ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Φώτο: ΑΠΕ

Πέτσας: Fake news οι κατηγορίες του ΣΥΡΙΖΑ για την τουριστική καμπάνια

Επίθεση από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα στο κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, το οποίο κατηγορεί για διασπορά ψευδών ειδήσεων σχετικά με τον τουρισμό.

«Αξιωματική αντιπολίτευση, ή fake αντιπολίτευση; Ο ΣΥΡΙΖΑ επιλέγει το δεύτερο», δήλωσε ο Στέλιος Πέτσας δίνοντας απάντηση στην Κουμουνδούρου για την τουριστική καμπάνια.

«Επιλέγει να υιοθετεί οτιδήποτε ψεύτικο διακινούν τα trolls των 0,60 ευρώ του διαδικτύου», συνέχισε ο εκπρόσωπος Τύπου της ΝΔ προσθέτοντας: «Τελευταίο ατόπημα ο εναγκαλισμός του ΣΥΡΙΖΑ με τα ψέματα ότι η καμπάνια του Υπουργείου Τουρισμού, του ΕΟΤ και των φορέων του τουρισμού μέσω της Marketing Greece θα κοστίσει δήθεν 32 εκατ. ευρώ. Μα δεν μπορούν να δουν ότι όλος ο Προϋπολογισμός του ΕΟΤ είναι 32 εκατ. ευρώ; Δεν καταλαβαίνουν ότι αυτογελοιοποιούνται;». Και συμπλήρωσε: «Κρίμα, γιατί η Δημοκρατία μας έχει ανάγκη σοβαρής αντιπολίτευσης».

Ο κ. Πέτσας επί της ουσίας, για τη συνεργασία δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στην προβολή της χώρας μας αυτό το καλοκαίρι σημείωσε:

  • Η εποπτεία και η αρμοδιότητα ανήκει και παραμένει στον ΕΟΤ και η στρατηγική του μάρκετινγκ στο Υπουργείο Τουρισμού.
  • Η Marketing Greece δεν είναι ιδιωτική διαφημιστική εταιρία. Είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία, θυγατρική του ΣΕΤΕ, ενός από τους κοινωνικούς εταίρους, και του ΞΕΕ.
  • Η Marketing Greece αποφάσισε να υλοποιήσει την παραγωγή της καμπάνιας με δικά της έξοδα και να δώσει όλα τα πνευματικά δικαιώματα στον ΕΟΤ. Δεν κόστισε λοιπόν στο Ελληνικό Δημόσιο ούτε ένα ευρώ.
  • Η μόνη ανάθεση που έχει κάνει ο ΕΟΤ στην Marketing Greece είναι 99 χιλιάδες ευρώ πλέον ΦΠΑ, για πληρωμή της διαφήμισης του «GreeceFromHome» στο Facebook και Instagram κάτι που δεν είχε νομική δυνατότητα να κάνει ο ΕΟΤ. Ενώ η Marketing Greece όχι μόνο δε θα έχει όφελος, αλλά θα προσθέσει άλλα 15 χιλ. ευρώ στον ιδιο σκοπό, για μια δράση που έχει ανάγκη ο τουρισμός της χώρας.

«Επομένως, τα υποτιθέμενα 32 εκατ. ευρώ αποτελούν μια από τις πλέον επιπόλαιες προσπάθειες κατασκευής fake news από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ. Οι πολίτες βλέπουν και κρίνουν», υπογράμμισε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος και καταλήγοντας πρόσθεσε: «Η Κυβέρνηση, πιστή στις προεκλογικές της δεσμεύσεις προωθεί τη συνεργασία ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Και θα συνεχίσει να κινητοποιεί όλες τις δημιουργικές δυνάμεις του τόπου προς όφελος των πολιτών και της χώρας. Δημιουργία και συνέπεια που είναι άγνωστες λέξεις για τον ΣΥΡΙΖΑ».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Λογότυπο ΣΥΡΙΖΑ τραπέζι
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ: Ανακοίνωση για το κυριακάτικο μήνυμα του Κυριάκου Μητσοτάκη

Ο κ. Μητσοτάκης επιχειρεί ξανά να ωραιοποιήσει την αποτυχία του, προβάλλοντας επιλεκτικά δείκτες και αριθμούς. Η πραγματικότητα, όμως, παραμένει αμείλικτη και δεν καλύπτεται με επικοινωνιακά τεχνάσματα.
ΣΥΡΙΖΑ βάθρο ομιλίας
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΣΥΡΙΖΑ: «Υποκρισία» της κυβέρνησης για αγρότες και συμφωνία MERCOSUR

Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ κατηγορεί την κυβέρνηση για υποκρισία, υποστηρίζοντας ότι ενώ μιλά για διάλογο με τους αγρότες στην Ελλάδα, στηρίζει στο Ευρωκοινοβούλιο τη συμφωνία ΕΕ-MERCOSUR, που –όπως τονίζει– απειλεί μικρούς παραγωγούς, τρόφιμα και περιβάλλον.
Ράνια Σβίγκου πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σβίγκου: Η κυβέρνηση εμπαίζει τους αγρότες αντί να επιλέξει τον διάλογο

Η Ράνια Σβίγκου κατηγορεί την κυβέρνηση για εμπαιγμό και καταστολή των αγροτικών κινητοποιήσεων, τονίζοντας ότι το αυξημένο κόστος παραγωγής απειλεί την επιβίωση του αγροτικού κόσμου.
Παύλος Πολάκης στη Βουλή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Σφοδρή επίθεση Πολάκη στην κυβέρνηση για ΕΛΤΑ και αναθέσεις σε ιδιώτες

Σφοδρή κριτική στην κυβέρνηση για τη διαχείριση των ΕΛΤΑ άσκησε ο Παύλος Πολάκης στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας, κάνοντας λόγο για υπέρογκες αναθέσεις, κλείσιμο κερδοφόρων καταστημάτων και εκχώρηση δημόσιας περιουσίας.