ΓΔ: 1960.06 -1.73% Τζίρος: 322.75 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Νέα λεωφορεία Iveco
Φωτο: Υπουργείο Υποδομών

ΟΑΣΑ: Επέκταση της γραμμής 309Β στο Πόρτο Ράφτη και Αυλάκι από 1η Αυγούστου

Η γραμμή 309Β του ΟΑΣΑ επεκτείνεται στο Πόρτο Ράφτη και Αυλάκι, με νέο μήκος 43,6 χλμ., εξυπηρετώντας καλύτερα κατοίκους και επισκέπτες από την 1η Αυγούστου.

Στην επέκταση της κυκλικής λεωφορειακής γραμμής 309Β «Στ. Κορωπί - Μαρκόπουλο» στο Πόρτο Ράφτη και το Αυλάκι προχωρά ο ΟΑΣΑ από την 1η Αυγούστου.

Το συνολικό μήκος της διαδρομής της νέας κυκλικής λεωφορειακής γραμμής 309Β «Στ. Κορωπί - Μαρκόπουλο - Πόρτο Ράφτη - Αυλάκι» είναι 43,6 χιλιόμετρα και θα διεξάγεται από την Κοινοπραξία Συγκοινωνιών Αττικής.

Η διαδρομή της διαμορφώνεται ως εξής: Από Στ. Κορωπί, Σπύρου Δάβαρη, συνέχεια Αττικής, αριστερά Κ. Λάμπρου, λογά δεξιά Γράμμου, αριστερά Ηρακλέους, δεξιά Αναπαύσεως, αριστερά λεωφόρο Κορωπίου - Μαρκόπουλου, συνέχεια λεωφόρο Αθηνών, συνέχεια Ερμού, αριστερά Παπακωνσταντίνου, αριστερά λεωφόρο Πόρτο Ράφτη, κυκλικός κόμβος, αριστερά λεωφόρο Γ. Γρέγου, αριστερά λεωφόρο Διονύσου, αριστερά Ηρακλέους, αριστερά Πλάτωνος, δεξιά Θεμιστοκλέους, συνέχεια Μιλτιάδου, συνέχεια Περικλέους, αριστερά Μαραθώνος, δεξιά λεωφόρο Γ. Γρέγου, κυκλικός κόμβος, αριστερά Αυλάκίου, δεξιά Αυλακίου, συνέχεια λεωφόρο Αυλακίου έως το τέλος του δρόμου, αναστροφή, λεωφόρο Αυλακίου, συνέχεια Αυλακίου, αριστερά Αυλακίου, κυκλικός κόμβος, συνέχεια λεωφόρο Πόρτο Ράφτη, δεξιά Αθηναϊκής Δημοκρατίας, Ελληνικής Δημοκρατίας, αριστερά Γεωρ. Παπαβασιλείου, δεξιά Παπαδημητρίου, αριστερά Ι. Πρίφτη, δεξιά Αναπαύσεως, αριστερά λεωφόρο Μαρκόπουλου, δεξιά λεωφόρο Κορωπίου - Μαρκόπουλου, δεξιά Αναπαύσεως, αριστερά Ηρακλέους, δεξιά Γράμμου, λοξά αριστερά Κ. Λάμπρου, δεξιά Αττικής, Σπύρου Δάβαρη, Στ. Κορωπί.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Amaxostasio OSY_Anthousa
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ιδιωτικοποίηση σε δόσεις στα λεωφορεία: Νέα ανάθεση 474 εκατ. σε ΚΤΕΛ

Νέα ανάθεση από ΟΑΣΑ της παροχής οδικών επιβατικών μεταφορών με αστικά λεωφορεία, για την οποία θα απαιτηθούν ως 200 οχήματα για διάρκεια δέκα ετών. Δυσκολίες στην εύρεση οδηγών, πήρε παράταση η διαδικασία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τελειώνει το «Δεν πληρώνω» στα μέσα μαζικής μεταφοράς της Αθήνας

Η μεγάλη αύξηση ελέγχων και προστίμων το 2024 έφερε αύξηση στα έσοδα του ΟΑΣΑ κατά 13,5%. Στα 900 εκατ. ευρώ έχουν ανέλθει οι πόροι που «κλείδωσαν» για την αναβάθμιση των μέσων μαζικής μεταφοράς.