ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Λογότυπο Αγγελάκης ΑΕ
Το καλλιτεχνικό λογότυπο της Αγγελάκης ΑΕ.

Στην αγορά τροφίμων του Χονγκ Κονγκ εισέρχεται η εταιρεία Αγγελάκης

Οι προϊοντικοί κωδικοί «Ελαιοπουλάκι» της Αγγελάκης που εξάγονται στο Χονγκ Κονγκ, διανέμονται από τοπικό συνεργάτη σε δίκτυα λιανικής αλλά και στην αγορά του food service, ενώ διατίθενται παράλληλα και σε συγκεκριμένα σημεία πώλησης.

Διευρύνεται η εξαγωγική δραστηριότητα της Αγγελάκης ΑΕ με πιο πρόσφατη εξέλιξη την είσοδό της στην αγορά του Χονγκ Κονγκ. Ήδη, πέντε κωδικοί από την οικογένεια προϊόντων «Ελαιοπουλάκι» θα είναι σύντομα τοποθετημένοι στην αγορά της ασιατικής μητρόπολης.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «με αφετηρία την συνεπή υλοποίηση του στρατηγικού επιχειρηματικού σχεδίου της εταιρείας και την πρωτοποριακή ιδέα πίσω από τα προϊόντα «Ελαιοπουλάκι - πρόκειται για τα μοναδικά κοτόπουλα που τρέφονται με 100% φυτικές τροφές που βασίζονται στο αγνό ελαιόλαδο και το καλαμπόκι - η Αγγελάκης ΑΕ διευρύνει διαρκώς την παρουσία της σε εθνικό αλλά και σε διεθνές επίπεδο».

Οι προϊοντικοί κωδικοί «Ελαιοπουλάκι» της Αγγελάκης που εξάγονται στο Χονγκ Κονγκ, διανέμονται από τοπικό συνεργάτη σε δίκτυα λιανικής αλλά και στην αγορά του food service, ενώ διατίθενται παράλληλα και σε συγκεκριμένα σημεία πώλησης. Σημειώνεται ότι πρόκειται για την πρώτη επώνυμη (branded) τοποθέτηση Ελληνικού κοτόπουλου στην συγκεκριμένη αγορά - μια κίνηση που αποδεικνύει έμπρακτα την ευελιξία αλλά και την εξωστρέφεια που χαρακτηρίζει την Αγγελάκης Α.Ε εντός και εκτός Ευρώπης, στο πλαίσιο ενός μακροπρόθεσμου εξαγωγικού πλάνου που υλοποιείται επιτυχώς σε περισσότερες από 10 χώρες. Ήδη, εντός του 2021 είχε προηγηθεί η τοποθέτηση και διακίνηση της προϊοντικής σειράς «Ελαιοπουλάκι» και στην γερμανική αγορά.

Η Αγγελάκης ΑΕ κατέχει σημαντική θέση στον κλάδο της πτηνοτροφίας, συντηρώντας άμεσα πάνω από 200 θέσεις εργασίας και στηρίζοντας έμμεσα εκατοντάδες ακόμη θέσεις στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Το 1962 ο Νικόλαος και η Παναγιώτα Αγγελάκη δημιούργησαν, μια μικρή οικογενειακή επιχείρηση στη Χαλκίδα της Εύβοιας. Με αφοσίωση και μεράκι, η εταιρεία εξελίχθηκε, σταδιακά, σε καθετοποιημένη μονάδα παραγωγής κοτόπουλου. Από το 1992, διατηρεί υπερσύγχρονη μονάδα στην περιοχή του Πούρνου Ευβοίας και αποτελεί σταθερό πυλώνα τόσο ανάπτυξης, για την ελληνική περιφέρεια, όσο και στήριξης της οικονομίας. Τα ηνία της επιχείρησης έχει αναλάβει η νέα γενιά της οικογένειας Αγγελάκη, ο Θάνος και ο Ταξιάρχης, συνεχίζοντας αναλλοίωτη τη φιλοσοφία μιας παραδοσιακής οικογενειακής επιχείρησης. Σταθερή επιδίωξη της εταιρείας είναι η ανάπτυξη και δημιουργία καινοτόμων προϊόντων με σεβασμό στον άνθρωπο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εκδήλωση Ελληνών επιχειρηματιών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Δυναμική για ελληνικές εξαγωγές και συνεργασίες από την αποστολή στο Κάιρο

Η επιχειρηματική αποστολή στο Κάιρο ανέδειξε σημαντικές ευκαιρίες για ελληνικές εξαγωγές και επενδύσεις, με 180 B2B συναντήσεις και ισχυρό ενδιαφέρον σε τρόφιμα, φάρμακα, ενέργεια, τεχνολογία και κατασκευές.
λιμάνι με κοντέινερ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Άνθηση» εξαγωγών παρά τις διεθνείς πιέσεις με οδηγούς τρόφιμα και μέταλλα

Οι ελληνικές εξαγωγές καταγράφουν ισχυρή άνοδο την εφετινή χρονιά, παρά το δύσκολο γεωοικονομικό περιβάλλον σύμφωνα με έκθεση της Εθνικής Τράπεζας. Τρόφιμα και μέταλλα ενισχύουν το μερίδιο της χώρας στις ευρωπαϊκές εξαγωγές.
Κτίριο Ευρωπαϊκής Επιτροπής
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Παρέμβαση ευρωβουλευτών για προστασία ελληνικής κομπόστας και μελιού από Κίνα

Κοινή ερώτηση στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατέθεσαν οι Αυτιάς, Κεφαλογιάννης και Μπελέρης, ζητώντας μέτρα κατά του αθέμιτου ανταγωνισμού κινεζικών προϊόντων που πλήττει την ελληνική κομπόστα και το μέλι.