ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

Αύξηση 6% εμφάνισε ο κύκλος εργασιών της H&M στο γ' τρίμηνο

Ο όμιλος διατηρεί την προβλεψή του για λειτουργικό περιθώριο κέρδους στα επίπεδα του 10% στο τέλος της τρέχουσας χρήσης, ενώ προγραμματίζει την είσοδο του στην αγορά της Βραζιλίας το 2025.

Περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων του ανακοίνωσε ο σουηδικός όμιλος ένδυσης Η&Μ για το τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, εν αναμονή της δημοσίευσης των αναλυτικών αποτελεσμάτων εννεαμήνου στο τέλος του μήνα. Ειδικότερα, ο τζίρος του ομίλου ενισχύθηκε κατά 6% το τρίμηνο από την 1η Ιουνίου μέχρι και τις 31 Αυγούστου 2023, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Συνολικά τα έσοδα του άγγιξαν τα 60,89 δισ σουηδικές κορώνες φέτος, από 57,45 δισ κορώνες το αντίστοιχο περσινό διάστημα, ενώ η θετική μεταβολή εξαιρουμένων των αγορών της Λευκορωσίας, της Ρωσίας και της Ουκρανίας ανέρχεται σε 8%,

Είχε προηγηθεί ένα θετικό εξάμηνο, κατά το οποίο ο τζίρος της Η&Μ ενισχύθηκε κατά 9% συγκριτικά με πέρσι, στα 112 δισ σουηδικές κορώνες, ενώ τα μικτά της κέρδη διαμορφώθηκαν σε 56,2 δισ κορώνες και τα καθαρά κέρδη σε 3,82 δισ. Κατόπιν αυτών, η διοίκηση της Η&Μ ανακοίνωσε ότι παραμένει ο στόχος για λειτουργικό περιθώριο κέρδους στα επίπεδα του 10% για το σύνολο της τρέχουσας χρήσης, δεδομένου ότι τόσο η κερδοφορία όσο και τα αποθέματα του ομίλου παραμένουν σε ικανοποιητικά επίπεδα. Υπενθυμίζεται ότι η αλυσίδα προγραμματίζει την επαναδραστηριοποίηση της στην αγορά της Ουκρανίας, μέσα στο προσεχή Νοέμβριο, ενώ επόμενος διεθνής σταθμός της θα είναι η αγορά της Βραζιλίας, στην οποία αναμένεται να εγκαινιάσει τα πρώτα φυσικά καταστήματα καθώς και την online παρουσία της μέσα στο 2025, σε συνεργασία με τον όμιλο Dorben.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κατάστημα H&M βιτρίνα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η H&M επαναλανσάρει Ερμού και Πειραιά με έξυπνα καταστήματα νέας εποχής

Η H&M, παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο της μόδας, συστήνει εκ νέου δύο εμβληματικά καταστήματά της στην Ελλάδα: το flagship store στην Ερμού 11 & Βουλής στο κέντρο της Αθήνας και το ιστορικό κατάστημά της στον Πειραιά.
temu
ΔΙΕΘΝΗ

Temu και Shein σαρώνουν τις αγορές της Δύσης με ρούχα... της πεντάρας

Οι αδιανόητα χαμηλές τιμές των δύο κινεζικών brands φέρνουν σε θέση άμυνας ακόμη και κολοσσούς όπως η H&M και η Zara, που αναζητούν επειγόντως τη δική τους απάντηση για να κρατήσουν τους καταναλωτές.