ΓΔ: 2087.17 -1.09% Τζίρος: 253.70 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
Φώτο: Pixabay

ΕΟΤ και Mastercard σε στρατηγική συμμαχία για προώθηση του τουρισμού

Η κοινή καμπάνια επικοινωνίας που θα αναδεικνύει την Ελλάδα ως τον απόλυτο τουριστικό προορισμό και θα έχει διάρκεια 4 μήνες, θα στοχεύει στις αγορές της Βρετανίας και των ΗΠΑ.

Με στόχο την ανάδειξη της Ελλάδας ως τον απόλυτο ταξιδιωτικό προορισμό, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού και η Mastercard προχώρησαν σε στρατηγική συμφωνία για κοινή καμπάνια επικοινωνίας. Η καμπάνια έχει διάρκεια 4 μήνες (από τις 31 Ιανουαρίου έως και τις 31 Μαΐου), ενώ στόχος της είναι η προβολή της Ελλάδας στις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου και των ΗΠΑ.

Βασικός στόχος της συνεργασίας αποτελεί η ενίσχυση του Ελληνικού τουριστικού προϊόντος καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, μέσα από την προώθηση και την ανάδειξη της ομορφιάς, αλλά και της πλειάδας ξεχωριστών επιλογών και εμπειριών που προσφέρει η χώρα. Κεντρικό ρόλο στην κοινή καμπάνια θα έχει η ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα που δημιουργήθηκε (https://visitgreekdestinations.com/) μέσα από την οποία οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν προτάσεις προορισμών σε όλη την Ελλάδα, για όλη τη διάρκεια του χρόνου. Παράλληλα, η Mastercard δίνει τη δυνατότητα στους κατόχους καρτών της, να έχουν αποκλειστικά προνόμια και προσφορές που έχει σχεδιάσει για το κοινό στόχο, προκειμένου να μεγιστοποιήσει τα αποτελέσματα αυτής της καμπάνιας.

Η επικοινωνία της ενέργειας θα γίνει χρησιμοποιώντας ψηφιακά μέσα (digital media) μέσω επιλεγμένων καναλιών όπως Programmatic display, Google search, native ads και κοινωνικά δίκτυα και θα αξιοποιηθούν ιδιόκτητες πλατφόρμες δεδομένων και προσφορών, ειδικά σχεδιασμένων για το κοινό στόχο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αρχαιολογικός χώρος Ταίναρο
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ισχυρό ενδιαφέρον της σερβικής αγοράς για την Πελοπόννησο διαπιστώνει ο ΕΟΤ

Η Υπηρεσία ΕΟΤ Σερβίας και η ελληνική πρεσβεία στο Βελιγράδι παρουσίασαν την Πελοπόννησο ως κορυφαίο προορισμό για Σέρβους ταξιδιώτες, με έμφαση στον πολιτισμό, τη γαστρονομία και τις υποδομές.
Klarna και Ferryhopper
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ferryhopper: Ιταλία, Κροατία και Ελλάδα στην κορυφή της μεσογειακής ζήτησης

Τα στοιχεία της Ferryhopper δείχνουν αύξηση 20% στα μεσογειακά δρομολόγια για το 2025, με Ιταλία, Κροατία και Ελλάδα να πρωταγωνιστούν και νέους προορισμούς όπως Σίφνος και Σαρδηνία να ανεβαίνουν.
Σαγκάη νυκτερινό τοπίο
ΔΙΕΘΝΗ

Άνοδος 6,3% στις τουριστικές μετακινήσεις στην Κίνα τον Οκτώβριο

Κατά τη διάρκεια των οκταήμερων διακοπών στην Κίνα σημειώθηκαν 2,43 δισ. ταξίδια μεταξύ επαρχιών. Ο μέσος ημερήσιος όγκος έφτασε τα 304 εκατ., με αύξηση 6,3%, ενώ η ζήτηση για μικρές και οικογενειακές εκδρομές παρέμεινε υψηλή.