ΓΔ: 1949.57 -1.06% Τζίρος: 25.13 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:10:33
Lidl-store
Φωτο: Lidl

Αυξήσεις και παροχές 6,7 εκατ. για τους εργαζομένους της Lidl Ελλάς

Η ενίσχυση αυτή έρχεται να προστεθεί σε ένα πακέτο παροχών συνολικής αξίας 2 εκατ. ευρώ που ανακοινώθηκε τον περασμένο Μάιο και έχει ήδη υλοποιηθεί, τονίζει η εταιρεία.

Η διοίκηση της Lidl Ελλάς προχωρά στη χορήγηση μισθολογικών αυξήσεων και επιπρόσθετων παροχών συνολικού ύψους 6,7 εκατ. ευρώ για το σύνολο των εργαζομένων της, ως επιβράβευση για τη συλλογική προσπάθεια και συνεισφορά τους κατά το προηγούμενο οικονομικό έτος.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η ενίσχυση αυτή έρχεται να προστεθεί σε ένα πακέτο παροχών συνολικής αξίας 2 εκατ. ευρώ που ανακοινώθηκε τον περασμένο Μάιο και έχει ήδη υλοποιηθεί, όσο και στο ήδη υπάρχον ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών και παροχών της εταιρείας.

«Αντιμετωπίζουμε μια ακόμα ιδιαίτερη χρονιά. Για ακόμη μια φορά, καλούμαστε να εργαστούμε όλες και όλοι μαζί, με τον μοναδικό τρόπο που χαρακτηρίζει την ομάδα της Lidl Ελλάς, με εμπιστοσύνη, αισιοδοξία, φιλοδοξία, δικαιοσύνη και ομαδικότητα, κάτω από τις πιο απαιτητικές συνθήκες, ώστε να προσφέρουμε στους καταναλωτές προϊόντα εξαιρετικής ποιότητας στις καλύτερες τιμές της αγοράς» δήλωσε σχετικά ο Martin Brandenburger, πρόεδρος διοίκησης της Lidl Ελλάς.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση της αγοράς, συνεχίζει τις επενδύσεις

Μεγάλο κέντρο logistics στην Ελευσίνα με επένδυση 100 εκατ. και νέα καταστήματα από τη γερμανική αλυσίδα. Για πρώτη φορά δηλώνεται από τη διοίκηση ότι ανέβηκε στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Lidl Ελλάς: Επιπρόσθετες παροχές 1 εκατ. ευρώ στους εργαζόμενους

H επιπρόσθετη αυτή υποστήριξη, που θα χορηγηθεί με τη μορφή διατακτικών τροφίμων, στοχεύει στην ενίσχυση της κάλυψης των καθημερινών διατροφικών αναγκών για το διάστημα από τον Σεπτέμβριο μέχρι και τον Νοέμβριο.
Supermarket
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκληρός ανταγωνισμός με... όλα τα όπλα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ

Οι αλυσίδες «επιδοτούν» τις προσφορές των προμηθευτών τους για να εμφανίσουν χαμηλότερες τιμές. Στα μικρά καταστήματα επικεντρώνεται ο ανταγωνισμός. Διαφημιστικά «χτυπήματα» στα όρια της νομιμότητας.