Η Κωτσόβολος προχώρησε στην παρουσίαση του Plan K, μιας ανανεωμένης σειράς χρηματοδοτικών εργαλείων που έχουν ως βασική προτεραιότητα τις ανάγκες του σημερινού καταναλωτή.
Με έμφαση στην ευελιξία και στην προσαρμοστικότητα, το νέο αυτό πρόγραμμα δίνει τη δυνατότητα σε κάθε πελάτη να επιλέξει τον τρόπο και τα μέσα πληρωμής που τον εξυπηρετούν καλύτερα, ανεξάρτητα από το στάδιο της ζωής του ή το ποσό της αγοράς που επιθυμεί να πραγματοποιήσει.
Το Plan K έρχεται ως συνέχεια του κλασικού «Πλάνου Δόσεων», αλλάζοντας τα δεδομένα στην αγορά λιανικής. Η Κωτσόβολος διαχρονικά πρωτοπορεί, έχοντας αναδείξει από τη δεκαετία του '90 τον ρόλο της στην προσβασιμότητα σε προϊόντα τεχνολογίας.
Πλέον, περνά σε μια νέα εποχή καινοτομίας, προσφέροντας μια σειρά σύγχρονων εργαλείων που ανταποκρίνονται ουσιαστικά στις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού. Όπως επισημαίνει η εταιρεία, στην τρέχουσα συγκυρία ο ρόλος του retailer δεν περιορίζεται πλέον απλώς στην πώληση προϊόντων, αλλά επικεντρώνεται στην υποστήριξη της αγοραστικής δύναμης του πελάτη και στην παροχή πραγματικών λύσεων.
Το Plan K μειώνει τα εμπόδια και ενισχύει την εμπιστοσύνη προς την εταιρεία, επιτρέποντας στον καθένα να αποκτήσει τα αγαθά που επιθυμεί μέσα από εξατομικευμένες επιλογές πληρωμής. Για την Κωτσόβολος, ο πελάτης παραμένει στο προσκήνιο, με τη δέσμευση να προσφέρει συνεχώς νέες προτάσεις χρηματοδότησης, συμβαδίζοντας με τις αυξανόμενες απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας.
Ο Χρήστος Καραγιαννάκης, CEO της Κωτσόβολος, υπογράμμισε σχετικά: «Με το Plan K κάνουμε ένα αποφασιστικό βήμα προς το μέλλον. Γινόμαστε ο σύμμαχος των καταναλωτών, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να αποκτούν ό,τι θέλουν με τον τρόπο που τους ταιριάζει.
Σήμερα το Plan K έρχεται να αλλάξει ξανά την αγορά, φέρνοντας μια νέα εποχή ευελιξίας και καινοτομίας. Γιατί στον Κωτσόβολο τοποθετούμε τον άνθρωπο στο επίκεντρο και πιστεύουμε πως ό,τι θέλει, μπορεί να το αποκτήσει, με τον τρόπο που επιθυμεί».