ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Βασίλης Κορκίδης πορτρέτο
Φωτο: ΑΠΕ

Εκστρατεία ευαισθητοποίησης από Eurocommerce για την εξοικονόμηση ενέργειας

Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, στοχεύει να βοηθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν τις ενεργειακές δαπάνες τους.

Κοινή εκστρατεία ξεκίνησαν η EuroCommerce και η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC) προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τους Ευρωπαίους καταναλωτές στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, στοχεύει να βοηθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν τις ενεργειακές δαπάνες τους. Το επιμελητήριο αναφέρει ότι η  BEUC συγκέντρωσε μια σειρά από μέτρα και συμβουλές για τα νοικοκυριά και η EuroCommerce οδηγίες για τις επιχειρήσεις «καθώς οι Ευρωπαίοι καταναλωτές εξακολουθούν, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο, να αντιμετωπίζουν έναν επίμονο πληθωρισμό και οικονομικές δυσκολίες λόγω της ενεργειακής κρίσης».

Δηλαδή καταρτίστηκε μια «λίστα ελέγχου» με συμβουλές προς τους καταναλωτές όπως, για παράδειγμα, η μείωση της θερμοκρασίας εσωτερικών χώρων τον χειμώνα και το καλοκαίρι, καθώς και η προσεκτική χρήση των ηλεκτρικών οικιακών συσκευών, που μπορούν να κάνουν διαφορά στους λογαριασμούς ενέργειας και μπορεί να τους καθοδηγήσει στην βιώσιμη ενεργειακή μετάβαση.

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης, επισημαίνει: «Οι μικρομεσαίοι της ελληνικής αγοράς ταυτιζόμαστε με τους καταναλωτές, αφού, πρώτα από όλα, είμαστε όλοι καταναλωτές. Πρέπει, λοιπόν, πολλοί μαζί, να εργαστούμε και να συνεργαστούμε για να προστατευτούμε, μειώνοντας το ενεργειακό κόστος στα καταστήματα λιανικής, αλλά και τις επιχειρήσεις παραγωγής, μεταποίησης, χονδρικής και logistics. Οι θεσμικοί φορείς, πρέπει να παρέχουμε την απαραίτητη υποστήριξη, ώστε να βοηθήσουμε ουσιαστικά στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, αλλά και αποτελεσματικά, στη μείωση του κόστους των λογαριασμών νοικοκυριών και επιχειρήσεων. Ο βασικός παράγοντας που διέπει τον τρέχοντα "πολυμορφικό" πληθωρισμό στην Ευρωζώνη, πρωτίστως, περιλαμβάνει το αυξημένο κόστος ενέργειας στην αγροτική και βιομηχανική παραγωγή, καθώς και όλη την εφοδιαστική αλυσίδα. Οι επιχειρήσεις οφείλουμε, λοιπόν, να υποστηρίξουμε τη μετάβαση στην ενεργειακή βιωσιμότητα η οποία, όμως, απαιτεί κοινή προσπάθεια για να μπορέσουμε να επιτύχουμε τους κλιματικούς στόχους της ΕΕ μέχρι το 2030. Στην Ελλάδα, τα επιδοτούμενα προγράμματα "Ανακυκλώνω-Αλλάζω Συσκευή" το 2022, αλλά και το νέο "Εξοικονομώ" το 2023, σίγουρα, προηγήθηκαν της κοινής ευρωπαϊκής εκστρατείας.»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Υψηλή τάση πυλώνες ρεύματος
ΔΙΕΘΝΗ

Σαν Φρανσίσκο: Το ρεύμα αποκαταστάθηκε σε 95.000 πελάτες μετά από διακοπή

Η ηλεκτροδότηση αποκαταστάθηκε για 95.000 πελάτες στο Σαν Φρανσίσκο μετά από διακοπή λόγω φωτιάς σε υποσταθμό, σύμφωνα με την Pacific Gas & Electric Company. Χωρίς ρεύμα παραμένουν περίπου 35.000 κάτοικοι.
Εμπορικό πλοίο στη θάλασσα
ΔΙΕΘΝΗ

Η Βενεζουέλα καταγγέλλει νέα κατάσχεση δεξαμενόπλοιου από τις ΗΠΑ

Η Βενεζουέλα καταδίκασε την «κλοπή και απαγωγή» ακόμη ενός δεξαμενόπλοιου με πετρέλαιο από τις ΗΠΑ, κατηγορώντας την Ουάσιγκτον για στρατιωτική επέμβαση και αναγκαστική εξαφάνιση του πληρώματος, μέσα σε δέκα ημέρες.
Σταύρος Παπασταύρου ομιλία Βουλή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παπασταύρου: Η Βόρεια Ελλάδα γίνεται «νευρώνας» στην ενεργειακή μετάβαση

Ο Σταύρος Παπασταύρου χαρακτήρισε τη Βόρεια Ελλάδα «νευρώνα» στη νέα ενεργειακή αρχιτεκτονική. Τόνισε πως η είσοδος της ExxonMobil και ο Κάθετος Διάδρομος ενισχύουν ανάπτυξη, ευημερία και θέσεις εργασίας.