ΓΔ: 1960.06 -1.73% Τζίρος: 322.75 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Trapeza, trapeza peiraios
Φωτο: Alexandros Michailidis / SOOC

Χρηματοδοτεί την κατασκευή του FlyOver στη Θεσσαλονίκη η Τρ. Πειραιώς

Μετά την πρόσφατη υπογραφή μεταξύ του υπ. Υποδομών και των αναδόχων εταιρειών ξεκινάει η υλοποίηση του έργου που θα βελτιώσει ουσιαστικά την οδική ασφάλεια και θα συμβάλλει στην επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων της Θεσσαλονίκης.

Η Τράπεζα Πειραιώς πρωταγωνιστεί στην ανάπτυξη κομβικών έργων υποδομής και στη Θεσσαλονίκη, χρηματοδοτώντας τη Νέα Ανατολική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης (FlyOver), τη μεγαλύτερη ΣΔΙΤ συναλλαγή που έχει γίνει στην Ελλάδα μέχρι σήμερα. Η Τράπεζα Πειραιώς, με σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στη χρηματοδότηση σύνθετων έργων, ανέλαβε τη χρηματοδότηση του έργου συνολικού προϋπολογισμού ύψους 373 εκατ. ευρώ

Μετά την πρόσφατη υπογραφή μεταξύ του Υπουργείου Υποδομών και των αναδόχων εταιριών (κοινοπραξία των ομίλων ΑΒΑΞ και Μυτιληναίου) ξεκινάει η υλοποίηση του έργου που αφορά στην κατασκευή Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους περίπου 13,5 χλμ., εκ των οποίων τα 4 χλμ. σε συνεχή γέφυρα με 4 λωρίδες κυκλοφορίας, συν δύο λωρίδες έκτακτης ανάγκης. Στα στοιχεία του έργου περιλαμβάνονται, επίσης, εννέα ανισόπεδοι κόμβοι, οκτώ νέες γέφυρες και τρεις νέες σήραγγες. Ο αναβαθμισμένος άξονας θα βελτιώσει ουσιαστικά την οδική ασφάλεια και θα συμβάλλει στην επίλυση κυκλοφοριακών προβλημάτων της Θεσσαλονίκης, καθώς υπολογίζεται πως θα μπορεί να εξυπηρετεί 10.000 οχήματα την ώρα ανά κατεύθυνση, διπλάσια σε σύγκριση με την υπάρχουσα κυκλοφοριακή ικανότητα.

Αναφερόμενος στο έργο ο κ. Θοδωρής Τζούρος, Ανώτερος Γενικός Διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς, Επικεφαλής του Corporate και Investment Banking, δήλωσε: «Στην Τράπεζα Πειραιώς δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην υποστήριξη μεγάλων έργων υποδομής διαθέτοντας σημαντική τεχνογνωσία και εμπειρία στις σύνθετες χρηματοδοτήσεις και την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων και εξειδικευμένων χρηματοδοτικών εργαλείων.  Το έργο Flyover αποτελεί καινοτομία και στη χρηματοδοτική του μορφή, καθώς πρόκειται για το πρώτο μεγάλο οδικό έργο το οποίο θα κατασκευαστεί με τη μορφή της σύμπραξης δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, με πληρωμές διαθεσιμότητας αλλά και με υποχρέωση του αναδόχου να αναλάβει τη συντήρηση του έργου για 26 έτη».
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

businessdaily-Piraeus
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Γιατί η Τράπεζα Πειραιώς πούλησε 850 «εξωτερικά« ATM στην Cashflex

Η Πειραιώς διαχειριζόταν υπέρογκο αριθμό ATM που ξεπερνούσαν τα 2.100 λόγω της απορρόφησης 10 τραπεζικών ιδρυμάτων. Τι ισχύει για τις χρεώσεις αναλήψεων: Μειώνεται η προμήθεια από 0,60 σε 0,50 ευρώ.
ΑΓΟΡΕΣ

UBS: Κορυφαία τραπεζική επιλογή στην Ευρώπη η Πειραιώς και σύσταση «Buy»

Η UBS τοποθετεί την Πειραιώς στην κορυφή των επενδυτικών της επιλογών με την τιμή στόχο στα 6,7 ευρώ και η σύσταση «Αγορά», επισημαίνοντας τη θετική δυναμική και τις χαμηλές αποτιμήσεις των ελληνικών τραπεζών.