ΓΔ: 2112.46 0.57% Τζίρος: 393.59 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02
ΓΓυυννααίίκκαα  σσεε  υυπποολλοογγιισσττήή
Φώτο: Shutterstock

Καινοτόμο πρόγραμμα εκμάθησης χρηματοοικονομικών για όλους

Ένα νέα καινοτόμο e-learning πρόγραμμα του Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά που απευθύνεται σε όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες για πρώτη φορά στην Ελλάδα.

Η χρηματοοικονομική γνώση έχει γίνει μία απαραίτητη δεξιότητα του 21ου αιώνα, μιας και το χρηματοπιστωτικό σύστημα είναι ιδιαίτερα πολύπλοκο, εμπερικλείει πολλούς κινδύνους, αλλά παρουσιάζει και σημαντικές ευκαιρίες.

Η υπερχρέωση των πολιτών, η αύξηση του προσδόκιμου ζωής, και η μείωση των μισθών και των συντάξεων έχουν αυξήσει την ανάγκη των πολιτών για χρηματοοικονομική επιμόρφωση.

Η χρηματοοικονομική επιμόρφωση των πολιτών όμως δεν αφορά πολύπλοκα μοντέλα και έννοιες που δεν παρουσιάζουν κανένα ενδιαφέρον στην ποιότητα της καθημερινής ζωής τους, αλλά αναφέρεται σε εκείνες τις βασικές αρχές της χρηματοοικονομικής οι οποίες παραμένουν απλές και διαχρονικά αναλλοίωτες.

Το Ινστιτούτο Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού συνεχίζοντας τις πολύπλευρες δράσεις του, δημιούργησε σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα e-learning. Σκοπός του προγράμματος αυτού είναι να παρουσιάσει ολοκληρωμένα και με πολύ απλό τρόπο, όλες εκείνες τις απαραίτητες οικονομικές και χρηματοοικονομικές έννοιες οι οποίες θα βοηθήσουν κάθε οικογένεια να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει σήμερα η χώρα μας. Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα στοχεύει στα «οικονομικά» και την ευημερία των πολιτών μέσω της σωστής διαχείρισης του χρήματος, αποφεύγοντας κρίσιμα λάθη.

Στην σύγχρονη χρηματοοικονομική το μάθημα αυτό ονομάζεται «Χρηματοοικονομικά της Οικογένειας» .

Το e-learning “Απλά χρηματοοικονομικά για όλους!”, αποτελείται από 11 αυτοτελείς διδακτικές ενότητες, από τις οποίες οι δύο θα πραγματοποιηθούν δια ζώσης στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Το πρόγραμμα ξεκινά στις 25 Νοεμβρίου του 2019 και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Φεβρουάριο του 2020. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους ανεξαιρέτως τους πολίτες χωρίς να απαιτείται καμία απολύτως γνώση οικονομικών /χρηματοοικονομικών όρων.

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα διεξαχθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα συμβάλλοντας στην κατανόηση του παγκόσμιου χρηματοοικονομικού περιβάλλοντος και τις ευκαιρίες που πλέον αναδύονται στην χώρα μας.

Επιστημονικός Υπεύθυνος του προγράμματος είναι ο καθηγητής Χρηματοοικονομικής του Πανεπιστημίου Πειραιά και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Χρηματοοικονομικού Αλφαβητισμού, κος Νικόλαος Φίλιππας.

Οι συμμετέχοντες στο πρόγραμμα, μετά από εξετάσεις, θα λάβουν πιστοποιητικό επιμόρφωσης από το Πανεπιστήμιο Πειραιά. Τα έσοδα του προγράμματος θα διατεθούν για την χρηματοδότηση των δράσεων του Ινστιτούτου και των εθελοντών

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

τεχνητή νοημοσύνη interface
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Θεσσαλονίκη: Εφαρμογή διδάσκει περιβαλλοντική αγωγή με τεχνητή νοημοσύνη

Το ΑΠΘ ανέπτυξε καινοτόμο παιχνίδι για κινητά που ευαισθητοποιεί μαθητές στην περιβαλλοντική ρύπανση. Οι χρήστες φωτογραφίζουν πηγές ρύπανσης, συλλέγουν δεδομένα και βοηθούν στην εκπαίδευση μοντέλων Τεχνητής Νοημοσύνης με στόχο βιώσιμες πόλεις.
Πάυλος Μαρινάκης πορτραίτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μαρινάκης: Απαντήσεις για Ανοιχτό Πανεπιστήμιο, αγρότες, ΑμεΑ και ρεύμα

Στο 10ο briefing για τους πολίτες, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Παύλος Μαρινάκης απάντησε σε ερωτήσεις για επιδόματα, αγροτικές ενισχύσεις, ακρίβεια, στεγαστική πολιτική και προθεσμίες τελών κυκλοφορίας.
πανοραμική Ρεθύμνου λιμάνι
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Δήμος Αγίου Βασιλείου: Παραδόθηκε δημοτική κατοικία σε εκπαιδευτικό

Παραδόθηκε μία από τις νέες δημοτικές κατοικίες στη Μύρθιο Ρεθύμνου σε αναπληρώτρια νηπιαγωγό, στο πλαίσιο πιλοτικής δράσης του Δήμου Αγίου Βασιλείου για τη στέγαση εκπαιδευτικών και υγειονομικών σε ορεινές περιοχές.
Κτίριο Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΑΠΘ: Βαρόμετρο φοιτητών με αιχμή τη στέγη και τις σπουδαστικές ανάγκες

Το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης παρουσίασε φοιτητικό βαρόμετρο για τις ανάγκες και τις προσδοκίες των σπουδαστών, με τη φοιτητική στέγη να αναδεικνύεται ως το πιο επείγον ζήτημα.