Έκτακτα μέτρα στήριξης για τους συνδρομητές της στη Χίο ανακοίνωσε η Vodafone, σε συνέχεια των πυρκαγιών που πλήττουν το νησί. Η εταιρεία προχωρά σε δωρεάν παροχή τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών για να καλύψει τις αυξημένες ανάγκες επικοινωνίας των πληγέντων, τόσο ιδιωτών όσο και επαγγελματιών.
Συγκεκριμένα, από τις 23 Ιουνίου 2025 και για διάστημα 15 ημερών – έως και τις 8 Ιουλίου, όλοι οι συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας (συμβολαίου, καρτοπρογράμματος και καρτοκινητής) καθώς και οι συνδρομητές σταθερής τηλεφωνίας που διαμένουν στη Χίο, θα λάβουν αυτόματα και χωρίς χρέωση 1.500 λεπτά ομιλίας προς όλα τα εθνικά κινητά και σταθερά δίκτυα, καθώς και 20 GB δεδομένων στο κινητό τους.
Η ενεργοποίηση των παροχών θα πραγματοποιηθεί αυτόματα και οι συνδρομητές θα ενημερωθούν μέσω SMS.
Παράλληλα, η Vodafone ανακοίνωσε την προσωρινή αναστολή όλων των εισπρακτικών ενεργειών που σχετίζονται με τη φραγή εξερχόμενων ή/και εισερχόμενων κλήσεων για τους συνδρομητές της που βρίσκονται στις πληγείσες περιοχές, επίσης μέχρι τις 8 Ιουλίου 2025.