ΓΔ: 1948.08 -1.13% Τζίρος: 21.27 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:05:33
Skroutz
Φωτο: Skroutz

Skroutz: Αύξηση κατά 7,95% στη μέση τιμή καλαθιού το φετινό Πάσχα

Οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ήταν τα Κινητά Τηλέφωνα και τα Sneakers.

Τα 63 ευρώ έφτασε η μέση τιμή του καλαθιού του Skroutz την περίοδο του Πάσχα (21/4-5/5/2024 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο 1-16/4/2023), καταγράφοντας αύξηση 7,95% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι κατηγορίες προϊόντων στις οποίες οι καταναλωτές ξόδεψαν κατά μέσο όρο τα περισσότερα χρήματα, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, ήταν τα Κινητά Τηλέφωνα (258 ευρώ κατά μέσο όρο)  και τα Sneakers (76 ευρώ μ.ο), ενώ μεγάλη αύξηση στον αριθμό των αγορών σημειώθηκε στην κατηγορία Αντηλιακά (75,48%) με τα κινητά τηλέφωνα να ακολουθούν και να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα της τάξεως του 32%. 

Παράλληλα με την αύξηση στην μέση τιμή καλαθιού, αύξηση σημειώθηκε και στον αριθμό των παραγγελιών που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα (αύξηση κατά 21,43%), γεγονός που καταδεικνύει την στροφή των καταναλωτών στις ηλεκτρονικές αγορές. Αξίζει να σημειωθεί ότι αύξηση της τάξεως του 17% σχεδόν παρατηρήθηκε και στον αριθμό των επισκέψεων στο Skroutz App, δηλώνοντας σαφώς την στροφή των καταναλωτών και στις on-the-go αγορές. 

H υψηλότερη online αγοραστική κίνηση σημειώθηκε τη Δευτέρα 29 Απριλίου (Μεγάλη Δευτέρα), κάτι που δείχνει ότι οι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές της τελευταίας στιγμής, κάνοντας χρήση υπηρεσιών όπως το Express Delivery

Η πληθώρα τρόπων πληρωμής στις online αγορές είναι ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα για τους καταναλωτές, με τους ίδιους να κάνουν χρήση αυτών για τις Πασχαλινές τους αγορές όπως δείχνουν τα στοιχεία. Πιο συγκεκριμένα, οι καταναλωτές χρησιμοποίησαν το πρόγραμμα «Δόσεις για όλους» που προσφέρει το Skroutz, για «ακριβές» παραγγελίες που ξεπερνούσαν τα τα 340 ευρώ κατά μέσο όρο. Οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής, πραγματοποίησαν αγορές αξίας 50 ευρώ κατά μέσο όρο, ενώ όσοι επέλεξαν το Apple Pay πραγματοποίησαν αγορές αξίας 56 ευρώ κατά μέσο όρο.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Προειδοποίηση της Skroutz για fake σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Όπως αναφέρει η εταιρεία, οι εν λόγω ψεύτικες σελίδες κάνοντας παράνομη χρήση των σημάτων και των διακριτικών ενδείξεων του Skroutz, επιδιώκουν την απόσπαση προσωπικών δεδομένων και τραπεζικών στοιχείων.  
Skroutz
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Skroutz: Συνεργασία με την TBI Bank για «Δόσεις για όλους» χωρίς πιστωτική

Σε συνεργασία με την τράπεζα ΤΒΙ Bank η εταιρεία προσφέρει ακόμα πιο ολοκληρωμένη αγοραστική εμπειρία στους καταναλωτές, δίνοντας τη δυνατότητα να αποκτήσουν άμεσα τα προϊόντα που επιθυμούν με 4 δόσεις.
eshop, emporio, internet, elstat
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Πώς έγιναν η Skroutz και η BestPrice κόμβοι στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Ρυθμιστές των εξελίξεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο έχουν γίνει οι πλατφόρμες marketplace, μέσα από τις οποίες περνούν πλέον σχεδόν μία στις τρεις συναλλαγές. Έξι στους δέκα καταναλωτές προχωρούν σε συναλλαγές ηλεκτρονικού εμπορίου.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Το Skroutz αλλάζει τον τρόπο που γίνονται οι ηλεκτρονικές αγορές

Το Skroutz αναβαθμίζει την αγοραστική εμπειρία και αυξάνει τον ανταγωνισμό στο last mile με την δημιουργία των Skroutz Point όπου ο καταναλωτής θα μπορεί να παραλαμβάνει τις αγορές του εντός 3 ημερών.
Διαδικτυακό εμπόριο
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Διπλάσιος τζίρος για τη Skroutz το 2020, ισχυρή ανάπτυξη και το 2021

Το 2020 ήταν χρονιά έκρηξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα, με την πλατφόρμα Skroutz να βγαίνει κερδισμένη καθώς κατέγραψε αύξηση κύκλου εργασιών 95%. Θετική και η εικόνα του α' εξαμήνου του 2021.