Η Airbnb παρουσιάζει μια σειρά από νέες λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης στις Εμπειρίες της, προσφέροντας στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να επικοινωνούν με άλλους επισκέπτες πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι τους. Παράλληλα, η εταιρεία ενισχύει την πλατφόρμα της με πιο έξυπνη αναζήτηση, ευέλικτες επιλογές πληρωμής και αναβαθμισμένη υποστήριξη πελατών με αξιοποίηση τεχνητής νοημοσύνης, όπως ανακοινώθηκε πρόσφατα.
Οι νέες λειτουργίες επιτρέπουν στους χρήστες να βλέπουν ποιοι άλλοι συμμετέχουν σε μια Εμπειρία πριν κάνουν κράτηση, να στέλνουν άμεσα μηνύματα σε επισκέπτες που γνώρισαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και να διατηρούν επαφή μέσω της ενότητας «Επαφές» στο προφίλ τους. Οι χρήστες διατηρούν πλήρη έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων, επιλέγοντας ποια στοιχεία θα κοινοποιούνται και σε ποιους.
Στο πλαίσιο της εορταστικής περιόδου, η Airbnb προσθέτει επίσης πιο έξυπνα εργαλεία αναζήτησης, με ευέλικτα καρουζέλ που εμφανίζουν καταλύματα εκτός των ακριβών κριτηρίων αναζήτησης, καθώς και βελτιωμένους χάρτες που παρέχουν πληροφορίες για σημεία ενδιαφέροντος και διαφορετικές προβολές. Η νέα επιλογή «Κάντε κράτηση τώρα, πληρώστε αργότερα» δίνει στους επισκέπτες τη δυνατότητα να ολοκληρώνουν την κράτηση χωρίς προκαταβολή, με σταδιακή διάθεση σε περισσότερες χώρες.
Η υποστήριξη πελατών ενισχύεται με τον βοηθό τεχνητής νοημοσύνης, ο οποίος πλέον προσφέρει εξατομικευμένες απαντήσεις, διαδραστικές λειτουργίες και υποστήριξη σε περισσότερες γλώσσες και αγορές. Παράλληλα, οι οικοδεσπότες αποκτούν πρόσβαση σε δυναμικές πολιτικές ακύρωσης, βελτιωμένες προτάσεις τιμολόγησης και νέο πίνακα εσόδων για καλύτερη διαχείριση και ανάλυση απόδοσης.