (Βούλγαρη – ΚΤΕΛ) ενισχύεται με τρία λεωφορεία, μειώνοντας τη συχνότητα από 16 σε 10 λεπτά.

- Η γραμμή 39 (Κηφισιά – Δικαστήρια) ενισχύεται με τέσσερα λεωφορεία, φτάνοντας τα 12 οχήματα συνολικά και συχνότητα 11 λεπτών αντί για 20.

Ομάδα άμεσης δράσης και δηλώσεις

Με πρωτοβουλία του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου του ΟΑΣΘ, Κώστα Ταγγίρη, συγκροτήθηκε ομάδα άμεσης δράσης από οδηγούς και σταθμάρχες. Οι εργαζόμενοι αυτοί θα βρίσκονται σε ετοιμότητα, καλύπτοντας άμεσα τυχόν κενά λόγω εκτάκτων περιστατικών, όπως η ασθένεια οδηγού, ώστε να μην χαθεί κανένα δρομολόγιο.

Ο κ. Ταγγίρης δήλωσε ότι ο ΟΑΣΘ βρίσκεται σε κόκκινο συναγερμό για να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης των επιβατών με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Παράλληλα, ευχαρίστησε τους εργαζόμενους για την αποδοχή του παγώματος των αδειών και απηύθυνε έκκληση στους οδηγούς οχημάτων να αποφεύγουν τη στάθμευση σε σημεία που εμποδίζουν τα λεωφορεία, τονίζοντας τη σημασία των λεωφορειολωρίδων για την ομαλή εκτέλεση των δρομολογίων.

Τέλος, υπογράμμισε ότι το διάστημα διακοπής του Μετρό είναι περιορισμένο και τα μέτρα του ΟΑΣΘ διασφαλίζουν ότι τυχόν προβλήματα θα είναι διαχειρίσιμα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λεωφορείο ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΑΣΘ-Τροχαία Θεσ/νίκης συνεργάζονται ενόψει διακοπής της γραμμής του μετρό

Ο ΟΑΣΘ και η Τροχαία Θεσσαλονίκης ανακοινώνουν μέτρα για τη διακοπή της βασικής γραμμής του μετρό. Δημιουργείται νέα γραμμή Μ1 και ενισχύονται τρεις βασικές λεωφορειακές γραμμές.
Ο Άγγελος Αγγελούδης στο μετρό
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αγγελούδης: Συντονισμός φορέων για τις επιπτώσεις από το κλείσιμο του μετρό

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, ζήτησε αυξημένα δρομολόγια, κυκλοφοριακά μέτρα και τήρηση χρονοδιαγραμμάτων, ενόψει της διακοπής λειτουργίας του μετρό για τις δοκιμές προς Καλαμαριά.
λεωφορεία ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

Νέες λεωφορειακές γραμμές στη Θεσσαλονίκη λόγω διακοπής λειτουργίας Μετρό

Από τις 10 Νοεμβρίου τίθενται σε λειτουργία οι γραμμές «Μ1» και «58Μ» στη Θεσσαλονίκη, για την κάλυψη των αναγκών μετακίνησης λόγω της προσωρινής διακοπής λειτουργίας της γραμμής του Μετρό.
Λεωφορείο ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε ισχύ η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για τους εργαζομένους του ΟΑΣΘ

Εγκρίθηκε η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του ΟΑΣΘ, που ρυθμίζει θεσμικά και μη μισθολογικά ζητήματα. Διοίκηση και εργαζόμενοι μιλούν για συνεργασία και συνέχιση της βελτίωσης των συγκοινωνιών.