ΓΔ: 2061.69 0.26% Τζίρος: 203.80 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
O Όμιλος Φάις και η INTELIQUA
Φωτογραφία Όμιλος Φάις και η INTELIQUA

Ο Όμιλος Φάις λανσάρει νέο ψηφιακό loyalty πρόγραμμα με την INTELIQUA

Ένα νέο ενιαίο, ψηφιακό πρόγραμμα loyalty για όλα τα brands του Ομίλου Φάις λανσάρεται στα τέλη 2025, με την τεχνολογική υπογραφή της INTELIQUA και στόχο την omnichannel εμπειρία.

Μια νέα εποχή ξεκινά για την εμπειρία του καταναλωτή στον κλάδο της λιανικής, καθώς ο Όμιλος Φάις προχωρά σε στρατηγική συνεργασία με την INTELIQUA, μέλος του Ομίλου Entersoft – SOFTONE, με στόχο την ανάπτυξη ενός καινοτόμου ψηφιακού προγράμματος loyalty. 

Η πλατφόρμα αναμένεται να τεθεί σε λειτουργία στα τέλη του 2025 και να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο επιβραβεύονται οι αγοραστές.

Το νέο πρόγραμμα θα συνενώσει όλα τα brands του Ομίλου σε ένα ενιαίο ψηφιακό περιβάλλον επιβράβευσης, ενισχύοντας τη σύνδεση των καταναλωτών με ονόματα-σταθμούς στον χώρο της μόδας, του αθλητισμού, της ομορφιάς και του lifestyle.

 Μέσα από προσωποποιημένες προσφορές και πολυκαναλική ενεργοποίηση, οι χρήστες θα απολαμβάνουν μια ενιαία, στοχευμένη αγοραστική εμπειρία με προνόμια υψηλής αξίας.

Με ιστορία 45 ετών, παρουσία σε έξι χώρες και ένα portfolio που ξεπερνά τα 100 διεθνή brands, μεταξύ των οποίων τα FERRAGAMO, TOD’S, MICHAEL KORS, PUMA, LEVI’S, KIKO MILANO, TECHNOGYM, HARLEY DAVIDSON και τα πολυκαταστήματα KALOGIROU και HARALAS, ο Όμιλος Φάις επιβεβαιώνει τη σταθερή δέσμευσή του στην καινοτομία και την εξυπηρέτηση υψηλών προδιαγραφών.

Ο CEO της INTELIQUA, Βαγγέλης Καραλής, δήλωσε: «Είναι τιμή μας η εμπιστοσύνη ενός κορυφαίου ομίλου όπως ο Φάις. Δημιουργούμε μαζί ένα loyalty πρόγραμμα επόμενης γενιάς, εστιάζοντας στη συλλογή first-party δεδομένων, στη δημιουργία προσωποποιημένων εμπειριών και στην πλήρη omnichannel αξιοποίηση των σημείων επαφής με τον καταναλωτή.»

Αντίστοιχα, εκπρόσωπος του Ομίλου Φάις σημείωσε: «Στην καρδιά της στρατηγικής μας βρίσκεται ο πελάτης.

 Η συνεργασία με την INTELIQUA μάς δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσουμε ένα συνεκτικό οικοσύστημα προνομίων που ενώνει όλα μας τα brands και προσφέρει εμπειρίες που αντανακλούν την ποιότητα και τις αξίες του Ομίλου μας.»

Η συνεργασία αυτή ενισχύει τη θέση της INTELIQUA ως ηγέτιδας εταιρείας στον χώρο των loyalty & customer experience τεχνολογιών και ταυτόχρονα θέτει τα θεμέλια για έναν νέο τρόπο σύνδεσης μεταξύ επιχειρήσεων και πελατών, με βάση τη γνώση, τη συνέπεια και την προσωποποίηση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανθρώπινο και ρομποτικό χέρι
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Πώς οι εκπαιδευτικοί στη Θεσσαλονίκη αξιοποιούν AI για μάθημα επιχειρηματικότητας

Σε μια αίθουσα γεμάτη παιδιά, η Τεχνητή Νοημοσύνη καθοδηγεί τα εννιάχρονα να αναπτύξουν επιχειρηματικές ιδέες μέσω ερωτήσεων και όχι έτοιμων απαντήσεων, ενθαρρύνοντας τη δημιουργική σκέψη στο πλαίσιο του συνεδρίου ENTREPED2025.
Καινοτομία στον χώρο εργασίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ι. Σαρακάκης: Το GES 2025 φέρνει νέα εποχή για το Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο

Το Ελληνο-Αμερικανικό Επιμελητήριο διοργανώνει στις 2-3/12/2025 το 36ο Greek Economic Summit «Reset. Reform. Rise.» στην Αθήνα, με τη συμμετοχή ηγετών και επιχειρηματιών Ελλάδας, ΗΠΑ και Ευρώπης, προβάλλοντας καινοτομία και συνεργασίες.
Άτομα με σακούλες αγορών
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Λιανικό εμπόριο: Άνοδος 3% στον τζίρο το γ’ τρίμηνο 2025

Ο τζίρος του λιανικού εμπορίου έφτασε τα 19,9 δισ. ευρώ το γ’ τρίμηνο 2025, αυξημένος 3% σε ετήσια βάση. Ισχυρή άνοδος σε μεταχειρισμένα είδη και οχήματα, ενώ μειώσεις σημειώθηκαν σε τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό και ποτά.
Λογότυπο Premia Properties
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

PREMIA: Άνοδος 73% στα έσοδα και επενδύσεις που αγγίζουν τα 629,7 εκατ.

Η PREMIA καταγράφει σημαντική ενίσχυση στο εννεάμηνο 2025, με έσοδα αυξημένα κατά 73%, EBITDA +65%, επενδύσεις €629,7 εκατ. και 70 ακίνητα υπό διαχείριση, ενώ προχωρά δυναμικά το επενδυτικό της πρόγραμμα.