Η Mövenpick εγκαινιάζει τη λειτουργία του Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota, φέρνοντας ένα νέο premium ξενοδοχειακό προορισμό στην Ήπειρο και σηματοδοτώντας την πρώτη παρουσία διεθνούς resort brand στην περιοχή. Πρόκειται για ένα ουσιαστικό βήμα στην ενίσχυση της τουριστικής υποδομής της Δυτικής Ελλάδας, καθώς και μια σημαντική είσοδο στην ελληνική αγορά φιλοξενίας για τον όμιλο Mövenpick.
Με ιστορία που ξεκινά το 1948, η Mövenpick έχει εξελιχθεί σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα ξενοδοχειακά brands παγκοσμίως. Το brand, γνωστό για το motto του «απόλαυση στις καθημερινές στιγμές», επενδύει συστηματικά στη δημιουργία αυθεντικών εμπειριών και στη διαμόρφωση πολυτελών αλλά ταυτόχρονα προσιτών υπηρεσιών φιλοξενίας σε πάνω από 130 σημεία παγκοσμίως.
Ένα νέο resort στα Σύβοτα: Υπηρεσίες υψηλού επιπέδου στη Δυτική Ελλάδα
Το Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota υπόσχεται να αναδείξει τις μαγευτικές ακτές των Συβότων και να προσφέρει ολοκληρωμένες τουριστικές εμπειρίες. Διαθέτει 72 ευρύχωρα δωμάτια και σουίτες, πολλά εκ των οποίων περιλαμβάνουν αποκλειστικές ανέσεις όπως ιδιωτική πισίνα και sun-drenched βεράντες με πανοραμική θέα στο Ιόνιο. Οι εγκαταστάσεις του συγκροτήματος περιλαμβάνουν δύο υπερσύγχρονες πισίνες, ξεχωριστά διαμορφωμένες για οικογένειες και για ενήλικες, καθώς και ιδιωτική παραλία για απόλυτη χαλάρωση.
Ιδιαίτερα δημοφιλής αναμένεται να γίνει ο χώρος yoga «Dharma», όπου επισκέπτες μπορούν να ξεκινούν τη μέρα τους με εναρμόνιση στη φύση και την ηρεμία που χαρακτηρίζει την περιοχή των Συβότων.
Ελληνική επέκταση για τον όμιλο Accor και το brand Mövenpick
Το νέο resort λειτουργεί υπό τη διαχείριση της Accor, εμπλουτίζοντας το ήδη ευρύ χαρτοφυλάκιο της εταιρείας στην Ελλάδα, που περιλαμβάνει 11 ξενοδοχεία σε σημαντικούς προορισμούς όπως η Αθήνα, η Κρήτη, η Ρόδος και η Κέρκυρα. Η κίνηση αυτή επιβεβαιώνει τη στρατηγική της Accor για μακροπρόθεσμη επένδυση και υποστήριξη της τουριστικής ανάπτυξης στη χώρα, προάγοντας τη βιωσιμότητα και την προσέλκυση διεθνών επισκεπτών.
Η ίδρυση του Mövenpick Resort Agios Nikolaos Sivota εντάσσεται στο πλαίσιο μιας ευρύτερης ευρωπαϊκής στρατηγικής ανάπτυξης του brand, μαζί με πρόσφατες προσθήκες στη Βέλγιο και το Αζερμπαϊτζάν και προαναγγελθείσες αφίξεις σε Ιταλία (Μπάρι και Μοντέλο) και Μαυροβούνιο (Κότορ).
Δηλώσεις για τη σημασία της ελληνικής αγοράς
Όπως ανέφερε ο Alan O'Dea, Senior Vice President Operations Premium Europe & North Africa της Accor, «η Ελλάδα παραμένει μια από τις πιο εμπνευσμένες και στρατηγικά σημαντικές αγορές για την Accor». Υπογράμμισε τη δέσμευση του ομίλου να προσφέρει καινοτόμες, υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που εμπλουτίζουν την τουριστική εμπειρία, με σεβασμό στην πολιτιστική ταυτότητα και στη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας.