ΓΔ: 2114.8 0.22% Τζίρος: 81.30 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:49:43
LG
Φώτο: Οι δίδυμοι πύργοι της LG, Credits: LG

Η LG ξεπερνά τις προσδοκίες με έσοδα 21,88 τρισ. στο γ’ τρίμηνο 2025

Η LG Electronics ανακοίνωσε ενοποιημένα έσοδα 21,88 τρισ. και λειτουργικά κέρδη 688,9 δισ. για το γ’ τρίμηνο 2025, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις χάρη σε ισχυρές επιδόσεις στους βασικούς τομείς.

Η LG Electronics Inc. (LG) ανακοίνωσε τα προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο του 2025, σημειώνοντας ενοποιημένα έσοδα 21,88 τρισ. KRW (15,46 δισ. δολ.) και λειτουργικά κέρδη 688,9 δισ. KRW (486,7 εκατ. δολ.). 

Παρά τις εξωτερικές προκλήσεις, όπως η κλιμάκωση των αμερικανικών δασμών, τα δύο μεγέθη ξεπέρασαν τις εκτιμήσεις της αγοράς, με τα έσοδα να καταγράφουν τη δεύτερη υψηλότερη επίδοση τρίτου τριμήνου στην ιστορία της εταιρείας και τα λειτουργικά κέρδη να υπερβαίνουν τις προβλέψεις κατά περισσότερο από 10%. 

Η κερδοφορία μειώθηκε σε ετήσια βάση λόγω μη επαναλαμβανόμενων παραγόντων, όπως οι πρόσθετες δασμολογικές επιβαρύνσεις.

Η LG κατόρθωσε να υπερκεράσει τις προσδοκίες χάρη στις ισχυρές επιδόσεις σε βασικούς και μελλοντικούς τομείς δραστηριότητας. Ο τομέας οικιακών συσκευών διατήρησε την ηγετική του θέση στην premium κατηγορία, ενώ ο τομέας λύσεων οχημάτων πέτυχε ιστορικά υψηλή κερδοφορία. 

Η εταιρεία συνεχίζει να ενισχύει τα επιχειρηματικά της θεμέλια, εστιάζοντας στην ποιοτική ανάπτυξη: προωθεί τις B2B δραστηριότητες, όπως τα συστήματα HVAC και τις λύσεις για οχήματα, επεκτείνει τις μη υλικές πλατφόρμες (συνδρομές οικιακών συσκευών, webOS) και ενδυναμώνει το διαδικτυακό κανάλι της.

 Η επικείμενη IPO της LG Electronics India Limited αναμένεται να προσφέρει πρόσθετη χρηματοδότηση για μελλοντικές αναπτυξιακές πρωτοβουλίες.

Ο τομέας οικιακών συσκευών συνέχισε να αντιμετωπίζει πιέσεις από τους δασμούς στις εξαγωγές προς τις ΗΠΑ και τη βραδεία ανάκαμψη της ζήτησης.

 Παρ’ όλα αυτά, η απόδοση του κλάδου παρέμεινε σταθερή, με έμφαση στη βελτιστοποίηση της παραγωγής, την αποτελεσματική διαχείριση πόρων και την ανάπτυξη των συνδρομητικών υπηρεσιών. Αντίθετα, ο τομέας μέσων και ψυχαγωγίας επηρεάστηκε από υψηλότερα κόστη μάρκετινγκ, λόγω εντεινόμενου ανταγωνισμού στην παγκόσμια αγορά τηλεοράσεων. 

Η LG σκοπεύει να ενισχύσει τη διαφημιστική δραστηριότητα και το περιεχόμενο του webOS, διαφοροποιώντας τη δομή κερδοφορίας της, ενώ θα επιταχύνει την ανάπτυξη σε αγορές του Παγκόσμιου Νότου, όπου η ζήτηση για τηλεοράσεις παραμένει ανθεκτική.

Ο τομέας λύσεων οχημάτων κατέγραψε ρεκόρ κερδοφορίας το τρίτο τρίμηνο, κυρίως λόγω των ισχυρών αποτελεσμάτων στα premium infotainment συστήματα.

 Παράλληλα, ο κλάδος επεκτείνεται πέρα από το hardware, επενδύοντας σε πλατφόρμες περιεχομένου για οχήματα, με σταθερή ανάπτυξη που στηρίζεται σε υψηλό ανεκτέλεστο υπόλοιπο παραγγελιών και βελτιωμένη αποδοτικότητα σε φωτισμό και ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα (EV powertrain).

Στον τομέα οικολογικών λύσεων, η LG επεκτείνει την παρουσία της σε αγορές υψηλής προοπτικής, όπως τα εμπορικά συστήματα HVAC και οι ενεργειακοί ψύκτες. 

Η εταιρεία έχει ήδη εξασφαλίσει σημαντικά έργα, μεταξύ των οποίων λύσεις ψύξης για κέντρα δεδομένων τεχνητής νοημοσύνης (AI data centers) σε Αμερική, Μέση Ανατολή και Ασία. 

Παράλληλα, προετοιμάζει την εμπορική διάθεση συστημάτων υγρής ψύξης, τεχνολογίας επόμενης γενιάς που αναμένεται να αποτελέσει βασικό μοχλό μακροπρόθεσμης ανάπτυξης.

Τα στοιχεία αποτελούν προκαταρκτικά ενοποιημένα οικονομικά αποτελέσματα βάσει K-IFRS, πριν από τη δημοσίευση των τελικών οικονομικών στοιχείων. Αναλυτικές πληροφορίες ανά τομέα θα ανακοινωθούν εντός του μήνα. Οι μετατροπές των ποσών έγιναν με μέση ισοτιμία 0,00070631 USD/KRW για το 2025.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αμερικανική σημαία Καπιτώλιο
ΔΙΕΘΝΗ

Ελβετία – ΗΠΑ: Διπλωματική αποστολή για αποτροπή δασμών 39%

Η πρόεδρος της Ελβετίας και ο υπουργός Επιχειρηματικότητας μεταβαίνουν σήμερα στην Ουάσινγκτον για να αποτρέψουν την επιβολή δασμών 39% που ανακοίνωσε ο Τραμπ στις ελβετικές εξαγωγές προς τις ΗΠΑ.
Κατάστημα OPAP Arena
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Allwyn και ΟΠΑΠ ενώνονται σε όμιλο 16 δισ. ευρώ με παγκόσμιο αποτύπωμα

Η επιχειρηματική συνένωση Allwyn–ΟΠΑΠ, αποτίμησης 16 δισ. ευρώ, δημιουργεί τη δεύτερη μεγαλύτερη εισηγμένη εταιρεία τυχερών παιγνίων παγκοσμίως. Παραμένει στο Χ.Α. η μετοχή του νέου σχήματος. Σχέδια διεθνούς επέκτασης.