Σε δηλώσεις του από τον Λευκό Οίκο, ο Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ αναφέρθηκε εκ νέου στην Ιταλία και στις σχέσεις της με τις Ηνωμένες Πολιτείες, δίνοντας έμφαση στη στάση των συμμάχων.
«Η Ιταλία φέρθηκε πολύ άσχημα», τόνισε χαρακτηριστικά ο Τραμπ, εκφράζοντας δυσαρέσκεια για τη στάση της Ρώμης απέναντι στην Ουάσιγκτον. Ο πρόεδρος, σε ευρύτερη αναφορά προς τους συμμάχους των ΗΠΑ, υπογράμμισε: «εκείνοι δεν μας στήριξαν, ενώ εμείς γι΄αυτούς ξοδέψαμε δισεκατομμύρια δολάρια».
Συμπλήρωσε ακόμη ότι «η Γερμανία και ο Στάρμερ, επίσης, φέρθηκαν πολύ άσχημα», επισημαίνοντας την ανάγκη για πιο δίκαιη κατανομή των βαρών μεταξύ των χωρών που ανήκουν στο δυτικό μπλοκ.