ΓΔ: 1985.52 0.18% Τζίρος: 198.73 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
e-commerce, online αγορές, e-shops
Πηγή : Shutterstock

E-shop: Τα μυστικά για περισσότερες πωλήσεις, λιγότερες απώλειες

Η καλαίσθητη σχεδίαση μιας ιστοσελίδας στο e-commerce δεν επαρκεί για να αυξήσει τις πωλήσεις. Εάν η πλοήγηση είναι δύσκολη, οι χρήστες αποχωρούν και μειώνονται τα έσοδα.

Μια καλαίσθητη ιστοσελίδα (website) στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) όχι μόνο δεν είναι αρκετή για να αυξήσει τις πωλήσεις ένα e-shop, αλλά μπορεί να έχει και αρνητικά αποτελέσματα, εάν οι χρήστες δυσκολεύονται να πλοηγηθούν. 

Οι χρήστες θα φύγουν και μαζί τους θα χαθεί και το έσοδο. Όπως επισημαίνει η Generation Y - International e-Business Hub, μια εξαιρετική εμπειρία χρήστη (UX) σε μια ιστοσελίδα δεν αφορά μόνο την αισθητική, αλλά τη δημιουργία ενός ψηφιακού περιβάλλοντος γρήγορου και χωρίς τριβές, που κρατά τους επισκέπτες περισσότερο χρόνο, ενισχύει την εμπιστοσύνη προς το brand και μετατρέπει τους επισκέπτες που αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες, σε πελάτες.

Η υπηρεσία για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι το Search Engine Optimization (SEO) audit, δηλαδή ο έλεγχος ιστοσελίδας που προσφέρουν διάφορες εταιρείες. Αυτός ο έλεγχος αξιολογεί την εμπειρία του καταναλωτή στην ιστοσελίδα της επιχείρησης από εμπορική σκοπιά, καθώς κάθε επιπλέον κλικ, scroll, ελλιπής περιγραφή ή καθυστέρηση μπορεί να κάνει τη διαφορά ανάμεσα σε μία πώληση και μια χαμένη ευκαιρία.

Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO)

Με τον ολοένα αυξανόμενο ψηφιακό ανταγωνισμό, μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία είναι απαραίτητη για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους. Η Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO), όπως επισημαίνει η Generation Y, είναι το κλειδί ώστε μια εταιρεία που δραστηριοποιείται στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου να αξιοποιήσει πλήρως τις δυνατότητές της. Βελτιστοποιώντας την ιστοσελίδα της για τις μηχανές αναζήτησης, μια επιχείρηση μπορεί, μεταξύ άλλων, να πετύχει:

  • Να προσελκύσει περισσότερους στοχευμένους επισκέπτες, φτάνοντας σε ευρύτερο κοινό και αυξάνοντας την οργανική επισκεψιμότητα.
  • Να αυξήσει την ορατότητα του brand, βελτιώνοντας την αναγνωρισιμότητα και τη φήμη της επωνυμίας, χωρίς επιπλέον επένδυση.
  • Να ενισχύσει την εμπειρία χρήστη, κρατώντας τους επισκέπτες περισσότερη ώρα στην ιστοσελίδα.
  • Να μετατρέψει τους επισκέπτες σε πελάτες, αυξάνοντας το ποσοστό μετατροπής (conversion rate).
  • Να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να κυριαρχήσει στον κλάδο της.

Πώς το καλύτερο UX οδηγεί σε περισσότερα έσοδα:

  • Υψηλότερες μετατροπές: Η διαδραστική πλοήγηση και οι ξεκάθαρες παροτρύνσεις για ενέργεια (CTAs) βοηθούν τους χρήστες να βρίσκουν αυτό που χρειάζονται και να προχωρούν σε ενέργειες.
  • Μεγαλύτερη διάρκεια επισκέψεων: Ένα καθαρό, φιλικό προς τον χρήστη περιβάλλον ενθαρρύνει τους επισκέπτες να εξερευνήσουν περισσότερο — αυξάνοντας τις πιθανότητες αγοράς.
  • Λιγότερες εγκαταλείψεις: Μια ομαλή εμπειρία χωρίς απογοητεύσεις κρατά τους χρήστες μέχρι το τέλος της διαδικασίας.
  • Ενισχυμένη εμπιστοσύνη στο brand: Ένα καλοσχεδιασμένο, σύγχρονο περιβάλλον δημιουργεί αξιοπιστία και ενθαρρύνει επαναλαμβανόμενες επισκέψεις και συστάσεις.

Συμπερασματικά, καλύτερη εμπειρία για τους επισκέπτες σημαίνει περισσότερα έσοδα για μια επιχείρηση.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι... φυλές του ηλεκτρονικού εμπορίου: Πρώτοι σε συναλλαγές οι Millenials

Η ταχύτητα των συναλλαγών αλλά και η μεγάλη γκάμα προϊόντων αποτελούν τα βασικά θέλγητρα του ηλεκτρονικού εμπορίου για τους Έλληνες καταναλωτές, ανεξαρτήτως ηλικίας, σύμφωνα με έρευνα της Nexi Ελλάς.
eshop, emporio, internet, elstat
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επενδύσεις 10 εκατ. ευρώ από την BOX NOW που κοιτάει στο εξωτερικό

Μέχρι το τέλος Ιουλίου τα αυτόματα μηχανήματα παραλαβής δεμάτων της εταιρείας θα βρίσκονται στην Κρήτη και στη Ρόδο έως το τέλος του χρόνου. Το 2023 η εταιρεία θα πατήσει πόδι και σε άλλα ελληνικά νησιά ενώ ετοιμάζεται για το βήμα στο εξωτερικό.
emporio, eshop, e-commerce
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ε-shops: Τα μυστικά για την απογείωσή τους - Τι ζητούν οι καταναλωτές

Οι επιχειρήσεις κάθε μεγέθους οφείλουν να βλέπουν το εναλλακτικό ηλεκτρονικό κατάστημα - κανάλι ως μια ξεχωριστή επιχειρηματική οντότητα που απαιτεί μια ολιστική προσέγγιση, προκειμένου να έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.