ΓΔ: 2096.56 -0.49% Τζίρος: 37.11 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 12:15:38
Κενή κορνίζα μουσείου
Τρεις χρυσές κορνίζες σε τοίχο μουσείου, χωρίς έργα τέχνης.

Ψηφιακή ξενάγηση στους κήπους του Αχιλλείου Μουσείου από την ΕΤΑΔ

Η ΕΤΑΔ εγκαινίασε ψηφιακές υποδομές στους κήπους του Αχιλλείου στην Κέρκυρα, προσφέροντας στους επισκέπτες εκπαιδευτική ξενάγηση μέχρι την επαναλειτουργία του μουσείου.

Σε εφαρμογή νέων ψηφιακών τεχνολογιών προχώρησε η Εταιρεία Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤΑΔ) στους κήπους του Αχιλλείου Μουσείου στην Κέρκυρα, με στόχο την ουσιαστική αναβάθμιση της εμπειρίας των επισκεπτών την περίοδο που το μουσείο παραμένει κλειστό λόγω εργασιών ανακαίνισης. 

Μέσα από καινοτόμες παρεμβάσεις, παρέχεται πλέον μια σύγχρονη προσέγγιση ανάδειξης της ιστορίας και της πολιτιστικής σημασίας του μνημείου.

Συγκεκριμένα, στους κήπους του Αχιλλείου διαμορφώθηκαν τρεις black booths, μια τριγωνική οθόνη και μια πολυγωνική κατασκευή, με χαρακτηριστικό μοντέρνο σχεδιασμό.

 Μέσα από πέντε υψηλής αισθητικής video παραγωγές, οι νέες αυτές εγκαταστάσεις προσφέρουν εκπαιδευτικό υλικό για την ιστορία του Ανακτόρου, το ίδιο το κτίριο και τους διαμορφωτές του. 

Με τη χρήση των τεχνολογικών αυτών μέσων, και σε συνδυασμό με το ενημερωτικό περιεχόμενο, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να πάρουν μια ολοκληρωμένη ψηφιακή ξενάγηση ακόμα κι όσο το εσωτερικό του μουσείου παραμένει προσωρινά απροσπέλαστο.

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση της ΕΤΑΔ, οι εξωτερικές ψηφιακές υποδομές όχι μόνο εμπλουτίζουν τη γνώση των επισκεπτών, αλλά τους μεταφέρουν συμβολικά σε μια “άλλη εποχή”

Μέσα από τα videos προβάλλονται προσωπικότητες όπως η Αυτοκράτειρα Ελισάβετ της Αυστρίας (γνωστή ως Σίσσυ) και ο Κάιζερ Γουλιέλμος ΙΙ, οι οποίοι διαδραμάτισαν κομβικό ρόλο στην ιστορία του μνημείου.

Τα θεματικά ντοκιμαντέρ που παρουσιάζονται στις οθόνες πλαισιώνονται από διακεκριμένους Έλληνες ηθοποιούς, ανάμεσά τους ο Νίκος Κουρής, η Κόρα Καρβούνη, η Αφροδίτη Δωρίτη και η Βίκυ Παπαδοπούλου, συμβάλλοντας στη ζωντανή και καθηλωτική αφήγηση της ιστορίας, της αρχιτεκτονικής αλλά και των σύγχρονων χρήσεων του μνημείου.

 Οι video παραγωγές προσφέρουν αναλυτικές πληροφορίες για την καλλιτεχνική κληρονομιά του Αχιλλείου: τους εσωτερικούς τοίχους με τις μοναδικές τοιχογραφίες, τα έπιπλα εποχής και τα χαρακτηριστικά γλυπτά, διατηρώντας ζωντανό το ενδιαφέρον του κοινού μέχρι την επαναλειτουργία του μουσείου.

Η συγκεκριμένη δράση υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς του Υπουργείου Πολιτισμού, στο πλαίσιο της στρατηγικής για την ανάδειξη και προώθηση του Αχιλλείου ως πόλου έλξης επισκεπτών και σύγχρονου χώρου γνώσης και πολιτισμικής ανταλλαγής.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πορτάρα Νάξου θάλασσα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελλάδα: Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες του τουρισμού στο επίκεντρο συζήτησης

Στο συνέδριο «Reimagine Tourism 2025» αναδείχθηκαν οι ευκαιρίες, οι επενδύσεις, οι νέοι προορισμοί και οι σοβαρές προκλήσεις του ελληνικού τουρισμού, από την έλλειψη προσωπικού έως την ανάγκη σύγχρονων υποδομών.
Συνέδριο Ένωση Μαρινών
ΔΙΕΘΝΗ

Ο Σιμόνε Βεντουρίνι παρουσίασε το παράδειγμα Βενετίας στον υπερτουρισμό

Ο αντιδήμαρχος Βενετίας, Σιμόνε Βεντουρίνι, μίλησε στο συνέδριο Reimagine Tourism 2025 για τις λύσεις που εφάρμοσε η πόλη κατά του υπερτουρισμού, αναφέροντας τη στροφή προς νέες αφίξεις κατοίκων και εργαζομένων τα τελευταία χρόνια.
Αρχαία κυκλαδικά εκθέματα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πτώση επισκεψιμότητας σε μουσεία–χώρους, άνοδος στις εισπράξεις

Τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ δείχνουν μείωση επισκεπτών σε μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους τον Ιούλιο, αλλά σημαντική αύξηση εισπράξεων και επισκεπτών ελεύθερης εισόδου τόσο μηνιαία όσο και στο 7μηνο.
Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.