ΓΔ: 1955.83 -0.74% Τζίρος: 205.99 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Πηγή: Shutterstock

LVMH: Αύξηση των οργανικών εσόδων του ομίλου πολυτελείας κατά 2%

Ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν ο πιο αργός για πρώτο τρίμηνο από το 2016 - εξαιρουμένου του 2020, όταν τα λουκέτα του Covid-19 έκλεισαν τις οικονομίες παγκοσμίως.

Η αύξηση των πωλήσεων της LVMH επιβραδύνθηκε στις αρχές του έτους, καθώς οι πλούσιοι καταναλωτές περιόρισαν τις δαπάνες για τις ακριβές τσάντες Louis Vuitton.

Τα οργανικά έσοδα του ομίλου πολυτελείας αυξήθηκαν κατά 2% το πρώτο τρίμηνο, ανακοίνωσε σήμερα η LVMH με έδρα το Παρίσι, η οποία στεγάζει μάρκες όπως η Louis Vuitton, η Christian Dior, η Celine και η Loewe.

Ο ρυθμός ανάπτυξης ήταν ο πιο αργός για πρώτο τρίμηνο από το 2016 - εξαιρουμένου του 2020, όταν τα λουκέτα του Covid-19 έκλεισαν τις οικονομίες παγκοσμίως. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε έρευνα του Bloomberg ανέμεναν ανάπτυξη 3,2%.

Ο όμιλος που διοικείται από τον Bernard Arnault, τον πλουσιότερο άνθρωπο στον κόσμο, διαθέτει περίπου 75 εμπορικά σήματα πολυτελείας που καλύπτουν τη μόδα, τα κοσμήματα, τα ξενοδοχεία και τα ποτά.

Τον περασμένο μήνα, η ανταγωνίστρια Kering SA προειδοποίησε ότι οι πωλήσεις της μεγαλύτερης μάρκας της, της Gucci, πιθανότατα μειώθηκαν κατά περίπου 20% τους πρώτους τρεις μήνες του τρέχοντος έτους, πλήττοντας ιδιαίτερα την Κίνα. Οι πλούσιοι Κινέζοι έχουν περιορίσει τις δαπάνες για ακριβά αγαθά, καθώς η αυξανόμενη ανεργία και η πτώση των ακινήτων επιβαρύνουν την καταναλωτική εμπιστοσύνη.

Οι πωλήσεις της LVMH μειώθηκαν κατά 6% στην Ασία, εκτός της Ιαπωνίας, κατά το τρίμηνο. Ακόμα κι έτσι, η κινεζική ζήτηση για μόδα και δερμάτινα είδη - στο εσωτερικό και στο εξωτερικό - αυξήθηκε σχεδόν 10%, σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της LVMH Jean-Jacques Guiony.

Η μονάδα κρασιών και οινοπνευματωδών ποτών της LVMH, η οποία περιλαμβάνει μάρκες όπως η Moet & Chandon και η Dom Perignon, αγωνίστηκε καθώς η ζήτηση παρέμεινε αδύναμη. Τα οργανικά έσοδα υποχώρησαν κατά 12%, χειρότερα από τις εκτιμήσεις.

 

 

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σημαία Ισπανίας
ΔΙΕΘΝΗ

Ισπανία: Ισχυρή ανάπτυξη και το 2025 αναμένει η Κεντρική Τράπεζα

Πρέπει να δοθεί προσοχή στο πόσο καιρό η Ισπανία «μπορεί να συνεχίσει να διατηρεί σημαντικά υψηλότερο ρυθμό ανάπτυξης από τους δύο κύριους εμπορικούς της εταίρους, τη Γαλλία και τη Γερμανία», δήλωσε η κεντρική τράπεζα.
ΔΙΕΘΝΗ

Πώς η «δημοκρατία του TikTok» χτυπάει τους οίκους των πολυτελών ειδών

Απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα για τους κολοσσούς των ειδών πολυτελείας, την ώρα που βίντεο σε κοινωνικά δίκτυα αποκαλύπτουν ότι ακόμη και πανάκριβες τσάντες κατασκευάζονται πρόχειρα και με ευτελή υλικά.
Trofima, Super Market, laxanika, lahanika
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΚΠΟΙΖΩ: Φυσικά και λιγότερο επεξεργασμένα τρόφιμα προτιμούν οι καταναλωτές

Και στις τρεις χώρες (Ελλάδα, Μάλτα και Γαλλία) οι καταναλωτές όταν αγοράζουν προϊόντα διατροφής, δίνουν ιδιαίτερα βαρύτητα στη «φυσικότητα» των τροφίμων, καθώς τα θεωρούν πιο υγιεινά.