ΓΔ: 2104.21 -0.08% Τζίρος: 165.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
λιμάνι Θεσσαλονίκης αεροφωτογραφία
Φωτογραφία Shutterstock

Ξεκίνησαν τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη–Σποράδες με υψηλή ζήτηση

Με πληρότητα 60% ξεκίνησε η ακτοπλοϊκή σύνδεση Θεσσαλονίκης–Σποράδων. Η ζήτηση αυξάνεται, ενώ τα δρομολόγια εκτελούνται με το Speedrunner Jet και στήριξη 3,41 εκατ. ευρώ.

Με πληρότητα που άγγιξε το 60% απέπλευσε σήμερα το πρώτο δρομολόγιο της φετινής σεζόν από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης προς τα νησιά των Σποράδων. Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο ναυτιλιακός πράκτορας της SeaJets στη Βόρεια Ελλάδα, Χάρης Καραχαρίσης, η ζήτηση αυξάνεται καθημερινά και ήδη για την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να φτάσει το 80%.

Από τους 431 επιβάτες του πρώτου δρομολογίου, οι 186 είχαν προορισμό τη Σκιάθο, οι 153 τη Σκόπελο και οι 92 την Αλόννησο, ενώ επιβιβάστηκαν και 61 οχήματα. Οι εκδρομείς από τη Βόρεια Ελλάδα σπεύδουν να εξασφαλίσουν θέση, είτε μέσω ηλεκτρονικών κρατήσεων είτε απευθείας στα πρακτορεία.

Η περσινή τουριστική περίοδος είχε σημειώσει σημαντική επιτυχία, με περισσότερους από 60.000 επιβάτες να χρησιμοποιούν τη συγκεκριμένη γραμμή. 

Η φετινή σύνδεση εξασφαλίστηκε χάρη σε κρατική χρηματοδότηση ύψους 3,41 εκατ. ευρώ, με τη στήριξη του Υπουργείου Ναυτιλίας και των Περιφερειών Κεντρικής Μακεδονίας και Θεσσαλίας.

Τα δρομολόγια πραγματοποιούνται με το ταχύπλοο Speedrunner Jet, προσφέροντας άνεση και ταχύτητα. Η διάρκεια του ταξιδιού είναι 3 ώρες και 10 λεπτά για Σκιάθο, 3 ώρες και 55 λεπτά για Σκόπελο και 4 ώρες και 20 λεπτά για Αλόννησο.

 Αναχωρήσεις γίνονται καθημερινά στις 9:30 το πρωί, ενώ τα Σάββατα το πλοίο φεύγει μία ώρα νωρίτερα. Οι επιστροφές από τα νησιά πραγματοποιούνται νωρίς το απόγευμα.

Η συχνότητα των δρομολογίων αυξάνεται σταδιακά: από δύο εβδομαδιαίως (23–29 Ιουνίου), σε τέσσερα (30 Ιουνίου–13 Ιουλίου), πέντε την υψηλή περίοδο (14 Ιουλίου–31 Αυγούστου), και μειώνεται εκ νέου τον Σεπτέμβριο.

Όσον αφορά το κόστος, οι τιμές των εισιτηρίων παραμένουν στα περσινά επίπεδα. Για παράδειγμα, το εισιτήριο για τη Σκιάθο ξεκινά από 36,70 ευρώ (οικονομική θέση), ενώ για VIP θέση φτάνει τα 113,30 ευρώ. 

Αντίστοιχα, για Σκόπελο και Αλόννησο οι τιμές διαμορφώνονται ανάλογα, με ειδικές εκπτώσεις για φοιτητές που φτάνουν έως 50%.

Η γραμμή Θεσσαλονίκη–Σποράδες αναμένεται να συμβάλει καθοριστικά στην τουριστική σύνδεση της Βόρειας Ελλάδας με τα νησιά, ενισχύοντας τις μετακινήσεις και την τοπική οικονομία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Διοίκηση πάνελ καινοτομίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

ΔΙΠΑΕ: Η ΤΝ δεν αντικαθιστά την εκπαίδευση – Τι πρέπει να κάνουν οι εκπαιδευτικοί

Η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν αντικαθιστά την εκπαίδευση, αλλά αναδεικνύει νέες προκλήσεις, απαιτώντας πολιτικές που ενισχύουν δεξιότητες όπως ο γραμματισμός και η ανθεκτικότητα, όπως τόνισαν ομιλητές στο διεθνές συνέδριο του ΔΙΠΑΕ.
Λιμάνι Θεσσαλονίκης πλοίο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το στρατηγικό πλεονέκτημα της Ελλάδας στη εφοδιαστική αλυσίδα

Η Ελλάδα κατέχει στρατηγική θέση στα ευρωπαϊκά δίκτυα μεταφορών, με δυνατότητες διασύνδεσης που υπερτερούν μεγάλων λιμανιών. Για πλήρη αξιοποίηση, απαιτείται ανάπτυξη όλων των λιμανιών και ενίσχυση του δικτύου logistics της χώρας.