Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ζητούν με επιστολή τους προς τον πρόεδρο της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, Θανάση Μπούρα, να κληθούν σε ακρόαση η διοίκηση του ΑΔΜΗΕ και του ΔΕΔΔΗΕ.
Στόχος είναι να δοθούν εξηγήσεις για τη λειτουργία της αγοράς ηλεκτρικής ενέργειας, τις περικοπές παραγωγής από ΑΠΕ και την ανάπτυξη υποδομών αποθήκευσης ενέργειας.
Συγκεκριμένα, οι βουλευτές ζητούν να προσέλθουν στην Επιτροπή ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΑΔΜΗΕ, Μανούσος Μανουσάκης, ο Αντιπρόεδρος του ΑΔΜΗΕ, Ιωάννης Μάργαρης, καθώς και η διοίκηση του ΔΕΔΔΗΕ.
Όπως επισημαίνεται στην επιστολή, «αναδεικνύονται σοβαρά και επείγοντα ερωτήματα, μετά τις πρόσφατες δημόσιες δηλώσεις του Αντιπροέδρου του ΑΔΜΗΕ κ. Μάργαρη, ο οποίος ανέφερε, μεταξύ άλλων, ότι η καθυστέρηση ανάπτυξης της αποθήκευσης ενέργειας δεν είναι τεχνικό θέμα αλλά αμιγώς πολιτικό, ενώ έκανε λόγο για “συμφέροντα τα οποία συγκρούονται” στον χώρο της ενέργειας».
Οι βουλευτές υπογραμμίζουν ότι «η κλήση των ανωτέρω προσώπων ενώπιον της Επιτροπής αποτελεί αναγκαία θεσμική ενέργεια για τη διασφάλιση της διαφάνειας, της λογοδοσίας και της πλήρους ενημέρωσης της Βουλής των Ελλήνων σχετικά με κρίσιμες επιλογές που επηρεάζουν το ενεργειακό μέλλον της χώρας, τους παραγωγούς ανανεώσιμης ενέργειας, τις ενεργειακές κοινότητες και εν τέλει τους Έλληνες καταναλωτές».
Την επιστολή υπογράφουν τα μέλη της Επιτροπής Θεσμών, Παναγιώτης Δουδωνής, Δημήτρης Μπιάγκης, Ευαγγελία Λιακούλη και Φραγκίσκος Παρασύρης.