Οι σειρήνες αεράμυνας ήχησαν για δεύτερη φορά σήμερα στο Μπαχρέιν, όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Εσωτερικών της χώρας, προκαλώντας ανησυχία στους κατοίκους και αυξημένη κινητοποίηση των αρχών ασφαλείας.
Νωρίτερα, το Ιράν γνωστοποίησε ότι εξαπέλυσε επιθέσεις με πυραύλους και drones εναντίον της βάσης του 5ου Στόλου των ΗΠΑ στο Μπαχρέιν, καθώς και εναντίον άλλης στρατιωτικής εγκατάστασης στο Κουβέιτ. Οι επιθέσεις πραγματοποιήθηκαν, σύμφωνα με την Τεχεράνη, σε αντίποινα για αμερικανικά πλήγματα που είχαν προηγηθεί στο ιρανικό έδαφος.