ΓΔ: 1979.67 1.22% Τζίρος: 97.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:38:31
deals, symfwnies, ependyseis
Φώτο: Shutterstock

Η ελληνική startup ORFIUM εξαγόρασε την ιαπωνική εταιρεία Breaker INC

Η Breaker θα μετονομαστεί σε ORFIUM Japan και θα επιχειρήσει μια σειρά συνεργασιών στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου για τη μουσική βιομηχανία, στους τομείς μουσικής, κ.α.

Στην εξαγορά της Breaker INC, εταιρείας προώθησης, μάρκετινγκ και δημιουργίας περιεχομένου, με βάση το Τόκυο προχώρησε η κανοτόμος νεοφυής εταιρεία ORFIUM. Η Breaker θα μετονομαστεί σε ORFIUM Japan και θα επιχειρήσει μια σειρά συνεργασιών στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά του κόσμου για τη μουσική βιομηχανία, στους τομείς μουσικής, gaming, ψυχαγωγίας και anime, με την ευρεία γκάμα προϊόντων της βραβευμένης τεχνολογικής εταιρείας ORFIUM.

Η ORFIUM είναι μια εταιρεία, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, που αναπτύσσει πρωτοποριακές τεχνολογικές λύσεις για τη βιομηχανία της μουσικής και της ψυχαγωγίας (δισκογραφικές εταιρείες, εκδότες μουσικής, οργανισμούς συλλογικής διαχείρισης, κινηματογραφικές εταιρείες, δικαιούχους πνευματικών δικαιωμάτων). Τα προϊόντα της  ORFIUM επανεφευρίσκουν τον τρόπο που η τεχνολογία εντοπίζει, αναλύει και καταγράφει τη χρήση οπτικοακουστικών καταλόγων για τη διαφανή και αποτελεσματική διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων, προς όφελος πάντα των δημιουργών και των δικαιούχων «Απελευθερώνοντας την πραγματική αξία του περιεχομένου».
 
Ακολουθώντας ένα agile επιχειρηματικό μοντέλο, με γραφεία στο Λος Άντζελες, στο Λονδίνο και στην Αθήνα, όπου εδράζει το τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης με 180 άτομα, η ORFIUM συνεισφέρει σημαντικά στην προστασία των πνευματικών δικαιωμάτων και τη μεγιστοποίηση των εσόδων που προκύπτουν από τη χρήση τους σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες. Πάντα προς ενίσχυση των δικαιούχων δικαιωμάτων, των καλλιτεχνών, των δημιουργών και των συναφών οργανισμών σε όλο τον κόσμο.  
 
Η Breaker ιδρύθηκε το 2013 από τον Alan Swarts, πρώην Αντιπρόεδρο της MTV/Viacom στην Ιαπωνία, και τον John Possman, συνιδρυτή της DFR Asia. Ξεκινώντας ως μία από τις πρώτες εταιρείες με εξειδίκευση στο YouTube στην Ιαπωνία, η Breaker ανέπτυξε ένα παγκόσμιο influencer δίκτυο, δημιούργησε πρωτότυπο περιεχόμενο μεγάλης αξίας (συμπεριλαμβανομένων του YouTube FanFest Japan και μιας ταινίας του YouTube Originals) και διαχειρίστηκε λογαριασμούς μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εταιρείες ψυχαγωγίας και media. Στο διοικητικό συμβούλιο της Breaker συμπεριλαμβάνεται ο θρυλικός Shigeo Maruyama, πρώην CEO της Sony Music Japan καθώς και πρώην Πρόεδρος της Sony Computer Networks.
 
Ο Alan Swarts, Διευθύνων Σύμβουλος της Breaker, ανέφερε: «Είτε πρόκειται για influencer μάρκετινγκ είτε για διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης και παραγωγή περιεχομένου, η αποστολή της Breaker ήταν πάντα να εξυπηρετεί τους δημιουργούς και τους δικαιούχους δικαιωμάτων στη δημιουργία εσόδων από την πνευματική τους ιδιοκτησία. Η Breaker είναι ενθουσιασμένη που συνεχίζει με αυτήν την αποστολή και επεκτείνει τις δυνατότητές της φέρνοντας την παγκόσμιας κλάσης τεχνολογία διαχείρισης δικαιωμάτων της ORFIUM στην ιαπωνική αγορά. Αναμένουμε ότι η τεχνολογία της ORFIUM θα προσφέρει σημαντικές αυξήσεις στα έσοδα για Ιάπωνες δημιουργούς και δικαιούχους δικαιωμάτων, όπως κάνει ήδη η ORFIUM για τους συνεργάτες της σε όλο τον κόσμο».

Ο Rob Wells, Διευθύνων Σύμβουλος της ORFIUM, δήλωσε σχετικά: «Είμαι χαρούμενος που φέρνουμε τον Alan και την ομάδα του στην ORFIUM. Έχει κάνει καταπληκτική δουλειά με την Breaker και ανυπομονούμε να ενισχύσουμε τις μελλοντικές του προσπάθειες με την τεχνολογία μας. Η Ιαπωνία είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μουσική αγορά στον κόσμο με τοπική μοναδικότητα και απίστευτο εγχώριο ταλέντο και περιεχόμενο. Ανυπομονούμε επίσης να δουλέψουμε με μουσικές εταιρείες, στούντιο και εγχώριους καλλιτέχνες, για να φέρουμε ακόμα μεγαλύτερη αξία στο ψηφιακό οικοσύστημα».

Ο Διευθυντής Τεχνολογίας της ORFIUM, Μιχάλης Πετυχάκης, υπογράμμισε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι με αυτήν τη σπουδαία εξέλιξη για την ORFIUM και την επέκτασή της στην Ιαπωνία. Θεωρούμε αυτήν τη συμφωνία εξέχουσας σημασίας, καθώς σηματοδοτεί την επέκταση μιας start-up με ελληνικές ρίζες στην αγορά της Ασίας. Η συμφωνία αυτή ενισχύει επίσης το Ελληνικό start-up οικοσύστημα, καθώς τονίζει τα δυνατά σημεία και τις ικανότητες του για διεθνή ανάπτυξη».
 
Η ORFIUM έχει διακριθεί με το πρώτο Βραβείο «Νεοφυής Επιχείρηση της Χρονιάς» του Elevate Greece για τα τεχνολογικά της προϊόντα και λύσεις. Είναι μια εταιρεία ιδιοκτησίας εργαζομένων, που προσφέρει μετοχικά κεφάλαια σε όλους τους εργαζομένους. 
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σημαία της Ιαπωνίας
ΔΙΕΘΝΗ

Μείωση δασμών στο 15% για ιαπωνικά αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, εξαιρέσεις ο χάλυβας και το αλουμίνιο

Παρά τη νέα εμπορική συμφωνία Ιαπωνίας–ΗΠΑ, οι δασμοί 50% σε χάλυβα και αλουμίνιο παραμένουν, ενώ μειώνονται οι δασμοί σε αυτοκίνητα και αποφεύγονται νέοι γενικευμένοι φόροι.
Σημαία της Ιαπωνίας
ΔΙΕΘΝΗ

Ιαπωνικές εκλογές: Πιθανόν χάνει την Άνω Βουλή η κυβέρνηση

Σύμφωνα με exit polls, ο κυβερνών συνασπισμός της Ιαπωνίας ενδέχεται να χάσει την πλειοψηφία στην Άνω Βουλή, γεγονός που ίσως προκαλέσει πολιτική αναταραχή ενόψει της καταληκτικής προθεσμίας για δασμούς με τις ΗΠΑ.
Σημαία Βόρειας Κορέας
ΔΙΕΘΝΗ

Βόρεια Κορέα: Έτοιμη για στρατιωτική δράση κατά ΗΠΑ και συμμάχων

Η Βόρεια Κορέα προειδοποίησε ότι είναι έτοιμη για στρατιωτική δράση απέναντι σε κάθε απειλή, απευθύνοντας μήνυμα προς ΗΠΑ, Νότια Κορέα και Ιαπωνία, μετά από πρόσφατη αεροπορική άσκηση με αμερικανικό βομβαρδιστικό.
Μάρκο Ρούμπιο ομιλία
ΔΙΕΘΝΗ

Ρούμπιο: Δεν υπάρχει «δράμα ή διχασμός» στις σχέσεις ΗΠΑ-Ιαπωνίας

Δημοσίευμα των Financial Times ανέφερε ότι η Ιαπωνία ακύρωσε την ετήσια συνάντηση των υπουργών Άμυνας και Εξωτερικών με τις ΗΠΑ, αφού η Ουάσινγκτον κάλεσε το Τόκιο να αυξήσει τις αμυντικές δαπάνες πέρα από ό,τι είχε ζητήσει προηγουμένως.