ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
Πηγή: Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Σε λειτουργία o ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών με το Δημόσιο

Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται.

Διαθέσιμη στους πολίτες για την επικοινωνία και την υποβολή ερωτημάτων και αιτημάτων σχετικά με τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών των φορέων είναι η ψηφιακή πλατφόρμα support.gov.gr.

Πολίτες που επιθυμούν να υποβάλουν ερώτημα ή αίτημα εξυπηρέτησης σχετικά με την επιλεγμένη υπηρεσία που παρέχεται από το gov.gr, επιλέγουν το πεδίο «Επικοινωνία» στη σελίδα της ψηφιακής υπηρεσίας για την οποία ενδιαφέρονται. Αφού ταυτοποιηθούν με τους κωδικούς Taxisnet, έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν προσωποποιημένα αιτήματα εξυπηρέτησης ή ερωτήματα. Μετά την υποβολή, λαμβάνουν ως αποδεικτικό τον μοναδικό αριθμό εξυπηρέτησης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email). Στη συνέχεια, το gov.gr διαμοιράζει τα αιτήματα - ερωτήματα αυτόματα, στους φορείς και τις διοικητικές μονάδες που έχουν την ευθύνη απάντησης.

Μετά την ολοκληρωμένη επεξεργασία του αιτήματος, η απάντηση της διοίκησης αναρτάται στη θυρίδα απαντήσεων του πολίτη. Για κάθε νέα απάντηση το gov.gr αποστέλλει ενημερωτικό email, ώστε ο πολίτης να μεταβεί στη θυρίδα απαντήσεων για να παραλάβει την απάντηση της αρμόδιας διοικητικής μονάδας. Ήδη, υποστηρίζονται από το support.gov.gr 259 ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται από τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Οικονομικών, καθώς επίσης και από τον e-ΕΦΚΑ, τον ΟΑΕΔ και την ΗΔΙΚΑ. Σταδιακά, όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες θα ενταχθούν στο support.gov.gr.

Η υπηρεσία σχεδιάστηκε και υποστηρίζεται από την Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης και την Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Το support.gov.gr ενοποιεί τον τρόπο επικοινωνίας με τους κυβερνητικούς φορείς για τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχονται στο gov.gr. Δημιουργείται, έτσι, ένας ψηφιακός χώρος επικοινωνίας πολιτών και επιχειρήσεων με τις δημόσιες υπηρεσίες, για την υποβολή ερωτημάτων, αιτημάτων και την λήψη απαντήσεων για τη χρήση των ψηφιακών υπηρεσιών κάθε φορέα.

https://www.youtube.com/watch?v=lWKAYJ5yYbg&t=1s&ab_channel=%CE%95%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%AF%CE%B1%CE%A8%CE%B7%CF%86%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CE%A0%CF%8D%CE%BB%CE%B7-govgr

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δημήτρης Παπαστεργίου χαμογελαστός
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Παπαστεργίου: Υπογράφηκε η σύμβαση για το έργο Ultra - Fast Broadband

Παρουσία του υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δημήτρη Παπαστεργίου υπογράφηκε η σύμβαση για το έργο Ultra–Fast Broadband, προϋπολογισμού 829 εκατ. ευρώ, που φέρνει οπτικές ίνες και ταχύτητες έως 1 Gbps σε εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά και επιχειρήσεις.
Δημήτρης Παπαστεργίου ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Δ. Παπαστεργίου: Σε κρίσιμο σημείο ο ψηφιακός μετασχηματισμός της χώρας

Σε κομβική φάση εισέρχεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός της Ελλάδας, σύμφωνα με τον υπ. Ψηφιακής Διακυβέρνησης Παπαστεργίου. Όπως τόνισε το επόμενο διάστημα θα κρίνει την επιτυχία των έργων.
ψηφιακή ιατρική απεικόνιση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Νέος Ψηφιακός Βοηθός MyHealthApp για πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα υγείας

Ο Ψηφιακός Βοηθός του MyHealthApp προσφέρει γρήγορη πρόσβαση σε εξετάσεις, φάρμακα, διαγνώσεις και ραντεβού, σηματοδοτώντας νέα ψηφιακή εποχή για την υγεία με έμφαση στην πρόληψη, ασφάλεια και διαλειτουργικότητα.
Ιατρός στο νοσοκομείο
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δύο νέα δωρεάν προγράμματα πρόληψης για παχυσαρκία και νεφρική δυσλειτουργία

Τίθενται σε εφαρμογή δύο νέα δωρεάν προγράμματα για παχυσαρκία ενηλίκων και νεφρική δυσλειτουργία, με προληπτικές εξετάσεις, καινοτόμα φάρμακα και ραντεβού μέσω άυλης συνταγογράφησης χωρίς οικονομική επιβάρυνση.