ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
katastimata-H&M
Πηγή: Shutterstock

Αύξηση 6% σημείωσαν οι πωλήσεις της H&M στο α' τρίμηνο, οι προοπτικές

Ο άστατος καιρός σε αρκετές αγορές - κλειδιά για τον σουηδικό κολοσσό fast fashion αναφέρεται ως η βασική αιτία για τις μέτριες επιδόσεις το φετινό τρίμηνο.

Μικρή θετική μεταβολή της τάξεως του 6% παρουσίασαν οι πωλήσεις της σουηδικής αλυσίδας ένδυσης Η&Μ κατά το δεύτερο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, συγκριτικά με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.

Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ο τζίρος της ανήλθε σε 57,61 δισ. σουηδικές κορώνες το διάστημα από την 1η Μαρτίου μέχρι τις 31 Μαΐου 2023, έναντι πωλήσεων ύψους 54,5 δισ. κορόνων την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η διοίκηση της Η&Μ αποδίδει τις μέτριες επιδόσεις στις δυσανάλογες με την εποχή καιρικές συνθήκες, που επικράτησαν μέσα στο τρίμηνο σε αρκετές από τις μεγάλες αγορές όπου δραστηριοποιείται, με αποτέλεσμα οι πωλήσεις της να μην ανταποκρίνονται στις προσδοκίες του ομίλου. Παρά ταύτα, η σουηδική αλυσίδα εκτιμά θετικό το ξεκίνημα του Ιουνίου, προσδοκώντας σε βελτιωμένη εικόνα μέσα στους καλοκαιρινούς μήνες.

Σημειώνεται ότι η Η&Μ στοχεύει σε περικοπή των δαπανών της για φέτος, σχεδιάζοντας την επαναδιαπραγμάτευση των συμβολαίων μίσθωσης τουλάχιστον του ενός τρίτου των καταστημάτων του δικτύου της, κάποια εκ των οποίων δύνανται και να τερματιστούν. Συνολικά για την τρέχουσα χρήση, ο σουηδικός όμιλος σχεδιάζει το άνοιγμα 100 νέων σημείων και το κλείσιμο περίπου 200, περικόπτοντας το σύνολο των καταστημάτων του κατά 100, σε πιο ώριμες αγορές κατά βάση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κατάστημα H&M βιτρίνα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Η H&M επαναλανσάρει Ερμού και Πειραιά με έξυπνα καταστήματα νέας εποχής

Η H&M, παγκόσμιος ηγέτης στον χώρο της μόδας, συστήνει εκ νέου δύο εμβληματικά καταστήματά της στην Ελλάδα: το flagship store στην Ερμού 11 & Βουλής στο κέντρο της Αθήνας και το ιστορικό κατάστημά της στον Πειραιά.
temu
ΔΙΕΘΝΗ

Temu και Shein σαρώνουν τις αγορές της Δύσης με ρούχα... της πεντάρας

Οι αδιανόητα χαμηλές τιμές των δύο κινεζικών brands φέρνουν σε θέση άμυνας ακόμη και κολοσσούς όπως η H&M και η Zara, που αναζητούν επειγόντως τη δική τους απάντηση για να κρατήσουν τους καταναλωτές.