ΓΔ: 1949.79 -1.05% Τζίρος: 26.37 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 11:12:33
Φώτο: Shutterstock

Αύξηση απολαβών 3,5% για τους εργαζόμενους της Lidl Ελλάς

Η Lidl Ελλάς επισημαίνει ότι η εν λόγω αύξηση έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά ενισχυμένων επενδύσεων σε μισθολογικές και μη μισθολογικές παροχές στις οποίες έχει προέλθει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια.

Η Lidl Ελλάς ανακοίνωσε ότι προχωρά σε αύξηση απολαβών της τάξης του 3,5% προς την κατεύθυνση ενός ενιαίου μισθολογικού πλαισίου για τους εργαζομένους της πρώτης γραμμής σε καταστήματα και αποθήκες σε όλη την Ελλάδα. Σε επίπεδο έτους, η συνολική αύξηση της επένδυσης σε κόστος προσωπικού ανέρχεται στα 1,8 εκατομμύρια ευρώ.

Η Lidl Ελλάς επισημαίνει ότι η εν λόγω αύξηση έρχεται να προστεθεί σε μία σειρά ενισχυμένων επενδύσεων σε μισθολογικές και μη μισθολογικές παροχές στις οποίες έχει προέλθει η εταιρεία τα τελευταία χρόνια. Ενδεικτικά, το 2020, η συνολική επένδυση σε μισθούς αυξήθηκε κατά 2,5 εκατομμύρια ευρώ. Ακόμη, τους τελευταίους 12 μήνες έχουν δοθεί επιπρόσθετες παροχές ύψους 6 εκατομμυρίων ευρώ, υπό τη μορφή διατακτικών τροφίμων, σε όλους ανεξαιρέτως τους εργαζομένους της Lidl Ελλάς.

Η Lidl Ελλάς θέτει στόχο «να παραμείνει εργοδότης επιλογής, με ενίσχυση των αρχών της διαφάνειας, της αναγνώρισης και της δικαιοσύνης. Και το έχει επιτύχει, καθώς αποτελεί μία εταιρία διεθνώς αναγνωρισμένη για 5η συνεχόμενη χρονιά ως Κορυφαίος Εργοδότης από το Top Employers Institute και πρώτος Εργοδότης Επιλογής σε έρευνα του kariera.gr σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών».

Η Lidl Ελλάς «αναγνωρίζει την προσπάθεια που καταβάλλουν όλοι της οι εργαζόμενοι και δεσμεύεται να συνεχίσει να τους θέτει στο επίκεντρο της επιχειρηματικής της δραστηριότητας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Lidl: Εδραιώθηκε στη δεύτερη θέση της αγοράς, συνεχίζει τις επενδύσεις

Μεγάλο κέντρο logistics στην Ελευσίνα με επένδυση 100 εκατ. και νέα καταστήματα από τη γερμανική αλυσίδα. Για πρώτη φορά δηλώνεται από τη διοίκηση ότι ανέβηκε στη δεύτερη θέση της ελληνικής αγοράς.
Lidl-store
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Σε μηδενικές εκπομπές διοξειδίου άνθρακα μέχρι το 2050 στοχεύει η Lidl

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ επεκτείνει τη στρατηγική της για το κλίμα, ώστε να συμπεριλάβει νέους στόχους, έχοντας ήδη καταγράψει σημαντική μείωση των εκπομπών αερίων την τελευταία πενταετία.