ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Γεώργιος Στάσσης-ΔΕΗ
Φώτο: Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ, Γεώργιος Στάσσης, στο Capital Markets Day 2025 στο Λονδίνο, Credits: PPC Group

Η ΔΕΗ μετατρέπεται σε Powertech όμιλο με πακέτα υπηρεσιών «όλα σε ένα»

Από το σταθερό τηλέφωνο και τα συνδρομητικά φωτοβολταϊκά μέχρι τις πωλήσεις οικιακών συσκευών και την είσοδό της στην ψηφιακή διαχείριση των πολυκατοικιών το πακέτο των υπηρεσιών της ΔΕΗ που κάνει «ποδαρικό» στο 2026.

Με ένα εκτεταμένο πρόγραμμα ψηφιακού μετασχηματισμού και μια γκάμα νέων υπηρεσιών που εκτείνεται πέρα από την παραδοσιακή παροχή ηλεκτρικής ενέργειας, η ΔΕΗ κάνει ποδαρικό στη νέα χρονιά σηματοδοτώντας τη μετάβασή της σε έναν σύγχρονο Powertech Όμιλο.

Από το σταθερό τηλέφωνο και τα συνδρομητικά φωτοβολταϊκά μέχρι τις πωλήσεις οικιακών συσκευών και την είσοδό της στην ψηφιακή διαχείριση των πολυκατοικιών, η ΔΕΗ με όχημα, μεταξύ άλλων, και την τεχνολογία μπαίνει στη λογική «όλα σε ένα», ανοίγοντας τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο ολιστικής εξυπηρέτησης των καταναλωτών.

Άλλωστε, σύμφωνα με το τριετές στρατηγικό πλάνο 2026-2028 όπως παρουσιάστηκε από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΔΕΗ, Γεώργιο Στάσση, στο Capital Markets Day του Λονδίνου, η εταιρεία στοχεύει να αυξήσει τη διείσδυση των υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας στην πελατειακή της βάση από 19% το 2024 σε 46% το 2028, ενισχύοντας ταυτόχρονα την αφοσίωση των πελατών και τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξή της.

«Τα τελευταία χρόνια, διανύσαμε μια πορεία βαθιάς αλλαγής, χτίζοντας βήμα-βήμα μια νέα σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας. Από μια εταιρεία που παρείχε μόνο ενέργεια, εξελισσόμαστε σε έναν ολοκληρωμένο πάροχο λύσεων που απλοποιούν την καθημερινότητα, αξιοποιούν την τεχνολογία και προσφέρουν πραγματική αξία στους πελάτες μας.

Σήμερα, ως ενιαία εμπορική ομάδα, εργαζόμαστε με ένα κοινό όραμα, να προσφέρουμε μια εμπειρία στους πελάτες μας που είναι διαφανής, προσωπική και υψηλού επιπέδου σε κάθε σημείο επαφής. Η ΔΕΗ μετασχηματίζεται σε έναν σύγχρονο Powertech οργανισμό και συνεχίζει να σχεδιάζει υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των πελατών της, με απλότητα, συνέπεια και σεβασμό», σημείωσε ο Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος και Επικεφαλής Εμπορικών Δραστηριοτήτων του Ομίλου, Γιώργος Καρακούσης, κατά τη διάρκεια του 8ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου.

Η ΔΕΗ σε ρόλο διαχειριστή πολυκατοικιών

Μία από τις πιο καινοτόμες κινήσεις αφορά την είσοδο της ΔΕΗ στη διαχείριση πολυκατοικιών. Μέσα στο 2026, η εταιρεία θα παρουσιάσει μια ολοκληρωμένη ψηφιακή λύση που περιλαμβάνει οικονομική διαχείριση, παρακολούθηση οφειλών, ειδοποιήσεις, ψηφιακές συνελεύσεις και πρόσβαση σε τεχνικές υπηρεσίες, σε συνεργασία με την Κωτσόβολος.

Με το εργαλείο «building coach», οι πολυκατοικίες αποκτούν έναν ψηφιακό σύμβουλο που εντοπίζει ευκαιρίες εξοικονόμησης και βελτίωσης της ενεργειακής απόδοσης.

Σύμφωνα με πηγές της αγοράς, η κίνηση αυτή στοχεύει σε μια κατακερματισμένη αγορά εκατοντάδων χιλιάδων πολυκατοικιών και εντάσσεται στη στρατηγική παροχής ολοκληρωμένων λύσεων από το διαμέρισμα έως ολόκληρο το κτίριο.

Σε αυτό το σημείο να αναφέρουμε ότι παραμένει ανοιχτό το ενδεχόμενο εισόδου της ΔΕΗ στην αγορά των ενεργειακών αναβαθμίσεων σε κατοικίες και κτίρια με την προϋπόθεση βέβαια να ολοκληρωθεί το απαραίτητο θεσμικό πλαίσιο, το οποίο βρίσκεται ακόμη υπό επεξεργασία.

Πρόκειται για το νέο «Εξοικονομώ», το οποίο έχει προαναγγελθεί ήδη από τον Ιούλιο από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Σταύρο Παπασταύρου, το οποίο προβλέπει οι προμηθευτές ενέργειας να αναλαμβάνουν το κόστος της ενεργειακής αναβάθμισης και την αποπληρωμή να γίνεται μέσω των λογαριασμών των ωφελούμενων.

Το ΔΕΗ Fiber εμπλουτίζεται με υπηρεσία φωνής

Η ΔΕΗ επεκτείνει την παρουσία της και στον τομέα των τηλεπικοινωνιών, εμπλουτίζοντας το ΔΕΗ Fiber με υπηρεσία φωνής. Το γρήγορο internet μέσω 100% οπτικής ίνας αποκτά πλέον δυνατότητα σταθερής τηλεφωνίας, με εύκολη ενεργοποίηση και διατήρηση αριθμού, ενώ σε δεύτερη φάση αναμένεται η διάθεση συνδυαστικών πακέτων ενέργειας και τηλεπικοινωνιών.

Σύμφωνα με το πλάνο που παρουσίασε ο επικεφαλής της ΔΕΗ, Γεώργιος Στάσσης, στο Λονδίνο, ο Όμιλος μέσω της 100% θυγατρικής του ΔΕΗ FiberGrid θα προχωρήσει ακόμα πιο γρήγορα την κατασκευή και εκμετάλλευση του πανελλαδικού δικτύου Fiber-To-The- Home, με στόχο τα 3 εκατ. νοικοκυριά και επιχειρήσεις σε όλη την Ελλάδα στο τέλος του 2028.

Υπενθυμίζεται ότι η ΔΕΗ λάνσαρε την υπηρεσία το 2025, με την κάλυψη να έχει ήδη φτάσει τα 650.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις, ενώ εκτιμά ότι το δίκτυο της ΔΕΗ Fiber Grid θα χρησιμοποιείται από 590.000 χρήστες το 2028.

Φωτοβολταϊκά χωρίς υψηλό αρχικό κόστος και ηλεκτρικές συσκευές

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το 2026 η ΔΕΗ εισάγει για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά το μοντέλο «PV as a Service», μια συνδρομητική λύση φωτοβολταϊκών χωρίς υψηλό αρχικό κόστος.

Η εταιρεία θα αναλαμβάνει την εγκατάσταση, παρακολούθηση και συντήρηση του συστήματος, προσφέροντας άμεσο οικονομικό όφελος και καθιστώντας τα φωτοβολταϊκά πιο προσβάσιμα για χιλιάδες νοικοκυριά.

Παράλληλα, 70 καταστήματα ΔΕΗ Stores μπαίνουν στον κόσμο των συνδυασμένων πωλήσεων, διαθέτοντας ηλεκτρικές συσκευές, ενώ σχεδιάζονται νέα εμπορικά μοντέλα για φωτοβολταϊκά στη στέγη και αντλίες θερμότητας, με ευέλικτους τρόπους απόκτησης.

Νέο μοντέλο εξυπηρέτησης επιχειρήσεων

Η νέα ψηφιακή πλατφόρμα B2B της Κωτσόβολος που αναμένεται να είναι διαθέσιμη μέσα στο 2026, θα επιτρέπει πλέον σε μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις να διαχειρίζονται παραγγελίες, τιμολόγια και πελάτες σε ένα ενιαίο περιβάλλον.

Με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες εξυπηρέτησης και ευέλικτες επιλογές παραλαβής, καθώς και με εξειδικευμένες επαγγελματικές λύσεις, η πλατφόρμα αναβαθμίζει την αποδοτικότητα των επιχειρήσεων και ενισχύει τον έλεγχο και τη διαφάνεια στις προμήθειες.

Νέες ψηφιακές εφαρμογές και AI προσωπικός βοηθός

Παράλληλα, με κεντρικό άξονα τον επανασχεδιασμό της εμπειρίας του πελάτη, η ΔΕΗ με την έλευση της νέας χρονιάς αναμένεται να λανσάρει μια νέα γενιά προσωποποιημένων ψηφιακών εφαρμογών σε Ελλάδα και Ρουμανία, προσφέροντας ενιαία εικόνα για το νοικοκυριό, έξυπνες ειδοποιήσεις, πλήρη διαχείριση λογαριασμών και κατανάλωσης, καθώς και ενσωματωμένο «energy coach».

Παράλληλα, μέσα στη νέα χρονιά η  νέα έκδοση του chatbot, με τεχνολογία AI, θα εξελιχθεί σε προσωπικό βοηθό για κάθε πελάτη. Η υπηρεσία θα προσφέρει εξατομικευμένες απαντήσεις για λογαριασμούς και κατανάλωση, λύσεις σε σύνθετα ζητήματα και καθοδήγηση για εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ σταδιακά θα ενοποιηθεί με το avatar Φοίβη για πλήρη οπτική και λειτουργική συνέχεια σε όλες τις πλατφόρμες της ΔΕΗ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αιολικό πάρκο Ελλάδα
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Από τον λιγνίτη στις ΑΠΕ: «Τρέχει» ο «πράσινος» μετασχηματισμός της ΔΕΗ

«Τρέχει» ο στρατηγικός μετασχηματισμός της ΔΕΗ στην «καθαρή» ενέργεια. Σε εξέλιξη το τριετές επενδυτικό πλάνο 3 δισ. ευρώ. Στο 85% του στόχοι ήδη οι ΑΠΕ, στα 6,3 GW η εγκατεστημένη ισχύς και 3,7 GW υπό κατασκευή.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μπαράζ επενδύσεων άνω των 3 δισ. από τη ΔΕΗ στις ΑΠΕ και τα Βαλκάνια

Η ΔΕΗ ανακοινώνει ένα νέο ντιλ σχεδόν κάθε μήνα, δίνοντας έμφαση στην πράσινη ενέργεια και την περιοχή των Βαλκανίων. Διατηρεί σημαντική δύναμη πυρός μετά την αύξηση μετοχικού κεφαλαίου του 2021.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΔΕΗ: Η στρατηγική για την επόμενη ημέρα μετά την εξαγορά της Κωτσόβολος

Στόχος δεν είναι τόσο η επίτευξη εμπορικού κέρδους μέσω των πωλήσεων της Κωτσόβολος αλλά το «χτίσιμο» μιας ισχυρής και πολύπλευρης σχέσης με τους πελάτες. Το δίκτυο της Κωτσόβολος αριθμεί τα 94 καταστήματα ενώ διαθέτει πλήρως ανεπτυγμένα logistics.