ΓΔ: 2107.43 0.15% Τζίρος: 200.09 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
λεωφορεία ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
Φώτο; Shutterstock

Ο ΟΑΣΘ συνεχίζει και για το Μάρτιο τη διάθεση των μηνιαίων καρτών

Ταυτόχρονα, για τους επιβάτες που επιθυμούν να μετακινούνται με μεμονωμένα εισιτήρια, συνεχίζεται η διάθεση των χάρτινων εισιτηρίων, σε περισσότερα από 750 καταστήματα.

Ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης ανακοινώνει ότι συνεχίζει τη διάθεση των κλασικών, χάρτινων καρτών απεριορίστων διαδρομών και για τον μήνα Μάρτιο. Μάλιστα, η διάθεση των καρτών, που γίνεται στα 16 εκδοτήρια του ΟΑΣΘ, έχει ήδη αρχίσει.

Ταυτόχρονα, για τους επιβάτες που επιθυμούν να μετακινούνται με μεμονωμένα εισιτήρια, συνεχίζεται η διάθεση των χάρτινων εισιτηρίων, σε περισσότερα από 750 καταστήματα – σημεία λιανικής πώλησης, σε ολόκληρη την Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης.

Στο μεταξύ, έως ότου ομαλοποιηθεί η λειτουργία του νέου συστήματος κομίστρου με τα νέας γενιάς εκδοτικά μηχανήματα, τα οποία μπαίνουν σε λειτουργία σταδιακά, ο ΟΑΣΘ απευθύνει έκκληση στους επιβάτες να αγοράζουν το εισιτήριό τους επί εδάφους, πριν από την επιβίβασή τους στα λεωφορεία, προκειμένου να αποφεύγουν άσκοπη ταλαιπωρία.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

λεωφορεία ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΑΣΘ: Παραδίδεται αναβαθμισμένος ο σταθμός μετεπιβίβασης ΙΚΕΑ στη Θεσσαλονίκη

Ο σταθμός μετεπιβίβασης ΙΚΕΑ του ΟΑΣΘ παραδίδεται πλήρως ανανεωμένος, με νέο οδόστρωμα, βελτιωμένες υποδομές και παρεμβάσεις ασφάλειας, ενισχύοντας τις μετακινήσεις στην Ανατολική Θεσσαλονίκη.
Λεωφορείο ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΟΑΣΘ-Τροχαία Θεσ/νίκης συνεργάζονται ενόψει διακοπής της γραμμής του μετρό

Ο ΟΑΣΘ και η Τροχαία Θεσσαλονίκης ανακοινώνουν μέτρα για τη διακοπή της βασικής γραμμής του μετρό. Δημιουργείται νέα γραμμή Μ1 και ενισχύονται τρεις βασικές λεωφορειακές γραμμές.
Λεωφορείο ΟΑΣΘ Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σε ισχύ η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας για τους εργαζομένους του ΟΑΣΘ

Εγκρίθηκε η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας του ΟΑΣΘ, που ρυθμίζει θεσμικά και μη μισθολογικά ζητήματα. Διοίκηση και εργαζόμενοι μιλούν για συνεργασία και συνέχιση της βελτίωσης των συγκοινωνιών.