ΓΔ: 2075.28 -1.93% Τζίρος: 96.55 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:44:38
Σερβιτόρα
Φώτο: Shutterstock

Έρευνα kariera.gr: Τι ζητούν οι εργαζόμενοι σε Τουρισμό και Φιλοξενία

Σύμφωνα με την έρευνα του kariera.gr, οι εργαζόμενοι στον τουρισμό δίνουν προτεραιότητα στο θετικό κλίμα και ζητούν κυρίως bonus ως αναγνώριση της προσφοράς τους.

Τι κάνει ένα εργασιακό περιβάλλον ελκυστικό στον κλάδο Φιλοξενίας και Τουρισμού, ποιες μορφές επιβράβευσης θεωρούν σημαντικές οι εργαζόμενοι και ποιες είναι οι επαγγελματικές τους φιλοδοξίες; Σε αυτά τα ερωτήματα δίνει απάντηση η νέα έρευνα που διεξήγαγε μέσω LinkedIn το kariera.gr, απευθυνόμενη σε επαγγελματίες του κλάδου.

Σε ό,τι αφορά τα στοιχεία που κάνουν ένα εργασιακό περιβάλλον πραγματικά ελκυστικό, οι εργαζόμενοι δίνουν προτεραιότητα στο θετικό και υποστηρικτικό κλίμα (42%), ενώ ακολουθεί η αναγνώριση της δουλειάς και της αφοσίωσης (36%). Οι ευκαιρίες για μάθηση και ανάπτυξη συγκεντρώνουν 15%, ενώ το «δέσιμο με την ομάδα» μόλις το 8%. 

Όσον αφορά τις μορφές επιβράβευσης, το 38% των ερωτηθέντων θεωρεί ως σημαντικότερο bonus την πλήρη διατροφή και διαμονή, ενώ η εκπαίδευση και εξέλιξη ακολουθούν με 24%. Οι επιπλέον ημέρες άδειας προτιμώνται από το 21%, και η ιδιωτική ασφάλιση υγείας συγκεντρώνει το 16%. 

Στην ερώτηση τι θα τους έκανε να νιώσουν πραγματική εκτίμηση από τον εργοδότη τους η πλειοψηφία (56%) απάντησε ότι θα ήθελε οικονομικό bonus ή δώρο. Το 22% προτιμά περισσότερες ευκαιρίες ανέλιξης και το 20% εμπιστοσύνη και αυτονομία. Μόλις το 3% θεωρεί πως αρκεί ένα δημόσιο «ευχαριστώ». 

Οι εργαζόμενοι του κλάδου Φιλοξενίας και Τουρισμού διατηρούν υψηλές φιλοδοξίες: Το 27% επιθυμεί να δημιουργήσει τη δική του επιχείρηση, ενώ 25% στοχεύει σε διεθνές εργασιακό περιβάλλον και άλλο ένα 25% σε ηγετική θέση. Σημαντικό ποσοστό (24%) επιθυμεί να γίνει expert σε έναν τομέα. 

Η έρευνα αναδεικνύει ότι ο κλάδος της Φιλοξενίας και του Τουρισμού χρειάζεται να επενδύσει περισσότερο στην αναγνώριση, την εκπαίδευση και τις παροχές, ώστε να παραμείνει ελκυστικός και να υποστηρίξει τις φιλοδοξίες των εργαζομένων του. 

«Όταν οι εργαζόμενοι στη βαριά βιομηχανία της χώρας μιλούν, οφείλουμε να τους ακούμε με προσοχή. Η πρόσφατη έρευνα του kariera.gr αναδεικνύει τι έχει πραγματικά σημασία και πού χρειάζεται να εστιάσουν οι εργοδότες στη Φιλοξενία, ώστε ο κλάδος να παραμείνει βιώσιμος και να αναπτυχθεί», επισημαίνει ο Χρήστος Κουρούκλης, Head of Business Operations HO.RE.CA, kariera.gr .

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σταύρος Καφούνης πορτρέτο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Συνάντηση ΕΣΕΕ - ΑΑΔΕ: Στο επίκεντρο τελωνεία, ψηφιακά εργαλεία και τουρισμός

Ο Σταύρος Καφούνης και ο Γιώργος Πιτσιλής τόνισαν την ανάγκη για ψηφιοποίηση, απλοποίηση τελωνειακών διαδικασιών και θεσμική κατοχύρωση της εμπορικής τουριστικής επιχείρησης.