ΓΔ: 1970.24 0.16% Τζίρος: 193.48 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φώτο: ΑΠΕ

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Ολοκληρώθηκε η συγχώνευση με την ΕΕΣΣΤΥ

Με συνολικό προσωπικό που ξεπερνά τους ​1225 εργαζόμενους, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθίσταται πλέον ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας, στον ιδιωτικό τομέα.

Ολοκληρώθηκε σήμερα, η συγχώνευση της Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού (ΕΕΣΣΤΥ ​Α.Ε.) με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., με απορρόφηση της πρώτης από την δεύτερη.

Η ενέργεια αυτή καταχωρήθηκε στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο (Γ.Ε.ΜΗ.), ενώ, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ: 

«Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε., αποκτά πλέον τη δική της ​τεχνική βάση, μια εξέλιξη που σηματοδοτεί σημαντικές βελτιώσεις στην εικόνα του σιδηροδρόμου και περισσότερες, αναβαθμισμένες υπηρεσίες, τόσο στο επιβατικό όσο και στο εμπορευματικό της έργο. Επιπλέον​, με συνολικό προσωπικό που ξεπερνά τους ​1225 εργαζόμενους, η ​Εταιρεία καθίσταται ένας από τους μεγαλύτερους εργοδότες της χώρας, στον ιδιωτικό τομέα.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. καλωσορίζει τους συναδέλφους της πρώην ΕΕΣΣΤΥ ​Α.Ε. και δεσμεύεται για μία νέα δυναμική και παραγωγική εποχή, με την συμμετοχή όλων, με το ξεκίνημα της νέας χρονιάς».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Νέα γραμμή άμυνας Μητσοτάκη για Τέμπη: «Ποτέ ξανά» και αλλαγές στον ΟΣΕ

Σκληρές κοινοβουλευτικές δοκιμασίες ενόψει για την κυβέρνηση. Ο πρωθυπουργός θα δεσμευτεί για μέτρα που θα καταστήσουν ασφαλές το σιδηροδρομικό δίκτυο. Τι προτείνει ο Κ. Χατζηδάκης για τον ΟΣΕ.
Τρένο Hellenic Train
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΓΑΙΑ ΟΣΕ: Κατηγορία για μη εκτέλεση συντήρησης τρένων σε οκτώ στελέχη

Η δίωξη σε βάρος των οκτώ κατηγορουμένων, ασκήθηκε μετά από παραγγελία της Οικονομικής Εισαγγελίας η οποία διενέργησε προκαταρκτική εξέταση, στο πλαίσιο ελέγχου συμβάσεων που αφορούσαν τα τρένα.
Xristos Spirtzis
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Χρ. Σπίρτζης: Μεγάλη η απομείωση του προσωπικού στον σιδηρόδρομο

Επί υπουργίας μου ανησυχούσα για όλα, αλλά όχι για την ασφάλεια του σιδηροδρόμου είπε ο κ. Σπίρτζης, σημειώνοντας ότι είχε μεν υπάρξει μεγάλη μείωση προσωπικού πριν αναλάβει, ωστόσο το προσωπικό κατά το διάστημα 2015-2019 ήταν «επαρκέστατο».
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Η τελευταία Σοβιετική «Δημοκρατία», η ψυχρολουσία της ΕΛΒΟ και οι ασφάλειες

Η περιγραφή του ΟΣΕ ως «το τελευταίο κατάλοιπο ενός κρατικού σοβιετικού συστήματος» που ταιριάζει γάντι και για τη χώρα, πού οφείλεται η υπανάπτυξη της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα, η ψυχρολουσία με την ΕΛΒΟ, οι τιμές των καυσίμων και πώς ποινή 400 χρόνων «εξοφλείται» με 6,5 χρονάκια.
Καρώνης-Αντύπας
ΕΠΙΜΟΝΟΣ ΚΗΠΟΥΡΟΣ

Στα χαρακώματα JP Morgan - Καρώνης, καψόνια από Hellenic Train και η βύθιση του ΑΕΠ

Οι επικίνδυνες σχέσεις του Χ. Καρώνη με τους Αμερικανούς μετόχους της Viva, πώς εκτροχιάστηκε η επανεκκίνηση των σιδηροδρόμων, η κατακρήμνιση των εισοδημάτων, η παράταση για τον ΒΟΑΚ και το καλάθι του νονού.